Monday, August 1, 2011

It's spazzing time!

Ma olen fandomis ajast nii maha jäänud ja mul on nii palju catching upi teha ja nii palju mõtteid, et ma ei tea, millest alustada.
Seetõttu oleme loogilised ja alustame lõpust.

Eile öösel sättisin end siis arvuti ette, netipulk pooleldi soome keelne ja mida veel. Kell kaks asusin refreshima. Ja veel kord. Ja veel kord. Mia läks lõpuks magama, aga ma püsisin üleval. Niikinii mul oli vaja alles kõik teaser pildid üle vaadata, nii et tegemist oli. Aga jah, kui poole neljaks polnud midagi tulnud, otsustasin põhku pugeda, sest jõle piinlik ju, kui sa oled külas ja teiste netti kasutad ning varane töölemineja sind ikka veel läpaka taga istumas leiab.
Aga täna hommikul sai need siis ära nähtud, isegi tüdrukud tulid vaatama, ehkki nad ei mõistnud, miks see nii lühike on.

Esimesed mõtted (teise teaseri kohta, sest seda nägin ma enne):
  • Kyuhyun, oota see on Kyuhyun? Väää, niiii ilus lainer.
  • Oo jee, korralik tümakas. Kuigi ilmselt pole sel lauluga midagi pistmist
  • Kangin? Kangin videos? Wait, see on hoopis Sungmin...
  • Ryeowook üritab silmadega seksida
  • Yesung on seks jalgadel ja ta tahab sind ilmselt ära tappa. Ja võib-olla enne põõsasse tõmmata.
  • Bondage? Kinky...
Igatahes, see on nagu mingi erootilise alatooniga thriller, kus pihv ei saa aru, kas ta kujutab seda kõike ette või mitte. Ja natuke nagu õudusfilm ka, eriti need mustad tühjad silmad ja mõranevad kehad. Ma kujutan ette, et ses filmis oleks üsna sadomaso seksitseene ja korralikku psühhoterrorit. Selline veidi creepy õhustik ja abusive relatonship. Ma ei tea ise ka kust, aga mulle lihtsalt tulevad sellised mõtted.


Teine teaser:
  • Kyuhyun kõnnib. Ja kõnnib. Selg sirgu, poiss. Oota, see on ju nüüd Siwon. Lol, Kyuhyun digimuutub Siwonomonikis
  • Oh, see on jälle see tüüp, kes neid mõnusaid laule laulab. Maria tähelepanek: ilmselt meeldib talle see laul rohkem, kui Suju enda uus lugu.
  • Kellel nii jube mohikaanlase soeng on?
  • Oo, jälle kast? Well, nad on ju Suju, mida sa loodad.
  • Teukie ilme on kuidagi...awkward
  • Võtan sõnad tagasi, Shindongi ilme on awkward.
  • Yesung tahab sind endiselt tappa ja Sungmin on ikka Kangin.
  • Donghae on kõigi teistega võrreldes nii vähe yeah, I’m dark and sexy. Ausalt öeldes ta ei jätagi seksmaniakki muljet
Igatahes, selleks hetkeks kui video välja tuleb, olen ma tagasi Eestis. Küll ma siis kirjutan oma seiklustest (nii Soomemaal kui ka kuidas ma netita üritasin end Sujuga kursis hoida) Homme öösel jõuame Tallinna, nii et albumi väljatulekut ma kahjuks kohe ei näe.
Aga senikaua, kui ma ei tea, milline see lugu on, laulan ma seda – otseloomulikult – Mr Taxi viisil.

Mr Simple, Simple, Simple~

3 comments:

  1. Sellest teaserist oli natuke aru saada, et Kyu on nüüd Siwoni kõrval grupi nägu. Või mis?
    Ma nagu sain küll nii aru..tegelt juba Miinah´s oli Kyu suht grupi nägu.
    Mr Taxi viisil XDDD

    ReplyDelete
  2. Ma nägin ka teist teaserit enne esimest :D:D
    Kyuhyun on wow. Mulle meeldib, et ta ei näe creeper välja seekord.
    Eunhyuk blond ja veryvery yesyes.
    Ning muidugi Yessu on seks jalgadel. Pluss killer pilguga vampiir.
    Why are they trying to seduce us?

    ReplyDelete
  3. Because it's in their job description.

    Aga jah, esimeset teaserist jääb küll suht mulje, et Siwon ja Kyuhyun oleks põhinäod.

    ReplyDelete