Friday, May 11, 2018

Libasuvi


Varakevadest on saanud hoobilt suvi, Eurovisioon täidab südameid ja Liisa on väsinud.
Olen jaanuari algusest saadik esimest korda reedel Tartus ja et ilm oli ilus, otsustasin jooksma minna. Mõtlesin, et teen väikese haagi ja jooksen suti kauem, sest õhtu oli soe, toomingad lõhnasid magusalt ja veidi raskelt ning aedadest õhkuv grillilõhn täitis ninasõõrmeid. Mõtlesin, et teen väikese haagi ja pöörasin nii ülejärgmisest tänavast tagasi. Ainult, et seda tänavat ei tulnud. Ega tulnud. Lõpuks olin Ülenurme konsumi juures ja pidin veel tagasi ka saama. Kokku tuli siis nii üle kümne kilomeetri ja oli ikka lihtsam joosta küll kui möödunud aasta. Selgelt need 102 suusatatud kilomeetrit olid mu võhma suurendanud.

Joostes on hea mõelda kõigest ja mitte millestki. Näiteks sellest, et aprill on ebamäärane, mai ilus ja juuni külm kuu. Ma saan nüüd isegi kaks korda kevadet: kui Eestist lahkusime, oli siin veel kõik hiirekõrvus. Nii kuidas me lõuna poole sõitsime, tärkas ka loodus. Riia kandis olid kirsid ja õunapuud õites ning teeäärsetes linnades õitsesid forsüütiad, Vilnius oli aga üleni rohelusse mattunud ning seal õitsesid juba hobukastanid ja esimesed sirelid. Pea kolm nädalat varem, kui enamasti Eestis.ja nüüd saan ma kõike seda uuesti nautida.

Vilnius oli ilus linn. Võib-olla aitas soe ilm kaasa, võib-olla oli oma osa sellel, et mul ei olnud väga kõrged ootused. Vana- ja südalinn ei mõjunud postsovietilikult ning kõik need kirikud, need kirikud! Nii palju barokki pole mina oma elus näinud. Eesti kirik on torniga kast, aga need Vilniuse kirikud oli külluslikud nii seest kui väljast. Ikka vahe, kas sa oled luterlikus või katoliiklikus riigis. (eks muidugi selleks ajaks, kui leedukad murdusid ja ristiusu vastu võtsid, oli gooti stiil juba moest läinud, renesanss oli võrdlemisi lühiealine ja nii saidki nad endale barokse linna).
Ja siis muidugi see jõgi keset linna. Käisin idakaldal küll vaid selleks, et seal kohalike kombel kaldapromenaadil peesitada. Teised mussikud läksid ooperisse, aga mina läksin üksindust nautima. Väljas oli 25 kraadi, õhtu oli sume ja olemine chill. Ma olen seda alati tahtnud: veeta võõras linnas kohas, mis sulle meeldib, lihtsalt niisama aega; people watchida ja olla. Tavaliselt ei ole selleks aega, sest kogu aeg käib raske turistitamine, aga seekord pakkus too õhtu mulle ootamatu võimaluse. Kaks tundi vedelesin seal, jõelt kerkimas niiske soojus, mis ihule kleepus. Kuni ilmusid välja jõeputukad ja andsid märkua, et aeg on tagasi jalutama asuda. Linn hämardus mu ümber, tänavakohvikud olid rahvast täis, süttisid laternad ja mul oli üll vaid kerge jakk ja hinges too sooja suveõhtu tunne. Tunne nagu Vennaskonna laulus.


*

Eurovisioon on täies hoos, aga sellest kirjutan siis, kui finaal on möödas.
Mis veel on hoos, on lähenev BTS’i comeback. Veel vaid nädal~
Albumi Konseptsiooni fotod tulid välja ja küll oli ikka tore neid guessi reklaamipoisse mõnitada. Eriti arvestades, mu värskelt leitud kiindumust oma vintage teksatagi vastu. Oleme ikka silmakirjalikud küll, leidsin, kui Mia heitis helesiniste teksade peale helesinise tagi.
Igatahes, osad olid rohkem lulzid kui teised. Näiteks Rapmon üle õla senusaalselt vaatamas. No oleks see Jimin olnud, aga RM! Ridiculous.


edu uutele fännidele nende ära õppimisega

Liisa lemmikud on igatahes libakõrbe pildid. (mia teadis arvata, et see olla Incheoni lähedal üks hää moefotode tegemise koht, kus tõusud-mõõnad säärse huvitava liivavälja loovad)
Ma oleks peaaegu (peaaegu) Jimini oma uueks taustapildiks pannud, aga HD fail ei avanenud. Nii et olen ikka vana klassika ’this is suga’.



same bb, same


Ja Taehyungi soolo teaser. Ei saa selleta.

Singularity
  • Nii Taehyung.
  • Nii aestehtic.
  • Meil on triibuga dressid, poole rinnani ulatav bling bling kõrvas, velvetmantel ja see smooth talking aestheticTM boy kõige selle keskel
  • Ma andestan mulleti, sest Taetae olla seda ise tahtnud katsetada.
  • Tbh, esimese hooga oli see laul minu kõrva jaoks liiga smooth, liiga chill, lihtlabaset öelduna, liiga rahulik ja ühtlane. Ma olen lihtne tüdruk, andke mulle introsid nagu Nevermind ja Boy meets evil.
  • Visuaal tho
  • Need maskid
  • Lilled, vesi, räigelt sinine room, rohelised pisarad – yep, wo is sucker for continuity.




Järgmine kord tagasi ilmselt BTS comebacki ja Eurovisiooniga.


No comments:

Post a Comment