Thursday, August 11, 2011

She blocked me on the Facebook

Lol, Suju oleks võinud seda versiooni laulda. Läheks ilusti Boom, Boom’iga kokku. Ja ma isegi ei mõnita väga palju. Ei, ausalt. Kas on olemas midagi kummitavamat?
I met this girl online, with a nice profile~
I fell all over heels for her big blue... Boobs! ...eyes. Mhm, ja ma nii lootsin.
Ma kujutan liigagi hästi ette, kuidas Henzz seda laulaks. (random märkus Kadile: kas sa tead, et Henry YT account on kolme z-ga?)

Aga nüüd viimaks jõuame Mr. Simple’i videoni.
Esimesed mõtted, mis tekkisid esmakordsel vaatamisel (ehkki need on mul juba peaaegu meelest läinud):
  • Lol. Kast. Ja vilkuvad tuled. Ning sein. How suprising
  • Everyday I’m shuffling! Endiselt überlol

  • Millised ilusad mustad silmad ikka Kyuhyunil on. Ja kas see jakk, mis tal õlgadel on, pole mitte tema musketäride esinemiskostüüm?
  • Nad kõik tahavad end ilmselt üles puua
  • Sungminil on ebaselgetel põhjustel lihuniku põll ees
  • Shindongi meik on lihtsalt ko-hu-tav
  • Mis kuradi sinine vilkuv Blow your mind! Sorry, aga see näeb odav välja. Nagu mingi paganama 90-ndate alguse video.

  • Eunhyuk! Aish, ma armastan däänsbreike. See koht, kus ta klaasi puruks lööb, saab ilmselt olema mu lemmik. Ainult et jah, teistel võiks ka rohem rolli olla.
  • Suju kohta nii normaalsed tantsuliigutused. Jei, lahe liigutus! See, kus käelt vett maha raputatakse. Või verd (seletus: SS501 minidraama mv-s on stseen, kus Liidrile lüüakse nuga kätte ning ta vaatab hiljem oma veritsevat kätt eriti blaseerunud ilmel ja lihtsalt raputab vere maha. Ma olen alati leidnud, et see on ultimately badass ja cool.)
  • Siwon näeb päris lahe välja, kui ta seda lõuksi andmise liigutust teeb
Niisiis, video tuli juba nädal aega tagasi välja ning ma polnud selle üle siiani obsessinud. Esiteks polnud mul aega ja teiseks pidigi see ehk veidi seedima. Esimene asi, mida ma pärast vaatamist tegin, oli igatahes see, et ma läksin kurtsin issile, et Suju tantsis jälle vilkuvate tuledega kastis. Mitte et see poleks mulle meeldinud, aga ikkagi. Kuigi Bonamana puhul see mind ei seganud, nii et ma ei teagi kohe. Ega see Mr Simple’i puhul ka ei sega, lihtsalt – kas on nii raske teaseris olevad kaadrid ka videosse panna? Mul tuleb meelde, et ma lugesin üht üsna kriitilist arvustust, kus see oli samuti välja toodud. Miks on nii, et päris MV ei vasta kunagi teaseri ootustele? Aga eks seegi video is growing on me, nii et ta meeldib mulle iga korraga üha rohkem.

Kui Maria reedel Tõrva tuli, vaatsime teineteisele korraga otsa ja hakkasime naerma. Ilmselge, millest me mõlemad mõtlesime. Seda enam, et õeke laulis woo-hooa. Kui emps läks teistele küladele aeda näitama, sirutasime end läpsi ette ja vaatasime video koos ära. On ülimalt oluline, et sa saaksid koos kellegi teisega spazzida ja oma tundeid jagada, sest oleme ausad: paps pole just kõige parem variant ja vennal on tujud.
Kui mulle tuli laulu kuuldes esialgu shuffling pähe, siis Mariale hoopis You now you want me pähe.
Minu kommentaari peale, et seekord on nii normaalne koreograafia, oli Mia muidugi: camoon, vaata neid liigutusi. No ma siis vaatasin. Ja loomulikult nägin kõiki neid toredaid liigutusi, mida ma polnud enne märganud. Aga et see kõik sobib kenasti kokku, pole väga midagi mõnitada. Bonamanat ei biidi ju miski.
Minu lemmikliigutuse lemmikkoht. Kui sul on käsi märg, teed sa nii. Või kui sa kedagi ülbelt ära ajad.
 Shoo

