Sunday, February 12, 2012

Armastuses ja anarhias on kõik lubatud

Qmiday sai läbi. Nuuks-nuuks, mida ma nüüd oma päevadega küll peale hakkan.
Mu maitse on vist veelgi karmimaks läinud, sest ehkki üldiselt meeldisid mulle enamus jutud, jätsid sügavama mulje ainult mõned. Ma pean veel oma lemmiku üle mõtisklema. Tore on see-eest arvata, kes mida kirjutas. Nelja jutu puhul olen ma sada protsenti kindel ja paari puhul kahtlustan. Ja need on kõik tugevamad ficid, sest heade autorite stiili ma tunnen. Nüüd ma pean endaga võitlust, kas teha endale lj account ja proovida ka arvata. Seda enam, et mul läheb seda accounti varsti ehk vaja.
Fanfici maailmas oli muidu vahepeal paras mõõnaperiood ja keegi minu lemmikutest ei postitanud midagi. Ma loodan, et nüüd kus fic exchange seljataga, on neil taas aega.
Fanficid on ikka selline raburabu. I’m such a sucker for good fic, mis on ka üks põhjustest, miks mu otp on Qmi. Palju häid autoreid, kelle karaktiseerigutega ma nõustun, seepärast! Ja noh, Zhou Mi on Zhou Mi ja muudab seetõttu kõik palju...usutavamaks. Kyuhyun võib ju olla straightim kui elektripost (mis suure tormi korral ikkagi murdub), kuid Zhou Mi ratsutab hõbedase ükssarviku seljas üle pilveväljade, keha ümber mässitud vikerkaarekarva tooga, ja levitab kullatolmu.
                                                                      Fabulous Mimi

Kui juba ficinduseks läks, siis – mul on jälle uus idee. Pagan küll, tüdruk, mõned jutud on sul juba pea aasta aega pooleli ja sa tahad jälle millegi uuega alustada (et see siis sama moodi lõpetamata jätta). Lisaks peaks end käsile võtma ja inglise keeles kribama. Laiem audients pluss lihtsalt harjutamise mõttes. Siiani olen vaevunud ühe lühikese Qmi ära tõlkima ja hakkasin ka „Poisid ei ta ise ka“ Kyumin eellugu algusest saadik inglise keeles kirjutama. Ja tegin seda tehes kohutava avastuse. Ma ei oska enam inglise keeles kirjutada. Mis on nüri, sest kui ma inglise keeles loen, tean ma kõiki neid sõnu ja konstruktsioone, kui ma aga ise kirjutama asun, teen ma paremal juhul kohutavaid spelling vigu ja halvemal juhul ei tule mulle sõna lihtsalt meelde. Noh, fanficid ongi sobilik harjutamismaterjal.

Aa, idee ka (nagu see mu kirjutamata jäänud lugude kaustas hetkel visandatud on):
Tsaari-Venemaa!AU, kus Kyuhyun on hemofiilikust troonipärija ja Zhou Mi ravitsejast pühamees .

Ma juba ette valan selle mõtte üle pisaraid.


Mis veel?
Ma lugesin alguses, et Block B uue laulu nimi on Narnia. Lol. Mulle täitsa meeldib see lugu, aga veelgi rohkem meeldib mulle Jaehyo ilus lõust. Ta on ka ainus, kelle nime ma surmkindlalt tean, sest ma pole siiamaani suutnud kõigi nende nimesid ära õppinud. Kuidas ma neid siis kutsun/kutsusin?
  • Ilus tüüp. Well, see oli obviously Jaehyo, nii et ma vaatasin ta nime juba ilusti eelmise aasta kevadel järgi, kui ma haiglas olles kenasti nende debüütlooga obsessed olin.
  • Ananassipea. Ma aravn, et see on vist Zico.
  • Nino moodi tüüp. Tal on päris nunnu lõust ehkki ta ei ole tegelikult Nino moodi.
  • Pervert/Ohno Satoshi moodi tüüp. Lol, mis Arashi seosed. See on see vennike, kes eriti nilbe näoga kaamerasse vaatab ja silmadega flirdib.
  • Topi moodi tüüp. Ei vaja vist seletamist.
  • Punapea.
  • Keegi veel.

