Thursday, August 18, 2011

Lihtne ja ilus elu

 Mida tarka (ja mitte nii tarka) ma vahepeal teinud olen ehk Jelizaveta Hannovna lihtne ja ilus elu.

1. Käisin Tartus. Ja kodus. Kui üllatav. Külastasin ka arsti, kes ütles mulle, et on täiesti normaalne, et 80% (77, ütleb Mia) mu juustest on välja langenud ja et ei, ma ei pea neid lühikeseks lõikama, sest noh, nii kuue kuuga kasvavad need tagasi. Karin ja Triin üritasid mind ikka veenda neid lühikeseks lõikama ja Taavi (ikkagi poisi arvamus, eks ole) arvas, et mulle võiks lühem soeng sobida küll. 20 cm tuleb vist küll maha nüsida, sest muidu ma näen välja nagu juurapihvist grillkana, kes on oma juukseid liiga palju blondeerinud. Mitte et mul midagi juurapihvide vastu oleks, mkm, üldse mitte. Ja Amberi soeng oleks ilmselt liiga radikaalne, sest well: hello uus garderoob.

2. Käisin härraste alkohoolikute ja mitte nii väga alkohoolikutega väljas. Kalleid kunstikooli klassivennasid nägin, mis oli hurmav, sest me pole aasta aega kohtunud. Taavike oli sõjaväest väljas ja tema pruunid lokid polnud veel täispikkuses tagasi kasvanud, mistõttu nägi ta oma suurte kõrvadega välja nagu Kui Xian eelmise aasta juulis. Väga nunnu ja ma ei saanud seda talle mitte mainimata jätta.
T: kesse?
M: Kyuhyun, korea iidol; ma võin pilti näidata #krapsab välja telefoni ja asub pilte näitama#
Ühesõnaga piinlik, piinlik, piinlik

3. Astusin leti juurde ja tellisin midagi elektrisinist. Mul tuli hull idee, et kunagi peaks nii palju siniseid shote tegema, et neist saaks SJ kokku moodustada.Aga see nõuab kas rohkem elfe või lihtsalt suuremat rahakoti ja head alkoholitaluvust. Well, vähemalt üks kahest mul on. 

 Ta-daa!

See värvis mu keele täiesti siniseks. Kui ma hommikul peeglisse vaatasin, oli see endiselt sinine.
(lol, väga halva kvaliteediga pildi veelgi halvem edit. Mei you programs)

4. Kõndisin paljajalu Tartu kesklinnast koju, sest üle mitme kuu olid mul kontsad jalas, need kuldsed, mida ma olen varem vaid korra kandnud+ mu varbad on ikka veel veidi paistes, ja loomulikult hakkasid need hõõruma. Edevus.
Aga karmidel kohtadel kanti mind süles ja mina kõlgutasin ülbelt jalgu. Kõik katsed lenksu peal sõita, lõppesid plikalike kiljetega
 
5. Külastasin Irinat, viisin oma Brüsseli kingi üle ja sain vastutasuks Peterburi kingi ja üllatus-üllatus – kas me kinkisime teineteisele anime plakateid? Mul on nüüd nii suur Code Geassi plakat, et ma ei tea, kuhu seda panna. Vahtisime Ourani dorama esimest osa, mis tõi mulle meelde hoopis Suju M-i OuranAU fici ja selle täiusliku rollijaotuse. Nüüd ma pean plaani YAB-i jp versooni vaatama hakata. See pole kindlasti nii stiilne, aga seal on Hikaru. See on tähtis, eks ole.
Selgus ka huvitav tõsiasi, et Irintsikust oli vahepeal SHINee fänn saanud ja meil on ühine lemmik Onew ning lääged fantaasiad sellest, kuidas poiss meie ukse taga lillekimbuga ootab. Kui Onew oleks nädal aega hiljem sündinud, oleks me astroloogiliselt täiuslik match. Jõudsime ka nukrale järeldusele, et ilmselt saabub 2012 tõesti maailmalõpp.

