Wednesday, May 30, 2018

Pruunid pihvid ja kahvatud kutid


Libasuvi osutus päris suveks ja Liisa lehvib ringi, seljas midagi, mida veel pool sajandit tagasi poleks pealisriietena läbi läinud.
Olen pruun. Täitsa pruun. Aiatöö, eks ole. (ja meri ja järv). Kui ma juba praegu selline hurmav karamellijäätis olen, siis mis edasi saab. Tegelt ei saa muidugi midagi, ühest hetkest ma üldiselt enam pruunimaks ei lähe.
Eile ka, jalutasime Kadiga ilusa õhtu puhul jala koju, pläkutasime nagu iidsetel aegadel tol tänavanurgal, kus meie teed lahknevad, kdramadest; lillas taevas säras hiiglaslik täiskuu, sirelid õitsesid ja sääsed sõid meie paljaid sääri ja laupasid, kuni me enam vastu ei pidand ja adjöö bidisime, ning siis kõndis Liisa koju ja ilmetles oma pruune koibasid, mis helesinise teksa ja valgete sandaalide taustal mahedas õhtuvalguses nii kaunilt nii kaunilt särasid.


Väljas on 28 kraadi, istun varjus ja loen järjekordset luulekogu, sest millegi mu jaoks on viimasel ajal vähe kannatust, ning leian end taas mõttelt, kuidas väikesed asjad on just need, mis täidavad hinge rahuloluga. Õnn mingist hetkest või tundest või lõhnast või pilgust.


Selle maikuu rõõmud

Kui järvevesi on su ihu vastas soe ja sa libised ühtlaste tõmmetega läbi siidise vee
Kuum pehme liiv su jalataldade all ja soolnae merevesi su huultel
Sirelite ja mairooside lõhn
Kui su keedetud rabarberikissell kukub nii hästi välja ja kõik lõunalauas kiidavad seda, kuni sa häbelikult (ja heameelest) punastad
Puhtaks rohitud peenar ja selg, mis enam ei valuta
Istuda trepil ja kuulata, kuidas parkimisplatsil mängib 5 miinust ja teada, et suvi on kohal
Raamat, mis paneb sind hetkeks kaugusesse vaatama ja mõtlema, aga mitte liiga palju mõtlema, sest mõtlemine on väsitav
Võimalus juua oma pärastlõunast teed pihlaka all, männi all, päikese all
Ilus poiss, kes sulle mingi nähtava põhjuseta naeratab ja sina naeratad vastu
Jahutav kokteil, mille keegi teine on sulle teinud
Värsked sibulapealsed hommikul võileival, mis äsja põllult nopitud
See tunne, kui sa saad esimest korda sandaalid jalga panna
Esimest korda aias sulgpalli mängida
Esimest korda saunast pea ees järvevette sukelduda
Ainult esimese sääse tapmine pole kunagi rõõm
Kuigi eks see ole ka tähis


*


Õeke on nüüd Soulis. Hingab sama õhku BTS’i poistega.
Kelle comeback show’dest võib ju ka veidi rääkida. Ma tegin seda, mida ma pole 600 aastat teinud: ehk vaatsin kõigi music show’de versioonid ära. Music core oli nadim (paljugi ka kaamerast tingitud, liiga palju vilgutamist me no like), aga muud okei. Mia hoiatats, et ma siis üle ei pingutaks, muidu juhtub veel nagu Mama’ga, mida ma ei suuda enam sekunditki taluda.

Mneti esitused olid muidugi alus.

Fake love
  • Väga dramaatiline
  • This is what i’m talking about! Lol, ma ütlen, Korea muusikashowd juba production value pealt kokku ei hoia
  • Nüüd sai tantsu ka vaadata ja kuigi see on komplitseeritud, ei ole see nii põnev? Jimin nukujuht hea koht, hobi muidugi, see lilleõie tegemine; ja ei näe, ei kuule, ei räägi
  • Ja nüüd kui ma dance practise versiooni vaatasin, siis märkasin, et tegelikult see Suga ft stseen, kus teised taga järjest telefonimänguna kunstipärselt võitlevad, on cool. Ja kuidas suga lõpus ümber oma telje keerleb nagu oleks lõuksi saanud
  • LOOOOL, siputavad surmasööjad ilmuvad välja
  • Kui neil olid need mustades jakkides Not Today taustatantsijad, siis need olid väga coolid. Mingil põhjusel on see aga super naljakas.
  • Liisal on Exo Mama valus flashback
  • Milleks see nüüd vajalik oli, küsis Mia
  • Thjah, leidis liisa, et oleks dramaatilisem?
  • Karnevalimaskid on hea touch tho. Kogu entertainment world on üks suur karneval ja kui sa maski ei kanna, siis sorri, aga sa oled kadunud
  •  

Airplane pt2
  • Ok, i love it!
  • Staging on nii gut
  • Laul on ka kummitma asunud
  • Mulle meeldib nende styling ka, selline saint laurent meets ladina kultuuri. Võtab kostüümilikkust maha
  • Jah, mulle meeldib suga look
  • Super kaamertöö ja see üksteisele mikri ulatamine, hea hea
  • J-Hope’i koht ja throwback Airplane’ile (ma küll ei ole siiani jõudnud Hobi mixtape’ini, aga mulle meeldis Airplane tunduvalt rohkem kui Daydream)
  • Jin: ah! Ah!
  • Liisa pilutab silmi: That lil shit knows what he’s doing


Anpanman
  • Kui ma albumit läbi kuulasin ja viimaks selle looni jõudsin, olin ma suht: now we have it!
  • Üks, mulle meeldib vanakooli bangtan; kaks, mulle meeldivad lood, mis on veidi jaburad; ja kolm, kui laul sisaldab sõna bangtan, olen ma müüdud (BANG! TAN! SON! YEON! DAN!)
  • Live on fun ja kostüümid kahtlase väärtusega ja Taetae natuke vähem peategelane kui Go Go’s (which i love, btw, ah yolo yolo ye~)
  • Osad dancebreakide kambad on huvitava koosseisuga
  • Kaameramees armastab Jimini ja liisa armastab selle eest kaamerameest. No küll ta näeb ikka nunnu välja~




*


Õhtul jõe äärde ja pifidega kinno Solot vaatama.


Coming up!
Liisa on jätkuvalt sentimentaalne ja BTS on jätkuvalt teemas.



No comments:

Post a Comment