Friday, February 17, 2012

Paljud mehed sind hüüavad kompvek


Lol, värske oleme-fandomis-aktiivne lainel tegin endale viimaks lj. Mitte, et ma seda ilmselt kasutama hakkaksin, nõup, puhtalt stalkimiseesmärgil. Sellest hoolimata tahaks sellele nagu suti kenamat välimust anda ja holy shit, ma kas olen liiga vana või arvutitega tõesti vaenujalal, kuid ma ei saa õhkagi aru. Kas keegi noorem ja kogenum oskab mind õpetada?
Lol, ilus moment oli muidugi see, kui lj mulle teatas: you have only on friend. Mitte: you have one friend, vaid ikka you have ONLY one friend. Well, tänan tähelepaneku eest. Vähemalt on mul see ükski sõber.

See tuletab mulle meelde, et ma vaatasin viimaks „Social networki“ ära ja omg, mulle meeldis see film täiega! See on nii tore tunne, kui sa kohe filmi alguses oled täiega giddy ja saad aru, et järgenvad tunnid saavad mõnusad olema. Lolida sai, stiilne oli, pea kõik tegelased olid hea välimusega ja mõtlema pani ka. Ja see ficlet muutus ka kohe palju mõistetavamaks.
I was your only friend. You had one friend. Sobib konteksti sajaprotsendiliselt.

U-Kissil tulid uued mv’id välja ja kassa näed, nad hoiavad tränalippu endiselt kõrgel. Minoorse kõlaga klubitümm on mu endisele punkrock südamele nagu külm õlu peojärgsel hommikul – igati tervitatud ja tore nähtus. Naljakal kombel jäi mulle aeglane laul esimese hooga paremini meelde. Võtteplats meenutas veidi NewSi „Hoshi wo mesashite“ oma ja iseeneset oli laul ka üsna jaapanipärase kõlaga (ja pikkusega. Kuulasin üks päev KAT-TUNi ja playlist kestis lihtsalt nii palju kauem, sest laulud on oma 1/3 võrra pikemad). Kiseop tegi muidugi mõlemas videos seda, milles ta tugev on: nimelt oli ilus. Kevin nägi...mehisem välja/mitte nii feminiine? AJ oli lahe (mis numsud kõrvad~), Dongho igavesti muutumatu namjahäälega omnom poizike ja Eli asshole olekuga asshole. Soohyuni lauluhääl täidab mind alati hämmeldusega, sest damit, tüüp on pagana hea, ja ma sain ootamatult aru, et ka Hoonipoiss oskab lõõritada. Kohe tuli tahtmine mingit U-Kissi asja vaadata.
 Kiseop being pretty

Exopoiste teaserid jätkavad samuti hoogsalt tulemist. Kui mul oli vahepeal tekkinud naiivne arvamus, et ma tean neist umbes juba pooli, siis mv teaseri väljatulekuga purunes see arvamus klirinal kildudeks. Mul pole õrna aimugi, kuidas ma Lu Hanil ja Se Hunil vahet hakkan tegema. Ok, näod suudan ma veel kuidagi meelde jätta, aga kuidas pagana pärast mäletan ma kumb on kumma nimi? Video kontekstis suutsin ma ausalt öeldes ilmeksimatult eristada vaid Kai ja Tao lõusta. Kai lõusta ei tunneks vist küll vaid pime ära ning Taol on selline esmaklassiline psühhopaadi feiss ja iseloomulik ninja assassini pilk. Ma panen suuri lootusi nende iseloomudele, eks ole.
Lol, mul on kaks psühholõusta alamääratlust:
Manipulatorface: lõust, mis näeb nunnukas ja ohutu välja, aga pilgust näed sa ära, et tüüp on tegelikult väikest viisi psühho (vt Kyuface)
Psychopathface: lõust, mille puhul sa saad kohe sellest faktist aru (vt Tao)
 Serial killer didi

