Thursday, February 9, 2012

-273 C

Lähisarktiline kliima on tasapisi asendumas tavapärase põhjamaise talveilmaga, kuigi oht Jääkaunitari kohata on siiski õhus. Lol, eelmisel nädalal pistsin oma nina majast välja vaid häda sunnil, mis tähendas tavaliselt vennakse ära toomist. Ja et lapsed teadupärast külma ei pelga, vedas ta mu iga kord kelgumäele. Aga meil oli diil: kui ma hakkan Muumitrolli Jääkaunitari meloodiat ümisema, on see kindel märk sellest, et kõnealune tütarlaps on lähedal (ja et minust saab kohe jääkuubik) ning me panime kohe padavai kodu poole lippama, et mitte Väikese My saatust jagada.

Nii. Ma ei teagi kohe, kas alustada oma randomist elust või põrutada kohe fandomi juurde. Noh, traditsiooniks on saanud siiski eluke.
Laupäeval kohe Kyuhyuni sünnipäeva järel oli onu 50. juubel, nii et ma sain kohe kaks päeva tähistada. Paras õgimine käis ja toit oli ülinommitav ja tavapärasest erinev, sest üks sugulastest, nimelt see, kes menüü kokku pani ja suures osas valmis vaaritas, on elukutselt professionaalne kokk. Lol, serveerimise osas andis see end kohe tunda. Kui me lõpuks praeni jõudsime, oli mu kõht juba supist ja salatist nii täis, et ma vaevu jaksasin veel süüa ja magustoidu ohverdasin ma praktiliselt üleni vennale.
 Salatid algjärgus




Lõpptulemus. Ülinom ja ma sain venna oma ka ära süüa. Tagajärg: praad oli katsumus (see oli ka ülinom)

Kogu suguvõsa oli kohal ja harukordse juhusena ka kõik me sealpoolsed nõokesed. Tavaliselt on keegi ikka puudu. Mingil hetkel tassiti kaks kitarri lagedale pluss mingi puhkpill ja säärane kontsert läks lahti, et ise ka ei usu. Me papsiga võtsime muidugi oma kohustusliku repertuaari üles ja mõnikord ma hämmastan end ise ka, kui hästi ma kõigi nende vanade laulude sõnu tean. Lapsest saati pidudel drillitud vist. Nalja sai ning ehkki mõned kodanikud hindasid oma võimeid veidi üle ja muutusid üleannetuks (loe: jõid end täis), oli kokkuvõttes ülitore. Sugulased on ikkagi vahvad.

Ja le fandom!
Taiwani Super Show on mind juba pea nädal tegevuses hoidnud (lol poisse ka) pluss enne seda tulid ju Osaka HD esitused välja. Aga et mul on liiga palju mõtteid, esitan ma need parem kohustuslike fancamide kujul. Soovitused!
•    Kyuhyuni sünnipäev. Hee, ma olen seda erinevate cammide vahendusel juba kolm korda vaadanud (ma loodan, et te ka, sest heakvaliteediline on nagu tellitult privaatseks pandud). See on lihtsalt nii hurmav. Resigneerunud Kyuhyun, kes on oma saatusega leppinud, ja äärmiselt exited hyungid (ja üks õnnelik didi), kes ilmselt naudivad end ülimal määral. Mu esimene reaktsioon pilte nähes oli küll suht – piinamine! – ja arvestades, et nad ta käed rätikuga seljale kinni sidusid ja ta lõusta kümme sekundit tordi sees hoidsid (aitasid hoida? Ta oli ikkagi willing...), ei ei olegi see väga vale mõte.
•    Veemänud: part 1 (andmiseks läheb nii umbes kolmanda minuti peal). part 2 Üsna self-explanatory tbh. Henry sisemine troll tõstis taas pead, Siwon oli Siwon  ja Ryeowook üllatavalt musklis. Kuigi ma pean tunnistama, et ma olen siiani üsan bitter, et Kyuhyun valget särki ei kandnud. Ei, ma ei soovi, et ta särki ära võtaks, aga üks valge ihu külge kleepuv triiksärk ei teeks mulle küll liiga. Donghae kehaehitus see-eest on selliste särkide jaoks lihtsalt loodud. Üllataval kombel ja vaatamata kogu sellele tsirkusele panin ma aga kõige rohkem tähele Zhou Mid. Esiteks, ta nägi lihtsalt tapvalt hea välja, ja teiseks, lihtsalt see kuidas ta oli. Ta oli seekord kuidagi eriliselt vaoshoitud, segu häbelikkusest, tagasihoidlikkusest, hillitsetud nukrusest ja millestki, mis kahtlaselt sarnanes kartusega. Isegi õeke pani seda tähele ja ehkki tema esimene kommentaar oli, et äkki tüdruk jättis ta maha (ja siis me muidugi lolisime natuke aega säärase utoopilise konseptsiooni üle), siis teine märkus oli, et ta näeb teiste kõrval nii normaalne välja. Kui teised ringi möllasid, tõmbus ta tagasi ja oli kuidagi uje, kui nad ka tema vee alla vedasid. Võib-olla ma mõtlen üle, aga ma olen seda varemgi täheldanud: kui kõik sujupujud on koos, on Zhou Mi märgatavalt kammitsetum. Henzz mitte, sest tüüp oskab lisaks mõningatele eelistele, mis tal on, ka vabalt võtta. Aga olgu, aitab süvaanalüüsist. Vaadake neid kämme ikka valgete ihu külge kleepuvate särkide pärast! Igati ok viis kulutada 14 minutit oma elust.