6. Ja Kadi külastas mind. Mis tähendab, et me rääkisime veidike mu Soome reisist ja väga palju iidolpoistest, unustasime ära veini ja tantsisime A-Yo järgi, vaatasime Choseon perioodi draamade fmv’sid ja üritasime Suju memeberite lemmikjärjestust teha, mis osutus vägagi keeruliseks ülesandeks. Välja arvatud muidugi esimese ja viimase liikme puhul. Well, sorry Siwon.
 Meie imelise hääle ja kummalise iseloomuga lemmik oppad. Ehkki ma lööks ennast ise näkku, kui ma Kyuhyunile kunagi oppa ütleksin (kuigi mul on kahtlane tunne, et ma kutsusin Jekat üks kord nii. Ma mäletan, kui ta mu saraghae hääldust parandas. Piinlik, piinlik)

7. Käisin ~deidil~. Lol. Tegelikult küll Tavotšokaga „Autod 2“ vaatamas. See oli ülihea (wtf jaapani tualettid), nagu Bondifilm. Tüüp pani oma kogenud silmaga muidugi tähele ka selliseid visuaalseid detaile, mida mina ei märganud. Tahab ta ju ikkagi Pixarisse tööle saada.

8. Vaatasin 27-minutilist Suju M-i Pekingi fanmeetingu fancami. Fancami for godness sake! 27-minutilise. Mingilt hiina saidilt. Aga see oli niiiiiii hea kvaliteediga ja ma igatsesin sujumeid ja nende feil hiina keelt. Eriti armastan ma Eunhyuki ja Sungimini oma, sest nad on veel natuke halvemad kui mina. Wo bu xihuan ta! (liiga laisk, et toone otsida). Ja nüüd ma avastasin, et ka 125- minutiline on ülespandud ja mul on raske kiusatus selle kallale asuda. Henry deprived, eks ole.
 Ma teadsin, et peab olema mingi alateadvuslik põhjus, miks see pilt mulle nii väga meeldib (muu kui see, et seal on KH ja EH peal). Ma mõtlesin selle täna hommikul välja. Kas keegi arvab ära, miks?

9. Käisin miniostutuuril ja soetasin muu trääni seas ka neoonoranžid lakknahast platvormid. Häppi, häppi, häppi! Kahju vaid, et ma neid suve algul ei saanud.

10. Vaatasin Sujuga Sukira ära. Aww, miks te kiusate Yesung-oppat? Aga paistab, et teaser piltide osas oleme me Kyuhyuniga ühel meelel: Teukie ja Ryeowooki omasid me kanda ei tahaks. (Ning ka tema oli vaadanud, et suleboad on Ryeowooki pükste (jõle) osa.)

11. Ulala, milline hurmav photoshoot. Kui te nüüd veel neid kaadreid muusikavideos kasutaks... püstoliga üliseks Donks, badcop Eunhyuk, käeraudadega SiChul, Kyuhyun, kes surub oma revolvri Shindongi kuklasse...aah, milline materjal, milline materjal! Ausalt, kui nad oleks ühte laulu kasutanud, olekski paras mv algmaterjal olemas.
 Ei, mul ei ole mingeid fici ideid, mkm, üldse mitte.

3 comments:

  1. 1. Yay, go short hair~
    2. Go Kyu look-alike~
    3. SuJu jook ftw XD
    (issand kui pikad kommentaarid T.T)
    4. Ma kõndisin ka paljajalu mööda Pärnut. Aga keegi ei tahtnud mind kanda D: noh, tsikkide grupp kah...aga ikkagi!!
    6/7. Sama lugu, imelik oleks kellelegi oppa öelda. Sõna oppa lihtsalt annab mulle kiljuva tüdruku kujutelma.. ja ma ei tahaks väga kiljuv olla XD
    11. Miks miks miks ei tee Sment sellise plotiga videosid SuJule? Ma lihtsalt ei mõista seda..
    + Eunhyuk as the 3rd wheel 8D lullz
    See oli suht hea albumi promo video... nagu sment SNSD´le tegi (ainult et Suju video oli miljon korda parem)

    ReplyDelete
  2. Mul tekib tugev tahtmine ka proovida elektrisinist jooki...

    See photoshoot, väga-väga hurmav.

    Too pilt meeldib sulle, sest ?
    (Eunhyuki jakk on stiilne? tal on kikilips viltu?)
    - - > ma ei tea :(

    ReplyDelete
  3. Sest taust on sini-must-valge! Aga kui ma tõmbasin, siis mõtlesin vaid ilusale värvigammale.

    See jook oli Mintuga, nii et maitses veidi hambapasta järgi, aga muidu täitsa nommitav.

    Ma arvan, et ühtegi fänni ei jäta see shooting külmaks.
    Opp-aaaaa! Saranghaeeeeeeeeeee!

    ReplyDelete