Beastid olen ma siiski selgeks saanud, kuigi halbadel hetkedel on mul ikka Gikwangi ja Doojooni eristamisega probleeme. Maria pole viitsinud kellegi nime peale Yoseobi selgeks saada ehkki hr Mölunägu (valge) on saanud tema jaoks uue nime: Vallaline. See on Junhyung kellest ma räägin, eks ole. Teised on endiselt Niggad, Dj ja Leopardimuster.

Random avastus, mu enim reblogitud tumblr on endine fyeah-henrylau. Küllap on asi selles, et see on ainus läbi ja lõhki Henzzi tumblr, mida ma follon. Ja mingil põhjusel on partyrehab samuti mu tumblrcrushides...

Oh, ja Akanishi abiellus! Mis on nagu sajandi wtf uudis, sest mis ajast johnnypoisid ja iidolid üldse abielluvad? See on umbes nagu ärgata hommikul üles ja lugeda uudistest, et Heechul on randomly abiellunud. Kusjuures ma valisin võrdluseks just Heechuli, sest see reegel paistab tõesti kehtivat: mis on lubatud Akanishile ja Heechulile, pole lubatud teistele iidolitele.
Lisaks, Jin-Jin on minu jaoks alati olnud paras ringitõmbaja ja tüüp, kellest ma eeldasin, et ta jääb igaveseks poissmeheks. Nii palju siis sellest. Vähemalt on pihv ilus ja nende lapsuke saab eriti suurepärane geenikombinatsioon olema.

Vanade aegade mälestuseks ja uute sündmuste valguses lõpetuseks väike luulepala, pühendatud muidugi Akanishi Jinile isiklikult, minu esimesele tõelisele iidolcrushile.

Pulmakellad helisevad
Jinil jalad värisevad
Baklažaan tegi oma töö
Jinist paps sai üleöö

4 comments:

  1. Zhou Mi ravitsejast pühamees, kes muudkui käib naistega saunas, et neist kurja vaimu välja ajada. No sorry, Rasputini raamat tuli meelde. Ja oma elu lõpetab ta jääaugus? Naine ja lapsed on kuskil Siberis? Käib ringi ümbritsetuna austajannadest?

    Qmiday? Mis see oli? Rahvusvaheline fici päev?

    Eggplant tegi oma töö, Aamen.

    ReplyDelete
  2. Lol, kusjuures mul on kusagil üks minijutt, kus kõik sujude naised on koos saunas pluss Zhou Mi ka. Räägivad nad teadagi millest.
    Zhou Mi Rasputinina pole ilmselt nii pervo. lol, mulle tuli selle idee peale ka kohe raamat meelde ja arvestades ajaloo käiku...well, mõned lõpetavad jääaugus, mõned lastakse maha...

    Qmiday everyday! see oli qmi fic-exchange projekt, kus erinevad autorid üksteisele promtide alusel anonüümselt jutte kirjutasid. juba sügisel jagati teemad ära, et inimestel oleks aega nende kallal töötada ning jutud postitati alles nüüd. nii umbes kahe nädala jooksul iga päev paar juttu, nii et alati oli midagi varnast võtta. väga mugav.

    ReplyDelete
  3. Mulle tuli ka kohe Rasputin silme ette.. aga pärast seda vene filmi Rasputinist ei suudaks ma mingit sellist fici lugeda. sowwi 8D

    ReplyDelete
  4. Aga minu Mimi ei oleks pervert. Väga. arvestades, et Kui Xian tegelane oleks mingi kolmteist või nii...

    ReplyDelete