•    Zhou Mi soolo. Nii hingestatud ja siis see naeratus lõpus...aagh, võib-olla ma olen taas Zhou Mi tunnete laine peal. (ja ma ei saa linki panna, sest ka see video on privaatseks pandud. Mis ajast fancamid küll saladuseks muutusid?)Laualuvalik on tal igatahes sobilik. Lol, mind üldse ei üllataks, kui Mimi järgmisena Adelet laulaks. Uhh, leidsin siiski Osaka esituse üles.
•    Our Love. Mulle lihtsalt nii meeldib selle esitus. See on üks mu lemmik ss2 laive ja nüüd ss4-l tekitab see paraja nostalgialaksu. Natu aeglaseks on ehk seadistanud, aga muidu on see tai wan mei ja ülisentimentaalne.
•    Nunnu Kyuhyun oma papaga. Kuueminutiline cam ja ma vaatasin selle otsast lõpuni läbi. Kaks korda. Aga Kyuhyuntsik on seal lihtsalt nii nunnu ja kena ja pontsik, et ma ei suutnud oma silmi ära pöörata. Lisaks see, kuidas ta paps kaks korda feilis, oli jõle armas.
Pontsik, muffin ja vahukoorekook ühes isikus

Hetke muusika: „Too perfect“. Ei tea, kas asi on siis külmades ilmades või selles, et Suju M’i comebackist saab peagi aasta, kuid ma olen viimastel päevadel jälle seda mv’d vaatama hakanud. Lol, kui ma pididn otsusele jõudma, kas minna reedel Kyuhyuni sünnipäeva tähistama või mitte, vaatasin ma just seda videot. Ja sain sobiliku talvise feelingu kätte. Panin isegi Tai wan mei karvamütsi pähe, sest korraga on see muutunud kõige fashionaablimaks aksessuaariks.

                                                                   Kaaskannatajad

PS. Ootan Kyuhyuni wgm’i. See tõotab tulla lihtsalt hilarious.
PSS. Emotsionaalselt ülikurnatud fancamide tagaajamisest. Ausalt, ärge peiteke mu fandomit minu eest!

5 comments:

  1. Ma otsustasin üleeile, et võiks üle pika aja minna Tokyohive lehele niisama sirvima. Soovitan ka sinna lehele põigata. SPOILER ALERT Ja esimene uudis, mis seal leheküljel oli: Akanishi Jin abiellub.... O__O vana lemmiku kohta on ka tore klatši lugeda.. (Kuigi agentuur juba kinnitab ta abiellumist) :O :O Nüüd on õige aeg öelda OMG

    Nii palju fancame mida vaadata.. :S Tuleb nende vaatamine korralikult ettevõtta.

    ReplyDelete
  2. OOOOOOOMMMMMMMMMGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Naaaaazeeee? Whyyyy Jinnifer~
    See on nagu raske wtf uudis. Ma ei oskagi välja mõelda midagi, mis oleks rohkem wtf. Omg, ülilahe! Temaga ma ilmselgelt siis ei abiellu.
    (lol, shotgun wedding?)

    ReplyDelete
  3. Ma arvan, et shotgun...
    Mäletad vanu nalju.. Akanishil on niigi posu lapsu üle ilma :D:D Nüüd ta saab siis ametlikult ka naise :D

    ReplyDelete
  4. Armsad salamärgid sul vennaga (y) ^^
    Ja söööök, uuu, mul on kõht nii tühi... tahaks twixi..
    Ma vaatasin neid veemängude videosi päääris kaua ja oh neid ülemeelikuid lapsukesi 8D

    ReplyDelete
  5. Üleannetud latsõkesed jah. Ja teoreetilselt on Henzz mut ikkagi vanem...

    Lol, Akanishil on kindlasti paar tükki üle maa poetatud. Lovejuice praktiliselt sellest räägibki.

    ReplyDelete