Kui Xiani WGMi sai lausa kaks korda vaadatud. Esimene kord hiina keeles (sai isegi mõnest vestlusest hea kujutlusvõimega üsna hästi aru), teine kord subitult. Noh, subsiteta oli vähem piinlik, aga. Tegelikult see ei olnudki nii kohutavat second-hand embarrassmenti tekitav, kui ma kartsin. Oh, ma lolisin küll, aga selle pärast, et see oli nunnu~(ok, suti piinlik ikka ka). See, kuidas Kyuhyun närviliselt naeratas, hambad kokku surutud ja huulenurgad aktiivses liikumises, well ta tegi seda päris palju. Kõige müstilisem oli aga tõsiasi, et armukadedus level mu kehas oli tasemel zero. Seda polnudki. Nad olid kahekesi liiga toredad. Ja Kyubb oma aeglase hiina keelega...ah, fetiš! Ja ta laulis „New endless love’i“, mis on üks mu lemmik hiina soolodest, läpakas voodil nende kahe vahel nagu barrikaad. Ja üritas oma naist ära mürgitada. Ühesõnaga, Kyuhyun oli nunnu ja feil. Mida pole ilmselt tarvis tõestada.

Ma tahaks endale sellist kampsunit, nagu Kyuhyunil Najingis oli. Ma olen seda vist juba maininud. Rahasäästmiseesmärgil (üks sõna?) olen ma poodlemist vältinud, aga nüüd tegin taas väikse second-hand tripi. Ei ostnud midagi ehkki jah, kampsikute osas hoidsin silmad lahti. Super show fondi tõttu on ainus asi, mida ma veel vabatahtlikult olen nõus ostma, alkohol. Süüa ei osta ma enam aastaid. Töötan vaikselt oma self-destruction 2012 plaani kallal. Alla aasta ikkagi elada.
Väga kurb lugu, ütleks Taeyang. Ainuke bigubängu, kelle soeng veel kergelt meenutab inimjuukseid.

Ootan Big Bangi comebacki. Mu telefon vajab nimelt hädasti uut helinat.

Taevas sinetav ja hämar,
Kuhugi on kadund kuu.
Sulalumine on tänav,
Sinine on TOPi juus.

PS. Paistab, et mu blogisse on tekkimas luulenurk

4 comments:

  1. Kevin nägi tõesti mehisem välja, kas asi on juustes? Mulle tundub Hooni hääl kohati isegi parem kui Soohyuni oma, but maybe that's just me.
    Järjekordne Kai teaser, ausalt ma isegi ei vaevuks enam..
    Sa ei osta süüa? o_o mis su saladus on? Ma lihtsalt ei suuda mitte osta süüa D: ja sinna mu raha lähebki, pole ammu juba riideid ostnud XD

    ReplyDelete
  2. Tumedad juuksed teevad Kevinikese mehisemaks jah. Lauluoskuse osas pole mina adekvaatne hindaja, nii et kes teab.
    Otseselt Kai vaatamine mu silmadele haiget ei tee, pigem vastupidi, aga jah...managment, kus on teie ajud?

    Ma ei osta süüa jah. Ma ei söö kunagi väljas ja väldin toidupoode, nii lihtne see on. Hoiab päris hästi kokku.

    ReplyDelete
  3. Kas ma võin uhkusega eeldada, et alustasin luulenurga trendi?

    Ma olen U-Kissi tüübide iseloomustusega suht ühel nõul :D
    Aga A Shared Dream'i räpiosa on väga awkward, sest sinna rütmi on seda raske sobitada. Ma kujuta enam ette kuidas Sass sinna videosse sobiks... nuuks-nuuks, ta oli ju mul lemmik.

    Pole veel Hiina WGM'i vaadanud. Tuleb seda teha. Nii paljud nähtud gifid lausa sunnivad selleks. Ja Kyuhyuni kampsun on tõesti esmaklassiline :3

    ReplyDelete
  4. Muidugi alustasid! :D (agh, mul on rly awkward tunne, kui ma smile kasutan)
    Jaapani keelel on hoopis teine rütm jah. Suur osa kpop lauludest, mis on lihtsalt jaapani keelde ümber tehtud kõlavad nii veidralt. nagu oleks jaapanikeelsed sõnad tükkideks hakitud ja rõhud suvalistesse kohtadesse loobitud.

    uskumatu, meile meeldib midagi Kyuhyuni garderoobist.

    ReplyDelete