Monday, February 27, 2012

Go, nigga, go!


Nüüd ma pole küll kaua aega kribanud. Vahepeal tundus, et ma hakkan jälle aktiivseks blogijaks, aga nääh. Ma räägin ja mõtlen kirjutamisest vist rohkem, kui ma seda tegelikult teen.

Alustuseks siis, palju õnne Ryeowookile ja Siwonile lõpetamise puhul! Kuigi ma pean tunnistama, et ma arvasin, et Siwon õpib kehakultuuri...

Nüüd, kus vabariigi aastapäev on tulnud ja läinud, oleks sobilik rääkida hoopis oma põnevast sõbrapäevast. Nimelt oli mul Kyuhyuni-vääriline peavalu, mis peale rohket tablettineelamist kuhugi ei kadunud ja nii möödus mu päev hurmavas valuvines. Pilt virvendas ees ja süda oli paha. Vot kui kaunis. Aga õhtul vahtisin LOTRi viimast osa, õnnelik vallaline nagu ma olen, ja olemine läks kohe paremaks. Väga sobilikult nägin pärast tumblrisügavustes päevakohast salmikest: 

Roses are red, violets blue
Boromir will  always be better than you.
Happy Valentine's, Faramir!
Väga naljakas. Väga kurb.

Tavakohaselt pühade ajal Tõrvas. 24. hommikul sai kenasti pidulikust aktusest ja pärjapanekust osa võetud. Isegi Treffi tekli panin pähe, et patriootilisem oleks. Kirikuõpetaja surus kätt ja soovis head tähistamist, mis on alati nii naljakas, sest ma isegi ei ela siin, rääkimata tublist kogudude liikmeks olemisest. Aga kuidagi oleme me tal meeles. Õhtu sai siis õgitud ja papsi ja onuga klaverit mängitud ja lauldud. Et keegi teine ei olnud varblastele pretendeerimas, sain neid endale niipalju segada, kui ise tahtsin. Ühesõnaga - palju. Hakkasid teised va kuplile. Miat nimelt ei olnud ja Krõõt jõudis hilja, sest mõlemal oli noorte inimeste pidusid ka. Õeke käis nimelt Winterjamil ja nägi Head Huntersi ära, kes oli Qlimaxit ka teinud ja otseloomulikult oli see ülivinge.

Ja nüüd kpop maailma juurde!


Big Bang’i kauaoodatud comeback! Mõningaid mõtteid MV’st:
  • Lol, kuidas tunda ära Big Bangi videot? – Kusagil peab olema üks valge tüdruk.
  • Ja mingi väljamaa nukatagune.
  • Kas laulu pealkiri sümboliseerib TOPi sinist juust?
  • Seungril on pliiats kõrva taga. (mis hiljem siiski kõrvarõngaks osutus)
  • Jooksev TOP näeb totter välja. TOP ei jookse. TOP kulgeb. Õilsalt. Nagu õilis kulgeja. Ei sülita kaevu.
  • Taejong on ikka rakelt nigga hääle ja välimusega. Ja aparently laulab: go, nigga, go! (õekese lõbustav tähelepanek)
  • Nad ei ütlegi kordagi 2012. Ma olen nii pettunud.
Kokkuvõttes on see päris chill laul, meeldis mulle kohe, rahulik, aga tümmiga, ning kategoriseerub kindlasti päris lauluna. Üks koht meenutab Heechuli ja tema mehe laulu. Võiks olla mõnes filmis. Mv on selline kulgev ja rahulik ja otseselt esime korraga nii tugevat muljet ei jätnud, kuigi ma võin aimata, et härrased S ja M kannavad oma esmaspäevases videoarvustuses mitmesugustes värvigammades ja karvasuseastmetes parukaid. See-eest on YG videodel alatu full hd kvaliteet.

Miss A „Touchi“ algus on õe sõnul täpselt samasugune Inna „10 minutes’iga“. Pange kaks laulu kõrvuti ja veenduge ise. Tõesti on. Lol, selle laulu puhul meeldisid mulle kümme esimest sekundit kõige rohkem, siis hakkas laul pihta. Ilmselgelt mulle meeldivad teaserite heliklipid. Mr Simple’i teaser meeldis mulle igatahes rohkem kui päris mv.

