Monday, July 4, 2011

Kus Liisa elu on endiselt cherry cherry boom boom

Ehk on taas aeg rääkida SM Town Pariisist. Eelmist eepost kirjutasin ma päev otsa (ja veidi õhtu enne), reaalselt kella neljast õhtul kaheni öösel. Eks ma tegin pause ka, aga üsna intensiivne oli see küll. Seega proovin ma praegu rääkida sellest, mis eelmine kord meelest läks või milleks mul enam jaksu polnud.

Mida ma olen tagantjärele märganud, on tõsiasi, et enamus fantaken pilte on just teisest päevast. Kas siis toimis esimene päev security paremini või inimesed reaalselt jälgisid reegleid (ja said siia aru, et mõtet pole ja kraamisid teiseks päevaks oma objektiivid välja). Oli kuidas oli, kuid vahelduse mõttes on pilte vaadates päris põnev mõelda: lol, ma olin ka seal.
Ma mäletan, et meie taga oli üks lokkispäine poiss, kes kogu aeg filmis, selline eriti tiisikusehaige ja õnnis ilme näol. Kui ma oleks ka fancami teinud, oleks see olnud ohtrate screamidega ja väga wobble-wobble.
Maria ütles, et ma lihtsalt ei huilanud, ma lausa kiljusin. Piinlik. Ma ei saa enam kungi orgasmilisi hääli kuuldavale toovaid fänngöörle mõnitada. Või noh, saan küll, aga see on suti silmakirjalik. Aga jah, tunnistan pattu – kiljusin. Teadlikult ja meelega.

Kadi päris, kas mul uus lemmik ka tekkis, aga ei, ma jään endiselt Kyuhyuni juurde. Küll võib öelda, et f(x) tegi redelil tõusu ja natuke muutus ka Suju sisehierarhia. (lol)
Kui varem oli lemmikute rida selline:
  1. Kyuhyun
  2. Henry
  3. Ma armastan teid kõiki, kuidas ma saan teie vahel valida, te olete kõik nii toredad, okei, osad võib-olla veidi rohkem, aga siiski: te olete kõik toredad
  4. Siwon
Siis nüüd on nimekiri selline:
  1. Kyuhyun
  2. Henry
  3. Ma armastan teid kõiki, kuidas ma saan teie vahel valida, te olete kõik nii toredad
Palju õnne, kapten Choi!

Aga nüüd veidi sujudest. Vanuse järjekorras, et oleks igati respekt.

Teukie: nagu varem räägitud, oli Teuki spokeperson ja tema ajal huilati suht palju. Ta on pretty ja jalgadega, mida ka Girls Generation kadestama peaks. Ta naeratab kogu aeg ja on vali ning kui ta siis karjus Uri nen Super Juni-oeyo! tuli mulle kohe EHB meelde. Ta käis palju lava servas n-ö publikuga suhtlemas ja hiljem viskas ka kaks rätikut rahva sekka: ühe lähedale, ühe aga nii kaugele, et see lendas istmete piirkonda ja on täiesti arusaamatu, kuidas nõnda nadide lennuomadustega asi üldse nii kaugele lennata sai. Mingil hetkel küsis ta midagi, millest ma aru ei saanud, aga et kõik lõugasid, lõugasin mina ka. Selgus, et ta küsis, kas meil kaamerat on, mis tähendab, et selle peale võttis ta ühelt esirea fännilt tolle fotoka ja tegi endast pilti. Ma olin kohe: lol, suht Teukilik.

