Wednesday, July 20, 2011

Runway models, Cadillacs and liquid bottles

See võib kõlada väga randomilt, aga mõnikord ma mõtlen, et ma tahaksin olla modell. Siis taga on palju põhjuseid, osad väga kummalised ning osad lihtsalt poos. Aga on ka ratsionaalsemaid põhjusi. Mul on kondid, kaheldava väärtusega toitumisharjumused, sobilik mitte liiga traditsiooniline nägu ja arenev oskus veeta tunde mitte just kõige mugavamates jalanõudes. Aga lisaks on mul ka pikkust 160 cm ja vanust 21 aastat, nii et ma arvan, et sellele unistusele on juba ammu kriips peale tõmmatud. Reklaaminäoks kõlbaks ikka, kui enne midagi olulist korda saata.

Arutasime nimelt rannas vedeledes, mida me tegelikult teha tahame ja irvitasime, et meie soovid on nagu seitsemeaastastel tüdrukutel. Eriti õekesel.
Minu unelmate ametid: kirjanik, modell, muusikavideode kujundaja, professionaalne slacker
Maria karääriplaanid: laulja, iidol, meelelahutaja, seebikanäitleja, printsess – Tai printsess. Ja kui ta siis koju oli läinud ning Tai printsi googeldanud, siis üllatus-üllatus, kes oli tulemus? Otseloomulikult Nickhun. päris Tai prints on nii oma 40 ja kõrvadega, mille peale isegi Taecyeon kadedusest heleroheliseks läheks.

 Täiuslik mugav kõrgus ja ilus helepunane värv. Klassikaline punane mulle rõivastuses ei meeldi.

Ma nägin neid kontsi unes, kirjeldasin neid Margotile ja Tuulile, mis oli juba iseeneset kummaline. Neil endil olid ülikõrged sinised seemisnahksed kontsad, mida nad päriselus ilmselt iial ei kannaks.
See, et mul on kujunemas väike kingaobsessioon, pole mingi uudis. Huvitav on see, et tihtipeale meeldivad mulle Chaneli asjad. Täitsa juhuslikult ja ilma mingi kindla kavatsuseta. Eriti armastan ma Chaneli kotte. Kuigi tegelikult kuluks üks fancy clutch või ümbrikkott ära. Zhou Mi, kas sa ei tahaks oma YSL clutchi mulle anda?
Oh, ja ma avastasin, et Vogue’il on ka tumblr. Leidsin sealt kohe ultralaheda koti.
 Funktsionaalne ja chic

Mulle hakkab alles nüüd vaikselt kohale jõudma, et Suju teeb vähem kui kahe nädala pärat comebacki. Viimased nädalad on naljakas vaakum olnud, kus sujumaailmas suurt midagi ei toimu (okei, nemad murdsid raskelt tööd, aga meie seda ju ei näinud), kuid tänane Eunhyuki teaser pilti tõi tuttava exitment meeleolu tagasi. 
 Mariale tõi see meelde kardinalirüü. Mulle Jõuluvana. 
Parim kommentaar, mida ma lugesin: I'm kind of worried.

Kuigi.
Miks paganas peavd nad oma comeback’i eelsed õrritustegevused just eesootavatele päevadele ajastama? Ma sõidan neljapäeva õhtul Tallinnasse ja sealt edasi Soome, mis tähendab, et ma olen In a Land of no Internet. Tallinnas netti ei ole ja ka esimesed neli päeva Soomes elutseme me kuskil Turu lähistel kesamökkis. Mis tähendab, et Tamperessse jõuame alles reedel, mis omakorda tähendab, et ma ei saa rohkem kui nädal end uudistega kursis hoida. Wae? See on ju parim vaikselt praadimise ja spazzimisaeg. Tagasi tulen ma kolmandal augustil, täpselt uue albumi ajaks. Aga siis pole ju teaseritel enam mõtet.
Aga jah, eks ma võtan läpsi ikka kaasa ja proovin igal võimalusel kellegi netti sisse murda. Ma olen ju selline häkker, et ise ka ei usu.

Noh, loodetavasti saab reis ja Tallinnas käik tore olema. Seniks aga: goodnight and good luck.


PS. Kõik pildid selles postituses on mingil põhjusel punased. Ma haistan vandenõud.

3 comments:

  1. Just kui ma lugesin Tai printsess, mõtlesin kohe Khuni peale XDD
    Ja ma olen ka natuke worried SuJu comebacki osas, see pilt on natuke imelik ja ma ei tea mida oodata XD

    ReplyDelete
  2. Ma püüan naiivselt uskuda, et comeback tuleb suurepärane ning et nende kontseptsioon on normaalne ning et coordinuuna hangib neile normaalsed riided.
    Ma loodan, et see ongi nii.

    ReplyDelete
  3. Hope is a dream that never dies

    ReplyDelete