Henry „Give me everything tonight“ cover on nii hea. Kes iganes neid üles võttis, teeb meisterlikku tööd. Oleme ausad, Henzzzile sobib popmuusika, tal on annet ja ta oskab end promotida. Ta nõrgim lüli on ilmselt ta lauluoskus, kuid see pole tal ju sugugi halb. Ma loodan, et niipea, kui leping lõpeb, pühib ta Korea tolmu jalgadelt ja asub Kanadamaal oma sooloalbumi kallal töötama. Ikkagi mu lemmik pisike popstaar. Lol, ja kas mulle ainult tundub või näeb ta tõesti iga päevaga ühe noorem välja. Paras viieteistaastane poizike ruudus.


Unenäod. Ma oleks pidanud mõnest juba varem rääkima, sest ma tean, et ma olen mingi toreda Henry unenäo ära unustanud.
  • Unenägu, kus ma olin Kyuhyun. See oli ropult põnev, pooleldi õudukas, pooleldi thriller ja lahend hakkas just selguma, kui issi mind üles ajas. Ma üritasin seda paaniliselt edasi näha, vajusingi tagasi unne ja ärgates olin kogu sisu unustanud. Aga jah, ma tean, et see oli põnev, aga mis seal juhtus – mälust pühitud.
  • Põhimõtteliselt oli tegemist bordelli või millegi taolisega. Hinnakirjas olid märgitud valikud, keda sa tahad endale tellida ja kes sa ise tahad olla. Ja minu tegelane otsustas mingil põhjusel, et tahab olla Victoria ja valis endale namjaks muidugi Nichkhuni. Tulemus: mina/Victoria olen nüüd unenäomaastikul Nichkhuniga naughty naughty olnud. Ja kõik see juhtus Tõrva diivanil. Herr Jung, sul pole õrna aimugi.
  • Lol, Midsommer Murders/LOTR crossover. Inspektor Barnaby ja üks tema seerudest (ei mäleta, kes) olid Frodo ja Sam ja pidid sõrmuse hävitama. Selgelt silme ees pilk, kus nad jooksid üle laavajõe kohal kummuva kitsukese silla, neid jälitamas kari orke ja musti ratsanikke. Ma olen ikka raskelt fandom inimene vist.

Lõpetuseks pisike lauluke. Esitada „Viie väikese koreapoja“ viisil.

Kolmteist väikest sujukest lava peal reas
Üks kaotsi läks, näed kahtteist veel seal
Väike suju, väike suju, rõõmus ja kraps
Väike suju, väike suju, plehku läks!

Jätkata kuni jõuate last man standinguni.

6 comments:

  1. Jooksev TOP näeb totter välja. TOP ei jookse. TOP kulgeb. Õilsalt. Nagu õilis kulgeja.

    LIHTSALT LOL~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Mul oli peaaegu sama mõte - see ei ole võimalik, et nad panid TOPi jooksma XD
    Ja see viimane salmike on lihtsalt geniaalne!
    Henry näeb tõesti jube noor välja, minu vend näeb ka kõvasti vanem välja..

    ReplyDelete
  3. Õilsa kulgeja naljad on mu elu lahutamatu osa. Ja TOP on liiga cool, et liigutada midagi enamat kui oma paremat kulmu.

    Mu õe meelest näeb Henzzz nüüd isegi noorem välja kui mõned aastad tagasi. Forever my bb bro, mis sest et ta on must ikka pea kolm kuud vanem.

    ReplyDelete
  4. Kuhu jäi Big Bang is back. Two Thousand and Twelve. ??? Kergelt pettumis, et see puudud.

    Kusjuures kui ma vaatain Miss A "Touch'i" siis mul oli ka "Whaaat? Inna 10 Minutes või?" Ja ma eeldasin selle alguse pärast, et kogu laul on Inna tümaka sarnane.

    Su unenäod on alati filmistsenaariumi väärilised :D

    Oh TOP, oh TOP ja ta sinine juus ja ta õilis kulgemine.
    Ma veel mäletan kui me neid taoismi värgendusi lugesime.

    ReplyDelete
  5. Bigu Bängul on veel mitu laulu tulemas. Ja aish, kui ükski neist ei sisalada 2012 siis on maailmalõpp vist tõesti tulemas.

    Tore Aasia kirjandusklassika~. Musttuhanded ja mis seal kõik veel oli.

    Ma tahaks, et oleks seadeldid, mid kõik unenäod ära salvestaks.

    ReplyDelete
  6. Mustasajalised olid nagu?
    Äkki olid musttuhandelised ka?
    Peaks vanu märkmeid uurima.. maybe later.. procrastination!!

    ReplyDelete