Tuesday, August 23, 2011

In memoriam of Kim Heechul

Niisiis, Heechul läheb 1. septembril sõjaväkke. Nagu Janek tavatses ütelda: kõik halvad asjad maailmas juhtuvad esimesel septembril. Maria kommentaar oli muidugi: nojah, mina lähen kooli. Beat that.
Endal tõmbusid esmalt silmad niiskeks ja seejärel hakkasin valjult naerama, sest reaktsioon oli liiga tobe. Sain naermisest köhahoo, mis lõppes iiveldusega ja pärast oli pool päeva kehv olla. Aga jah, suti ootamatult tuli see uudis. Ma arvasin, et see kõik juhtub järgmise aasta algul või umbes nii. Isekas fänn. Kui nad jälle Euroopasse tulevad, on minu võimalus Heechuli veel näha kahjuks väga madal. Peaasi, et Teuk veel ära ei läheks, sest muidu oleks neid isegi koos Henzzi ja Mimiga nukralt vähe. Suju mõttes muidugi, mitte normaalse grupi.

 Why so high?

Heechul pole kunagi olnud mu lemmik liige, aga ta on mulle alati meeldinud. Ta on esimene suju, kelle nime ja lõusta ma teadsin juba sellistel kaugetel aegadel nagu 2009 sügis, kuigi tollal ma veel ei teadnud, et ta sujutis on. Ja siis kui sujudega alles tutvust tegime, võis pelgalt Heechuli nime mainimine viia meid Miaga naeruhooni. „Heechul!“ Haa-haa-haa. Ma ei tea isegi kohe miks. Ma ei oska siiani öelda, mitmes ta mu suju listis on. Ma mõtlesin, et ta on mu viie lemmiku seas, aga siis ta ei mahtunud sinna ära ja ma ei oska teda ka kuhugi mujale panna. Las ta siis hulbib kui sateliit avakosmoses, universumi big star Kim Heechul.

Katkend minu ja õekes ühisloomingu tulemusel sündinud „tegelaste“ tutvustusest eelmisest suvest, kui mul oli vaja Annakale, kes ei teadunud (ja ei tea siiani) k-popist suurt midagi vähemalt fici tegelased selgeks õpetada. Mis oli üsna raske, kui tegelasi on 40 pluss mõned, keda vaid mainitakse.

Kim Heechul – a chick with dick; suured silmad, suur suu, suur nina ja suur iseloom; drag ja eksentrik; pole rõvedat soengut, mida talle poleks pähe tehtud; tema Twitter on Heedictator, mis ütleb tema kohta üsna palju; boykisser, on ühes saates otse välja öelnud, et ta tegelikult tõesti ei ole gey

Teistest sõjaväes olevatest tüüpidest:
Kangin bought albums of 5jib  At Kwangwhamoon. With Leeteuk , Siwon & Ryeowook on the cover. When he saw SiWon’s cover.He was shocked…
a)      kanginil on halb maitse
b)      ta kavatseb neid hiljem väljapressimiseks kasutada
 Ma kahtlustan viimast.

Ja Mr. Simple’i B-versioon tuli välja, nii et ma tahan seda nüüd omandada. Kuigi ilmselt alles jõuludeks või nii. Tükk aega mõtlesin, keda Yesung seal mulle meenutab. Lõpuks jõudsin otsusele, et Akanishit.

Eile õhtul tegin endale kummalise meelelahutuskava. Tutvusin nimelt 90.-ndate iidolitega ja sain taas aru, kui tore on elada 21. sajandil, sest let’s face it, võrreldes tollase ajaga on praegu kõik riided ja soengud nii normaalsed. Irvasin HOTi üle ja tänasin jumalat, et SME ei ole nagu JE, kus kõik iidolid peavad mingil hetkel vanade olijate rõvedad kostüümid ära kandma.
Esimese põlvkonna iidoliteni jõudsin ma taas väga keerulist teed.
Vaatsin „Immortal Songi“ ja mõtlesin, et Kyuhyun on tõesti vanemate härrade põõsasse tõmbamise ette võtnud. Läksin siis kontrollima, kui vana Kim Min Jong on ja sain teada, et 40. Siis mul tuli meelde, kui ma sügisel SMTowni LA asja vahtisin ja nad Kangtaga lennukis veine serveerisid ja mu esimene mõte Min Jongist oli tollal, et tüüp näeb välja nagu parm. Kangta tema kõrval tundus väga noor ja kui järgi mõelda, siis eks Teukie ja Heechul on tast vaid mõned aastad nooremad. Mis teeb nemad ilmselt hoopis vanaks. See-selleks.
Siis mul tuli meelde see HOTi laul „Aiya“, mida sujupujud Sukiras laulsid ja ma läksin seda netiavarustesse otsima, mis oli üsna raske ülesanne. Seda thes lugesin HOTist ning koperadsin hoopis ühe teise esimese põlvkonna iidolgrupi otsa, nimelt NRG, sest Kangta oli olnud väga heartbroken, kui üks NRG liige ära suri.
Ja siis ma saingi teada, et üks NRG liige, Kim Hwan-Sung, oli jäänud kopsupõletikku, langenud koomasse ja lõpuks olid ta vanemad ta masinate küljest ära võtnud. Nagu aastal 2000 ja Lõuna-Koreas surevad 19-aastased iidolid kopsupõletikku? Sorry, see pole Dickensi romaan ega mitte kdrama plot, see on tõde. Ja see on nii jabur.
(Ning kogu aeg tuli mul paralleelina pähe, et Kyuhyun oli 19, kui neil autoõnnetus oli, ning kõik oleks võinud minna sama stsenaariumi järgi. Ja siis ma vaatsin seda videot, mis nad Hwan Sungi mälestuseks tegid ja olin suht baawl, ma küll ei teadnud sind, aga see on ikka nii kurb, sest kõigil teistel oli nii kurb ja 19 on liiga noor et surra, eriti nii idiootsel moel, sest vaid 9 kuused või 90 aastased surevad kopsupõletikku)
Ta tundus olevat such a nice kid

Tegelikult ma ei plaaninud üldse iidolitest rääkida. Hoopis kingadest, sest see on ju nii palju olulisem teema.

Homme tuleb Annakas ja ma saan asuda teda ajuloputama.

3 comments:

  1. See postitus on lausa positiivsust täis =D

    Ma ka loodan, et kui nad Super Show Euroopas teevad, on Teuk veel nende ridades.

    Yeye võiks nende riietega kuskil töökojas edukalt sulanduda automehaanikute sisse.

    Heechul tuleb kunagi tagasi!

    ReplyDelete
  2. Kim Heechul – a chick with dick (y)!!!!!!
    Parim iseloomustus üldse.
    Sidruni gif, koguaeg see jõuab mu dashboardile ja ma lihtsalt südamest naeran koguaeg. Ta on nii tore ~~^^

    ReplyDelete
  3. Mul läks väga kaua aega aru saamiseks, kes on Yeye.

    ReplyDelete