Saturday, July 9, 2011

Kyuhyun kannab Pradat

Ma olen juba kaua aega tahtnud seda pealkirjana kasutada ja viimaks ongi see väga sobilik.
 Päiksekad eks, mitte särk. It's a nice shirt tho.

Vau! Viimaks on Kui Xian end isegi ilusti riide pannud. Mia irvitas, et see oleks nagu Siwoni särk. Igatahes on osad need airport pildid nii ilusad, er üks leidis isegi tee minu taustapildiks.

Mis siis minu ülipõnevas elus on toimunud?

1. Vanemad tulid reedel viimaks puhkama ja venna hoidmiskohustus sai sellega läbi. I’m a free bitch, baby!

2. Naabrite pool oli eelmine nädalavahetus grill/veinipidu. Haa, ma jõin nelja sorti veini (viimast küll vaid ühe pokaali) ja elu oli lill. Kuni ma öösel magama minnes oma pea vastu vannitoa ust ära lõin ja muhu sain.

3. Eva (maailma stiilseim tüdruk, Zhou Mi apruuvib) käis Mial külas. Ja et ta on täitsa juhuslikult Marie õde, kes täitsa juhuslikult oli mu vana klassiõde, andis ta edasi kutse Marie sünnipäevale, mis pidi toimuma – järgmisel päeval. Võtsin siis end lapsehoidmisest päevaks vabaks (jumalad teavad, et ma vajasin seda) ja põrutasin Marie suvilasse. Neiu oli piisavalt hurmav, et mulle autoga Rõngusse vastu tulla. Eestimaa logistika on ju pussidele.
Sünnipäev oli totally chill ja ma sõin lihtsalt niiiiii palju. Reaalselt. Koogid olid sitaks/jõhkralt/haigelt (me ei suutnud otsusele jõuda, millised siis) head ja ma lihtsalt pidin veel mõned tükikesed võtma. Ainult, et lõpuks oli jõle paha olla ja teised kommenteerisid, et ma vaatasin oma koogitükke ikka eriti melanhoolsel ilmel.
Vanu klassikaaslasi oli täitsa mitu (No wavy hair korean boys, tho. Tüüp oli viimaks sõjaväkke läinud ning ma tahtnuks teda räigelt ilma juusteta näha, et siis tema üle viisakalt, kuid kindlalt irvitada.). See-eest oli esimene asi, mida ma Aadi juures nägin, tema T-särk, mis oli täpselt samasugune, kui see, mida ma Kyuhyuni seljas just sel samal hommikul näinud olin. Coincidence much?
Järmine päev oli isegi chillim, sest sai julmalt vedeleda, veel süüa, horoskoope ette lugeda ja šampust limpsida (hommikuti joovad šampanjat ainult aristokraadid ja degenerandid. Ja muidugi meiesugused kultuursed inimesed, eks ole). Ma tahnuks täiega veel üheks ööks jääda, aga Maria oleks mind ilmselt sel juhul maha löönud. Kui ma bussiga Tõrva jõudsin, pani Mia parasjagu Evat bussile, kes pidi võtma ette täpselt sama marssruudi, kui mina eelmine päev. Irvitasime Mariega, et meil oli õevahetus. (Maria ja Marie on nii segadusse ajav)

4. Mu juuksed langevad jätkuvalt välja. Ma olen kaotanud vähemalt 1/3 oma juuste paksusest. Sandra kommentaar: kuidas sa veel kiilaks pole jäänud? Positiivne kõrvalmõju – viiimaks ometi saan ma endale krunne teha.

5. Täna olid Tõrva linna päevad pluss vanaisa viimaste õpilaste klassikokkutulek otse meie aias (loomulikult ainult kokukas, mitte linna päevad). Mis tähendab, et kella kahest päeval on meie aias kakerdanud erinevates joobumusastmetes paarkümmned meesterahvast ja ma olen näinud rohkem paljaid taguotsi, kui mu noored silmad ühel päeval võtta suudavad. Varjasime end Miaga suht tuppa (tegelikult oli niikuinii räme äike ja padukas) ja liitusime seltskonnaga alles siis, kui osa rahvast olid saunas ja meie saime rahus liha hävitama asuda. Praeguseks on veidi vaiksemaks jäänud, aga päeval kostus lärm korralikult randa ära.

6. Loen „Kafkat mererannas“, sest suvi teadupärast on aeg tutvumaks Murakami loominguga.

7. Vaatasime Suju filmi üle ja tuleb tunnistada, et iga korraga muutub see üha vähem totakaks. See on endiselt ilmselt üks halvemaid filme, mida mul on olnud rõõm juba kolm korda vaadata, ning mul on kuri kahtlus, et see kolm korda võib endale veel kunagi lisa saada. Võttes filmi kokku Maria sõnadega: Donghae on ikka haigelt ilus.

Muud ei tule meelde. Jah, minu põnev eluke ja Kyuhyuni airport fashion, ma olen nii mitmekülgne. 
Ilmselt sõidan ma lähipäevil Tallinna. Näis, mis siis saab.

Palju õnne, Kim Heechul!
 Hiiglaslik gif on hiiglaslik

5 comments:

  1. Mulle lihtsalt nii meeldivad su postitused, su kirjutamise stiil on jube hea~ ^^
    Tahaks ka grillipidu D:

    ReplyDelete
  2. Minu andmetel pidavat Kyuhyunnikese särk pärinema H&M kauplusest, aga see ei takista tal stiilne olemast.

    Heechul on lahe, väga lahe. Palju õnne Chulli!

    Igal juhul suju film: ma olen seda 2 korda näinud ja teine kord ei olnud pooltki nii jabur.

    ReplyDelete
  3. Mul on alati hea meel, kui mu kirjutamisstiilile komplimente tehakse. Väga hea meel.

    Kui HM, siis HM. Igaüks ei peagi LV kandma (eriti kui sul on Prada päiksekad ees).

    Ma olen seda filmi kolm korda vaadanud: esimene kord sama päeva õhtul, kui ma neist wikist viimaks lähemalt lugesin. Ainuke nimi ja nägu, kelle ma tol hetkel kokku viisin, oligi Heechul.Teine kord vaatsin koos Mariaga eelmine suvi ning siis ei teadnud jälle tema veel kõiki. Siis tal oli veel Donghaest täitsa ükskõik.Ja nüüd, kahekesi koos fännikesed olles, oli muidugi kõige parem.

    ReplyDelete
  4. Kui ma seda esimest korda vaatasin, polnud mul aimugi kes on Super Junior.
    Mulle vist meeldisid Hangeng, Ryeowook, Kangin ja Donks kõige rohkem.
    Teised olid nagu eriti WTF.

    ReplyDelete
  5. Ryeowook on lihtsalt geniaalne.

    ReplyDelete