Laulus endas on teatavat ühisjoont Luciferiga. See tähendab, et sa ootad, millal laul pihta hakkab, kuid ta ei hakkagi kunagi. Konkreetset läbivat meloodiat ei ole, küll on aga selgelt eristuvad kohad. Ja neid iseloomulikke kohti on selles laulus palju. Nii et ma olen juba nädal otsa ringi käinud ja suvalistel hetkedel Bloyama või Alright või Just get it, get it või bada Mr Simple lõuanud. Kummitusfaktor on täitsa tugev.
Minu enda lemmikkoht on aga Yesungi geudae ga namja ramyeon chingul manna. Küllap, sest seal on sees sõna namja. Lemmik korea sõna mulla yo kõrval.
Maria kommenteeris, et Yesungi ja Kyuhyuni duett kõlab kogu ülejäänud looga võrreldes liiga rõõmsalt, nagu oleks hoopis teine laul vahele pistetud. Aga muidugi mitte halvasti.

Rõivavalik ja meik rõõmustas ilmselt paljusid oma normaalsusega. Võib-olla vaid kaks fopaad: Sungmini lihunikupõll ja Shindongi kole meik. Mu on aga okei.
Teukie ei kanna vahelduse mõttes lainerit, mistõttu ta näeb kuidagi eriti värske ja kena välja. Teda on palju ja ta on ilus. Ryeowook on mingil eriti sedjuusival lainel ja üritab pilguga veenda, et ta ei ole nunnu, vaid seksikas. Ja nagu alati, on ta kõige sissymad liigutused endale saanud. Oh seda vedamist. 

Ja üllatus-üllatus: Eunhyuk kõige lahedamad.

Ja ka Maria võib liituda nende parteiga, kes vaatasid alguses, et Donks on Henry. Dongahae, pean ma mainima, on selles videos kuidagi eriti kobe, ehkki oma mulla yo näost ta ei pääse.
Ja Kyuhyun on muidugi Kyuhyun. Ma alguses mõtlesin, et vau! Kyuhyunil on seekord kuidagi eriti intense pilk. Kuni video edasi läks ja ta ilme muutumatuks jäi. Jep, see oli hoopis tema default glare. Nagu Maria tähendas, jätavad kõigi teiste läätsestatud silmad normaalse mulje, samas kui hoopis Kyuhyuni tavalised silmad näevad nii välja, nagu tal oleks süsimustad läätsed ees. Ja see jakk tema õlgadel jätab vähemalt mulle mulje, et ta on pidžaamas patsient, kes on lubatud haiglahoovile jalutuskäiku tegema.
Heechul, Kyuhyun ja Yesung on nii entusiastlikud, et ise ka ei usu.

Comeback stage’id on muidugi eepilised olnud. Ma pean tunnistama, et live’is kõlab Superman isegi võimsamalt. Selles on sellist mõnusat dramaatilist badasslust ja efektsust. Eriti see Inkigayo live’i algus. Ja mul läks kolm vaatamist aega, et aru saada, et nad laulavad duette pairingute kaupa. Kyumini tabasin kohe ära, teisel korral märkas Mia Eunhaed ja alles kolmandal märkasin ka Yewooki ning mõistsin süsteemi.
Aish, having too many thoughts right now.

Aga et kõik ei oleks ainult Suju.
Üritasime Mariaga Soomes lendamise pilte teha ja ehkki me esimene kord feilisime raskelt, tuli Turu botaanikaias see meil lõpuks enam-vähem välja.
 Just chillin~

4 comments:

  1. Omo, see laul, SEE LAUL XDDD
    Facebook facebook~
    Ma algul samastasin Mr. Simple´t ka Luciferiga. Meloodia kuidagi monotoonne...

    ReplyDelete
  2. Henry konto- märkasin kohe, lolisin.

    Blow your mind silt meeldib mulle. Ainult mulle?

    Kuulun parteisse - oi Henry...aaa...uups, Donks.

    ReplyDelete
  3. Facebook, Facebook~

    Oi Kadi, Kadi...Where has your good taste gone?

    ReplyDelete
  4. Hahaha, mulle meeldib see silt ka~ ^^'

    ReplyDelete