Wednesday, December 14, 2011

It's time to celebrate~!


Christmas is finally here~! Või noh, peaaegu, kümne päeva pärast. Aga oi kuidas see laul mul kummitab. Muudkui tatsan õnneliku näoga ringi ja lällan omaette, tänaval ka, ausõna. Ma ei teadnud üldse, et nad jõulualbumile video teevad, nii et see oli vägagi positiivne üllatus. Ja tõsiasi, et see on Suju laul koos Henzzi ka Mimiga, noh, minu poolest võiks see alati nii olla.

Mõningaid intelligentseid mõtteid siis:
  • Issand, see on nii jõlulugu, kummitusfaktoriga 645 ja jei, inglise keeles, nii et ma saan kaasa lõõritada (ja kahjuks seetõttu ka sõnadest aru).
  • Omg, see on natuke totakas ja täiega nunnu ja ma armastan teid kõiki ja vaatame mv’d veel paar korda.
  • Ühesõnaga, tegemist on Jõuluvanale pühendatud armastuslauluga?
  • Kommentaare ei tohi mingil juhul lugeda.
  • Yessul ja Kyuhyunil on ilmselt kavas jõulud ära varastada.
  • Hyoyeon näeb tapvalt hea välja. Pikad sirged blondid juuksed on selgelt tema parim look.
  • Kui kõik ülejäänud on tehniliselt võttes normaalselt riides, näevad shineepoisid välja kui päkapikud.
  • Siwon ja Donghae, sorry, aga ma ei saa teie inglise keelest aru. Sungmin ja Teukie see-eest on väga tublid.
  • Miks Teukile küll sobivad sellised veidi totrad-nunnukad laulud?
  • Sungmin näeb viieaastane välja ja mul tugev tahtmine talle lõuksi anda. Ja ma pole selgelt ainus, kes sääraseid irratsionaalseid soove peab alla suruma.
  • Kyuhyun kuusepuu all naeratab väga creepy’lt. Kui mulle selline päkapikk tulek, jookseks ma õudusest kiljudes teise tuppa (ok, ilmselt mitte, but u get a point)
  • Boat ei ole võimalik ära tunda.
  • Lol Yunho, mis bossi ilme.
  • Siwon lõpus kõlab nagu „That’s what makes you beautiful“ algus
 Definetly merry faces

Well fuq u Sungmin

Updates of life and fandom:

1. Teine jõululaul. Suju „Snow white“. Kõlab lihtsalt ultimately sujult. Nagu keegi ütles, kui ta ei teaks, et tegemist on sujuga ja ta ei tunneks nende hääli ära, arvaks ta ikkagi, et see on Suju.

2. Karini sünnipäev. Nägi taas karja sugulasi ja sai kenasti õgitud. Lol, tegin endale Vana Tallinnast ja kohvikoorest ise likööri, üsna läila tuli, kui aus olla. Hollandist toodud puskarit imetlesin seekord vaid kaugelt, sest iga laps, ka kõige väiksem teab, et mitut alkoholi pole tervise huvides mõistlik korraga tarbida.

3. Kehakaal: 40 kg. Mu lühikesed püksid kukkusid peaaegu jalast ära. Näljutusnädala tagajärg, sest kes pakub järjestikkustel päevadel kneedleid, makarone, veel kord makarone ja siis pelmeene. Reedel oli lammas ja riis ning Liisa sai jälle süüa. Õnneks on suurim õgimispüha ukse ees, nii et kilo võiks sealt tulla. Aga vanaema sõnul näen ma ikkagi tervem välja, kui suvel.

4. Mul on raskekujuline tumblr-crush ja ma olen stalker. Ei, siiski mitte, sest kui ALi sõnu uskuda, kui sa oled kena, siis sa pole stalker, vaid secret admirer.

5. Tegin Kyuhyuni albumid valmis. Õndsuseasjad ja nüüd ma imetlen neid kogu aeg. Jupp aega kulus, et välja mõelda, kuidas oleks ümbrised mõistlikum paigutada, aga lõpptulemus on täitsa kena. 

 Liisa on õnnelik~

6. Ryo-chan oli vahepeal surmasuus. Igakord tervitas ta mind ventiaatori unnates roar roar ram mam maa „Bad romance’it“ lauldes, kuni ma olin viimaks sunnitud ta tohtri juurde viima, kes ta taas elule putitas. Kui te veel ei tea, siis Ryo-chan on mu arvuti.

7. Mul on musklis Bonamana Donks taustapildiks. Kuhu ma niimoodi küll jõuan?

8. Indiana Jonesi maraton! Oo Harrison ja sinu igavene hämmeldunud naeratus.

Tänseks kõik.

4 comments:

  1. Ossa vana nuga, ned albumid näevad live's niiii ilusad välja. Kyaaaa. Tõsiselt hea otsus sul.

    Ma ka ei teadnud, et see video on tulemas. Positiivne üllatus. Esimese vaatamise peale oli see liiga nunnu. Ma saan küll Siwoni English'ist aru, aga mis donks laulab on müstika.

    Sa kaalud liiga vähe! Söö!

    Kes on su tumblr crush? Teatud neiu Vietnamist või keegi uus?

    Ma täna avastasin, et härra Akanishi Jin isiklikult on uut laulu väljalasmas ja sellel on video ka. "Seasons" <- - jaapani keelne

    ReplyDelete
  2. Ma tean, need albumikesed on lihtsalt nii läikivad ja stiilsed ja noh, ülivõrre.

    Siwonist ma saan aru midagi neighbourhood või taolist.

    Nüüd tulevad jõulud! Verivost ja seapraad siit ma tulen!

    Mu tumblr crush on ikka sama. Lol, ma näen juba mingeid veidraid unenägusid.

    Jinˇ! Mulle ikka meeldib ta hääl. (kuigi video on natuke kummaline. Liisa mõte: Jin on üksikisa)

    ReplyDelete
  3. Appi, sa oled ikka nii väike D:
    Vähemalt ma kujutan sind väiksena ette, sest sa kaalud nii vähe ja oled minust siiski lühem ^^
    Mu klassiõde ütles kord mulle, et olen kompaktne, sest ma olen tema arust väike (suva et ta ise on 158cm). Seega sa oled nüüd minu silmis ka kompaktne XD
    Ojaaa, plaadid on väga väga kenad. Aga ma usun, et nende kuulamine on pigem see ülim osa.
    Mul oli pikka aega SuJuM'i Perfctioni kaanepilt taustaks, aga ma vedasin läpakat liiga tihti kooli ja mul hakkas kergelt imelik kõigile koguaeg seletada, miks täpselt mul just ´hiinlased´ tagataustaks on, kui kõigil teistel on mingid sürr-pildid..

    ReplyDelete
  4. Pisike olemisel on tegelikult palju eeliseid (no näiteks võib Donksi kõrval seistes kontsi kanda). Isegi siis kui ma pea kümme kilo rohkem kaalusin, ütlesid kõik, et ma olen nii pisike.

    Jaa, kuulamisrõõm...oma 60 Kyuhyuni soolot minu igatsevat hinge paitamas...Täielik nõrkus tema hääle vastu.

    Mul on viimane aasta pea koguaeg Kyuhyun taustapildiks olnud, nii naljaks on, kui ma ekraanil hoopis üht teist namjat näen.
    Mul oli terve 2010 suvi mingi Suju M taustapilt, mida ma lihtsalt ei raatsinud ära vahetada. Ja kui ma seda lõpuks tegin, siis paps kohe kommenteeris. Jep asemele tuli Kyuhyun.

    ReplyDelete