Monday, May 21, 2018

BTS ft Suga


Kõigi kirjakirjutamise reeglite kohaselt alustab Liisa tavaliselt ilmast. Seekord põrutan otse Bangtani juurde ja kui energiat jätkub, kirjutan muust ka.

Suutsin siis seekord veeta comebacki eelse nädala ilma läpakata. See tähendab, et ma pidin oma uudised twitterist saama, sest no mobile tumblr. Kah võimalik. Seetõttu jäin ilma kõigist tiiseripõhistest eelteooriatest ja olin puhas leht.
Aga enne, kui jõuame päris mv’ni anname vanade aegade mälestuseks au ka teaseritele. (sest kunagi olid siin ju ka teaser review’d. Ei mäleta, kas see oli tai wan mei või midagi muud, aga ma kirjutasin tollal, et tegemist on ilmselt minu elu enim vaadatud 15 sekundiga)

Teaser üks
Wow, milline kole font
Uuu, need asjad, mida nad vastu saavad, on highlight reelist!
Jungkooki batika jakk
Creepy dude
Liisa loeb nagid üle
Haa, bangtan on nagid!
Mmm, need kaks seki laulust kõlavad paljutõotavalt

Teaser kaks
Dramatic boys looking all dramatic and fine
Saadab mulle seda blood sweat and tearsi vibe’i
Suga jakk
Suga jakk
(see on saint laurent ja teate, täitsa kallis)



Liisa sõidab bussiga Tartu poole ja vaatab twitterist BTS usas intervjuu klippe. Väga veider. Mv droppimiseni on vähem kui tund.
Viis minutit enne keskpäeva jõuab Liisa Tartu. Ja asub siis koju kõmpima, et koos Miaga seda esimest korda koos vaadata. (sest millal säärane haruldane asi viimati juhtus, Suju M’i päevadel?)

Istume siis kodus suure arvuti ette ja küsin õekeselt, kas ta teist tiiserit üldse näinud on. Selgub, et mitte. Ja et ikka meeleollu viia, tuleb see ka ära vaadata.
Mia: vaatame veelkord! Mul on vaja end häälestada

Ja siis me vaatasime viimaks päris mv’d.


Liisa esimesed mõtted vaatamise ajal

Fake Love aka feiku laab
  • (it’s ok jin bb, katsu sa laulda sama rütmiga lihtsalt fake love, no ei kuku välja)
  • Uuuu armastan algust, see sama kaks sekundit, mis oli teaser ühe lõpus
  • Ja nüüd ma mõistan, miks ma peale esimest teaserit terve järgmise päeva post malone’i rockstari ümisesin
  • Dark and artsy what else i need
  • Jungkooki põlvili vajumas apparently
  • Mis kurat taehyungil seljas on, me no like
  • Lol ma olen vist ta mulletiga ära harjunud, sest ma isegi ei mõelnud selle peale
  • Lol rm
  • Lol again
  • Nii sensuaalne~ 
  • Hobi looking fine af
  • That snickers tho
  • Hobi seksseks tantsuliigutus
  • Ja see peegeldus tantsuliigutus, me like
  • Taehyungi pluus on super
  • Jälle rm, kas nüüd ei peaks suga kord olema
  • Õõõ, küll ta näeb seal peeglis imelik väja
  • Suga ilmub välja: oo, sa ka siin?
  • (ausalt)
  • (ja pärast mv lõppu olin ma veel nagu ’mia, millal taehyung üldse laulis’)
  • Ehk siis BTS ja Jungkook ft Suga
  • Jungkooki batika jakk on ikka lege
  • Miks ma mõtlen legolasele, kui jungkook jookseb mööda varisevat põrandat
  • Nooooooooo veel rohkem snickerseid
  • (I hope they paid u a lot)
  • Muidugi on jiminil vesi ja sugal tuli
  • Suga just wants to see the world burn
  • That smirk tho
  • Ja lõpp on jälle see täiega hea meloodia koht 


Liisa: kas vaatame uuesti?
Mia: muidugi!

Liisa mõtted teise vaatamise ajal, kommenteeritud Miale
See algus on selge blood sweat and tears viide
Ei tea, kas liivakell sümboliseerib nende elusid ja seda, kuidas Jin meeleheitlikult üritab neid koos hoida?
Kogu see maja oma erinevate tubadega, kuhu JK sisse piilub on feik. Nad on nagu nukud nukumajas
Jhope ja tema mänguasjad, kui meeleheitlik klammerdumine lapsepõlve külge
See koridor on sama, mis Jini wingsi short filmis vist
Kurat, jälle see snickers
(see sümboliseerib kapitalismi ja rahaahnust)
Liisa: fännid võivad ükskõik millest sümboli välja lugeda. Vaata seda läbikumavat kasti refrääni tantsusteeni taustal. See on suurendatud koopia sellest samast lukukastist, mille JK tiiseris endale vahetab. Lisaks on see ka viide blood sweat and tearsile, kus oli samuti klaaslae ja -põrandaga tuba
Mia selle peale: Jungkook näitas just abse.
Liisa: kas kerime tagasi?
Mia: ei
(ja liisa jätkab sümbolitega)
Näiteks, jungkooki riietus vöö ümber seotud pluusiga meenutab suga riietust Proloogist ja nende tegelased on obviously connected
Vesi, mis seinast välja purskub, well, u get it. Hea reaction gif materjal
JK kätelt tõuseb miski lendu:
L: Butterfly~
M: see koht meenutab mulle Harry Potteri mängus seda kohta, kus ta boomslang skinile pidi järgi minema
Ja
M: ei tea, kust nad neid augulisi särke saavad, tahan ka
Ehk mul ja mial tekivad hurmavalt vastandlikud mõtted


Ja võib-olla me vaatasime uuesti. Aga kohe kindalsti ei vaadanud me kohe neljandat korda, sest
M: venna tuleb kohe koju
L: ootame ta ära ja näitame talle ka
Ja siis me näitasime seda vennale. Kes laulis pärat fakeu loovi. Ja tundis ära Rm’i ja Suga.


Väga tõsine review indeed.

Tõsised mõtted
Kui asi puudutab laulu, siis tervikuna see meeldib mulle, kuigi mitte nagu ’wow, see on nii neetult hea’. (erinevalt „Save me’ist“, mis oli suht esimesest taktist peale nii minu cup of tea, palun Sandra, kui ma pean ühe MV oma lemmikuks valima, siis peale rasket vaagimist, võitis selle kategooria „Save me“).
Algus on täiuslik, lõpp on täiuslik. Vahepealne osa...mhm, refrään catchy ja feiku loov lihtsalt nunnu, aga mis puudutab salmi osa viisi, siis ma ei oska seda laulda.
Mulle meeldib selle laulu üldine tume kõla, Maria kasutas alguses sõna sünge, aga siis leidis, et tume sobib paremini. See ei ole eriti lootusrikas. Sõnadest meeldisid mulle need read, mis kõlasid umbes nii ’ma kasvatasin lille, mis ei saa õide puhkeda, unistuses, mis ei saa täide minna’.
Koreograafia osas ootan korraliku live’i ära.




PS. Vanasti kirjutasin ma kõik suurtähed õigesti ja panin igale poole, kuhu vaja, kursiivi ja jutumärke ja nüd ma olen lihtsalt, go with the flow bb.
PSS. Tahaks üldse kõigst albumitest kirjutada, aga lol, ma pole isegi MV’de minireview’dega lõpuni jõudnud.

No comments:

Post a Comment