Monday, June 6, 2011

Disco bailar

Päike sirab kõrgel pilvepiirli, väljas on 27 kraadi sooja, ranna parkimisplatsilt kostub vali tümakas, mis seguneb humavas kakafoonias muruniiduki müraga – ühesõnaga suvi ruudus – ja Liisa on endale kuskilt kurguvalu ja nohu saanud. Ilmselt vennaga ujumas käies, sest ehkki vesi oli soe (20 kraadi), hakkab mul ruttu külm, aga venna tahtis mind ikka veel üks kord vette lükata.
Noh, rannahooaeg on igatahes avatud ja esimesed korrad ära sulistatud. Masendava probleemiga: nimelt on mu bikiinid mulle talvega suureks jäänud. Ma kartsin kogu aeg, et mul kukuvad püksid jalast ära. Kõige nukram, nüüd peab poodi minema. Esiteks, mei you qian; teiseks, kunagi pole selliseid, mis mulle meeldiks. Rannariiete ostmisest on ilmselt kohutavam vaid saabaste ja lõpukleidi ostmine.
 Ja siis mul tuli ujudes meelde meie möödundsuvine olematu HK ja Macau trip ning kuidas me Ryeowooki ujusime ja aish, nostalgia ja suvi ning ma tahan nendega päriselt randa minna.

Suvi on kohe käes ja peaks taas lugema hakkama. Eelmine nädal oli 19. sajandi kirjanduse päralt. Lugesin „Kolme meest paadis“, mis oli kohati nii naljakas, et ma üksinda valjult naersin. Ma ausalt öeldes mõtlesin alguses, et lihtsalt tegevus on victoriaajastusse pandud, sest keelekasutus ja huumor oli nii tänapäevane. Aga ei, ilus 19. sajandi lõpp. Ent siis see sai läbi ja mul polnud Tõrvas midagi muud kaasas. Haarasin siis riiulilt Baudelaire, sest ma olen dekadent ja muidu poosivend. Ei, tegelikult oli see lihtsalt parajalt lühike, et ajatäiteks lugeda. Sest õppimine teadupärast on pussydele ja procrastination mu teine nimi.

Mariaga juhtus üks päev jabur lugu. Kõndis mööda tänavat ja siis mingi kahekümnendates tüüp kuulas valjult oma moblast muusikat. Välja nägi Mia sõnul kui maaoss, selline ebastiilne ja mõttetu. Maria vaatas siis teda ja tema valju muusikat põlastavalt, kuni kuulis järsku sõnasid „go cola cola cola cola cola cola“ ( ma vaatasin praegi spetsiaalselt järgi, sest ma arvasin, et nad laulavad „Go lacko, lacko, lacko.“) Jep, mr Maaoss kuulas ei midagi muud kui Ring Ding Dongi. Maailm on väike ja Korea laine lained uhuvad ka Eestimaa kallastele.

 Ma pole kunagi näinud Kyuhyuni nii ilusana.

2 comments:

  1. Ma olen ka kuskilt nohu saanud....nõme värk

    Cola cola.... päriselt??? ma arvasin, et nad laulavad rocka rocka

    täpselt õppimine on pussydele ja edasilükkamine on minu valik.

    ReplyDelete
  2. Kusjuures mitte ainult nohu. Kraadisin end ja selgus, et mul on ka palavik. Päev otsa olen nagu väike uimane zombi ringi tuterdanud ja voodis vedelenud.

    A see cola cola kõlas mulle küll kuni tänaseni lacko lacko. Tegelikult kõlab praegu ka.

    ReplyDelete