Heechul: Heechul on päris inimesena kobedamgi kui ekraanil. Meik sobib talle ja lava sobib talle. Tal on peamiselt kolm ilmet: üleolev smirk, külm pokerface ning narkouimas rokkarilõust. Ausalt, „Don’t don“ oli lahe, aga ikkagi natuke naljakas. Ma ei ole kindel kas see oli tema või Yesung (ma nägin ainult selja tagant ja neil olid sarnased soengud) aga igatahes üks neist käis fännide seas ja kallistas kedagi õnneliku. Pigem oli see vist ikkagi Heechul. „Bonamana“ ajal oli kohustuslik Teukchul moment, kus Heechul Teukie poolpaljaks kooris ja meie publik rõõmsalt kaasa kisasime. Ja mõnel juhul ka mõttes well then lisasime.
 Suurepärane mikri paigutus, Teukie

Yesung: tema hääl on lihtsalt super ja tema kohti tervitati alati heakskiiduga. Tal on tõepoolest väga läbitungiv silmavaade ning sul tekib tunne, nagu ta vaataks otse sinust läbi. Tal ei ole väga liikuv näoilme ja ka pilk tema silmades on ainitine (aga puuriv), kuid ometi sa tunned, kuidas karisma tast lihtsalt väja niriseb. Lisaks on ta väga fännisõbralik ja käib tihti kätt andmas. Ma ütlekski, et tema, Teukie, Heechul, Siwon ja Donghae on suurimad fännidega suhtlejad.
 Ilus

Shindong: vaatamata sellele, et tüüp on paks mis paks, on tal igati ilusad näojooned. Ta nägi naisena näiteks tunduvalt parem välja kui Eunhyuk. Ja ma ei saa aru, kuidas meeste jalad võivad liiga lühikeste kleitide all nii head välja näha. Isegi nappide sõnadega oli ta naljakas ning ta kontrollib väga hästi oma keha. Lõpus tegid tema, Yesung, Sungmin, Eunhyuk ja Donghae? seda, mida nad ka Super Show’de lõpus alati tegid ning mis seostub mul silmapilkselt musketäridega.
 OK, see on SS3 gif, aga ma ei oska seda tegevust kirjeldada

 Well then, boys

Sungmin: tal on reaalselt selline lavasarm, et ise ka ei usu. Ausalt, ta oli viimane suju, kelle nime ma selgeks sain ja oli koos Siwoniga suht sellisel positsioonil, et nad mulle korda ei lähe, kuni ma nägin SS2 DVD-d ja tema esinemist. Ja nüüd, kus ma olen teda päriselt laivis näinud, võin ma öelda, et kaamera ei valetanud. Ta on nii fierce, totaalne bamf ja midagi hoopis muud, kui ta sõudes on. Eriti hästi tuleb see „Don’t don-is“ välja. Jõuline silmavaade, lõugaandmise nägu ja tugevad liigutused. Isegi tema imal hääl ei seganud eriti.
Mingi laulu ajal mängis ta päris pikalt käterätikuga kitarri. Lisaks olid tal pea kogu kontserti aja tuka juuksesalgud märjad ja otsmikule kleepunud. Piinlik küll, aga see oli üsna seks.

(Ja siis ma üritasin ka ühe olulise kehaosa suurust aimata, et näha, kas jutud vastavad tõele, kuid kahjuks oli ta minust liiga kaugel, et ma saaks midagi kindlat öelda.)

Eunhyuk: esimene mõte, kui ma teda paruka ja roosa huulepulgaga nägin: issand kui õudne! Tegelikult on ta aga igati lahe ja see, kuidas ta tantsib, on tõepoolest tähelepanu väärt. Tema ja Taemini jalad lihtsalt elavad oma elu. Kui tuli Sorry-Sorry soolokoht olin ma suht kyaaa, ma saan seda live’is näha. Samas olin ma muidugi kogu aeg kyaa.
Lõpu lehvitamise ajal tegi ta kogu aeg teiste jutu vahele muhaha (täpselt sama naeru, mida nad Kyuhyuniga Golden Stage kokkamise osas tegid) ja segas Teukil ja teistel rääkimist. Isegi siis, kui ta lavalt minema jalutas, tegi ta seda. Muhaha ja Eunhyuki hääle saatel lõppes minu kontsert. 
Eunhyuk kiusamas

