Tuesday, June 14, 2011

Kübernigalahe

Nii, ma olen nüüd viimaks Pariisist tagasi. Ma olen nii rahul ja õnnelik ja roosamannasafiirsinine, et enam elfim olla ei anna. Meie Mariga saime endale õndsuseasjad ja Mia magab nüüd Donghaega ühes voodis. Peaaegu.
Aga küll kõigest hiljem järgemööda.

Pariis oli lahe. Reis oli lahe. Kontsert oli – kasutades Maria väljendit – kübernigalahe. Ma kavatsen sellest põhjaliku fanaccounti kirjutada, kui ma mahti saan, aga mitte kohe. Eksam on vaja veel teha ning Karin tuleb Tartusse ja neljapäeval on Triinu lõpetamine, mis tähendab, et mul pole enne reedet ilmselt aega. Ja musirullidega tuleb kokku saada ja nendega muljeid ja suveniire jagada, sest kahjuks Tartus Korea klubi ei ole. Muidu ma võiks kontsertist vabalt ettekande teha. Ohtrate fänngöörl momentite ja spazzimisega.
 Tõestus, et tõepoolest käisingi Pariisis. Pariis oli võrreldes Eestiga paganama jahe.

Kahjuks ei õnnestunud mul iidoleid päriselus kohata ehkki nad koperdasid Pariisi peal ringi küll. Pole viga, ma olen neid nüüd ikkagi näinud ja tean kindlalt, et nad on olemas. Jah Kadi, ka Yesung on olemas ja tal on sitaks hea hääl ja metsik lavasarm. Kui „Sorry Sorry Answer“ KRY versioon tuli ja Yesung oma adlibidega häält võbistas, oli kogu publik suht kyaaa. Tal on selline eriti intense pilk, mis sind enda võrku püüab ja tal on väga kuul aura.
Okei, ma ütlesin, et ma kirjutan kontsertist hiljem põhjalikult, aga et „Sorry Sorry Answeri“ oli esimene Suju laul, mida nad esitasid, on sellel eriline koht. Esiteks on see üks mu lemmiklaule ja videosid üldse. Ilmselt ongi see mu lemmik Suju MV. Eelmine suvi vaatasime seda kogu aeg. Teiseks, see on KRY ja neil on nii head hääled ja seal on Kyuhyun ja ühesõnaga, kellelel ei meeldik oma lemmikut vaadata ja kuulata? Ning kolmandaks, me ei osanud oodatagi, et nad seda esitavad. Teiste laulude puhul ma ju teadsin, et nad neid laulavad, aga see tuli üllatusena. Ekraanile ilmus pimedusest laulu nimi ja KRY ja siis hakkas muusika. See oli lihtsalt nii efektne. Maria ja mina plahvatasime õnnest ja siis nad istusidki kolmekesi seal: Kyuhyun, Ryeowook ja Yesung. Nad olid esimesed sujud, enne oli vaid F(x)-i, SNSD-d ja SHINeet olnud ning otseloomulikult läks publik pöördesse. Kui Kyuhyun alustas, oli mu esimene mõte: issand, ta on nii ilus (Mia kommenteeris kõrval sama). Ta istus veidi poolprofiilis, mis rõhutas tema lõuajoont ja põsesarnu, mis tähendab, et Liisa suht nõrkes põlvedel. Õnneks polnud ma tol hetkel veel püsti karanud. Või olin? Ei mäleta. Mulle tundus alguses, et ta on juukseid tumedamaks värvinud, kuid see oli ilmselt valgus, sest piltidel on need endiselt veiderpruunid. Ja ta hääl oli nagu sulatatud šokolaad. Ma seisin raske dilemma ees: ühtaegu tahtsin oma lemmikkohtade ajal huilata, teisalt aga lihtsalt kuulata. Lõpuks tegin mõlemat.
 Hetk enne kontseri algust ja põhjus, miks ma eriti pilte ei teinud

Ma arvasin, et ma olen rohkem pettunud, et Zhou Mid ja Henryt kaasa ei võetud (kuradi porgandipeadest iduaju sment), aga et kontsert oli nii vinge, ei jaksanud ma selle pärast õnnetu olla. Ma olin ette pettunud ära, nii et kontserti ajal ei tulnud see sellise löögina. Vahetult enne lahkumist neljapäeva öösel olin viimaseid uudiseid vaadanud ja airport piltides neid ei olnud. Lugesin siis veel kuskilt, et tõenäoliselt nad ei lähe. Olin terve öö Riia poole sõites suht õnnetu ja kui me viimaks hotelli jõudsime ja uinaku tegime, mõtlesin ka sellele ja olin kurb. Ma Mariale ei öelnud, et tõenäoliselt Henry ja Zhou Mi ei tule, sest ma ei tahtnud teda ette kurvastada. