Tuesday, May 1, 2018

Kella kolme konjak


Nimekiri asjadest, mis on hetkel olulised või mulle lihtsalt pähe tulevad
  • Lähen homme reisile
  • Pakkisin kaasa ilmselt liiga palju asju ja ei ole absoluutselt mitte ühtegi sõna sihtpunkti kohta lugenud
  • Mia läheb Koreasse ja Jaapanisse, Liisa Vilniusesse~
  • Panin täna sibulad maha ja külvasin salatiseemne
  • Oleme mardiga sulgpalli bossideks muutunud
  • Gravity fallsi season one oli väga PG, season kaks aga juba üsna PG-13. Let’s see how it goes~
  • Liisa sai valmis BTS’i fici numero tri, mis pidi alguses max 6000 sõna olema, aga lõpuks oli ikka 10k+
  • Liisa problem: kuidas kirjutada parody fici ilma angsty’ta
  • Lahendus: kasuta jaburaid adjektiive ja võrdlusi ja mahenda nii lööki
  • Mia does not like sad shit nuuks nuuks
  • Olin siin eelmine nädal kolm päeva Jungkooki armunud. Väga värskendav elamus
  • Oh nooooo, jõudsime Run’iga järje peal eja peame nüüd iga nädal uut osa ootama nagu mingid commonerid!
  • BTS tuleb Euroopasse!
  • !!!!!
  • Ugh, SMTowni piletite ost oli selline nuhtlus, ei tea, mis see kord juhtuma hakkab
  • Kõigi kpop jumalate nimel, palun lase meil need piletid saada
  • Esimene aiapidu peetud, 16 inimest, nii et täitsa paarti
  • Ma olen lihtsalt kogu aeg õues, kui ma tõrvas olen
  • Välja arvatud muidugi see aeg, kui ma süüa teen ja nõusid pesen

Liisa out



2 comments:

  1. omg sa vaatad gravity falls'i? niceee

    ReplyDelete
  2. jaaa, vennaga koos, nii et me vaatame ainult tõrvas ehk u kolm osa nädalas. aga jätkubki head asja kauemaks
    (lol ja et ma jagan vennaga aegajalt oma fanfici kirjutamispiinasid, siis ta teatas, et mõtleb ka oma graviti fallsi fanfici välja, kus nad on juba suuremad. ainult tema teeks muidugi koomiksi, mitte jutu. concept disain 14 aastatest dipperist oli igatahes väga coool)

    ReplyDelete