Saturday, August 27, 2011

Hommikuti joovad šampanjat ainult aristokraadid ja degenerandid


Q:If you had a sister, which member do you want to introduce(to sister)?
Donghae:If I had a sister…(look around the table)
Donghae:um.. Henry!
Ryeowook:Why? cause he seems to have a pure love?
Donghae:NO. Henry is not pure!

Mul on õde ja ma tahaks teda ka Henryle tutvustada. Ja siis nad võiks koos olla oosom ja kui asjalood edasi arenevad, reprodutseerida terve karja heledanahalisi pilusilmseid nunnudikkudest õgard gängstasid.

Veel viimane päev suvepuhkust ~maal vanaisa juures~ ja siis on taas päris elu. Vat kui tore.
August on see aasta liiga ruttu läinud, kuigi august läheb muidugi iga aasta liiga ruttu.
AL oli paar päeva siin, mis oli hurmav, sest hei, me arutasime, et tunneme teineteist teoreetiliselt juba 19 aastat (sõimerühma arvestades ja puha), aga Tõrva sattus ta alles esimest korda. Kuidagi müstilisel kombel olid imeilusad ilmad, nii et me vedelesime pool aega õues. Peesitasime rannas, jõime tõeliste aristokraatide kombel hommikul šampust – või vähemalt plaanisime seda, aga lõpuks oli ikkagi õhtu, ning pläkutasime nagu muiste. Õhtul näitasin talle EHB-d, sest kes oleks mina, kui ma ei üritaks inimesi suju osas harida. Muidugi mitte empsi ja issit, papsi meelest on kõik koreapoisid niikuinii Kim Hyun Joongid.
AL aga tunnistas, et mõisatab nüüd, miks ma neist sõltuvuses olen, ning õppis veel paar suju selgeks.

Ja eile ilmus ka Mia välja. Pole tüüpi kolm nädalat näinud ja vahtisin siis terve õhtu, et ta on hoopis Annakas. Luulud.
Tegime küünaldega tüdrukute jahvatamisnurka, kleidid seljas ja puha, ja hiljem üritasin talle kuidagi kõike seda, mis selle aja jooksul iidolmaailmas on juhtunud, ära näidata.
Ja seejäerel igasuvine kohustuslik „Rentslimiljonär“, sest me lihtsalt armastame seda filmi. Ma olen seda nüüd juba nii palju näinud, et mul on quoted täiega peas. Computer c D lock yeda! D lock yeda!

Ma ei tea, mida öelda. „Sõrmuste isand“ telekas (samuti peas), mistõttu mulle tuli meelde, et ma sain kunagi üht keerulisemat ja pikemat testi tehes vastuseks, et tegelastest olen ma Denethor. Väga kurb lugu küll, aga isegi veidi tõde.
Proovisime mõelda, mis tegelane keegi suju oleks, aga meil tuli vaid pähe, et Eunhyuk ja Donghae oleks Merry ja Pippin. Sobilik.

Ma olen näost punane, sest me olime üle kahe tunni rannas. Ma olen kogu aeg näost punane, nagu õeke sõbralikult täheldas.

Okei, ma lolisin raskelt selle fancami üle.
Tuletab mulle meelde seda korda Kassinurmel, kui me kindluse katusel karglesime ja immaginaarsete mõõkadega vehklesime, lauldes taustaks otseloomulikult Kariibi mere piraate.


 
 Ta ta tan tan ta ta tan tan ta ta tan tan ta ta taa!

Ma arvan, et ma ei ütle Supermani MV kohta midagi. See fic ütles juba kõik ära.

3 comments:

  1. August on nii kiiresti läinud, nõustun täiega.

    Muide, sa võid mulle ka Henryt tutvustada, siis mul oleks ka oosom sõps...

    ReplyDelete
  2. I totally agree with the fic, scary truth..

    ReplyDelete
  3. Jah, sest Henry Lau on ju nii obviously minu noorem venna.


    “Hyung, if you remove Just Gyuhyun’s logo, they are going to get very angry,” Kyuhyun warns his manager.

    Seunghwan ignores him.

    LOL.

    ReplyDelete