Donghae: Maria oli põhiliselt ametis Donksi jälgimisega: tal oli kergem ka kui mul, sest Donghae võikarva pea hakkas hästi silma. Dongahe on cool. Cool ruudus. Ta kandis mitme esituse ajal oma peegelklaasidega prille ja ma võiks vanduda, et tema keeleots vupsas tihti huulte vahelt välja. Ja muidugi on ta ka flirt, andis fännidele kätt täispakketi eest. Lisaks käis ta hästi palju otse kaamerasse laulmas, nii et kogu ekraani kattis tema lõust.
Eunhae moment oli ka, sest pole pairingut, kes ennast ise rohkem shipiks kui nemad. Katsusid teineteist nagu poisid muiste, Eunhyuk võttis Donghael särki seljast, too omakorda võttis Hyukjael kaela ümbert kinni. Jamh, mingi SNSD fänn oli kommenteerinud, et kaks Suju seksivad laval, aga kumba ta siis silmas pidas: Eunhaed või Teukchuli?
 Yeah, take them off!
Wae so constipatied face, Donghai?

Siwon: ma panin teda lihtsalt nii palju tähele, mis on veider, sest ehkki mul pole ta vastu midagi, ei pööra ma talle tavaliselt eriti tähelepanu. Aga et pea pooli Suju laule alustab tema, on sul pea võimatu teda laval mitte tähele panna. „U“ ajal ma spetsiaalselt vaatasin, kas ta peksab oma mikriga vastu reit ja jep! ta teeb seda. Välja nägi ta nii Siwon kui olla andis, kogu oma pikkuse ja musklitega. Ta oli hästi osavõtlik ja saavutas – kui nii võib öelda – publikuga hea sideme. Ta käis palju lava ääres ja üks kord läks ta lausa treppidest alla rahva sekka ja ilmselt kallistas kedagi. Minu südame võitis ta ikka aga selle EL-i lippuga.
 Suurepärane lambi paigutus

Ryeowook: ma ei märganud teda kahjuks väga palju. Sujudega on ju see häda, et neid on laval nii palju, et sul läheb tükk aega, et otsitav üles leida. Ma ei saa tema pikkust (lühidust?) ka süüdistada, sest ta ei tundunudki nii pisike. Ilmselt olid siin taga shoeliftid. Ühel hetkel ta tegi publiku sunas peace-märki ja naeratas oma pisikest awkward tulnukanaeratust ja sel hetkel sain ma taas aru: he doesn’t have to try, ta on niisamagi nii nunnu. Ja uskumatu küll, aga ka tema oli päris inimesena nii ilus!
 Nunnu ruudus

Kyuhyun: tema tumedatest silmaalustest ja armidest on juba räägitud, nii et võtame järgmise asja ette. Tal on nimelt üsna nadi rüht. Ma olen seda piltidelt ka varem täheldanud, et ta ei hoia end eriti sirgu. Ja kui ta siis „Way back into love“ ajal lavale loivas, oli Maria mu kõrval suht lol, mida kehahoidu. Ja kui parasjagu ei ole tema lauluosa ning ta lihtsalt tantsib, kipub ta huuled eriti keskendunult kokku suruma. 
 Vol. 1

See oli suht naljaks, sest ta ei teinud seda mitte ainult üks kord. 
 Vol. 2

Kuigi ta võttis Taiwanis tublisti juurde, ei paistnud see laval eriti välja: SSA ajal tundus ta isegi kõhn (ja aish kui ilus). Lõpus, kui nad kõik rivis seisid ja veel viimast jahvatamist tegid, olid tema, Ryeowook ja Sungmin ühed vaiksemad  ja lihtsalt seisid seal.
Okei, kõik ülejäänud said kiidulaulu ja oma lemmikut ma mõnitan. Aga eelmine kord sai juba tema ~carbonara, caramel macchiato and cheesecake~ häälest räägitud.

Aga selleks korraks kõik.
There’s nothing else I could say~ eh ehh

2 comments:

  1. Ma ei oska midagi kommenteerida peale selle, et ma olen viimasel ajal jõudnud järeldusele, et neist kõige ilusam on Teuki.
    Muidugi on nad kõik numpsid :D:D

    ReplyDelete
  2. Teukil on see eelis, et tal on üsna ühtlased näojooned ja ta hele soeng sobib talle. Ta ei näe kunagi kole välja.

    Nad kõik on muidugi vaatamata oma välimusele väga aike.

    ReplyDelete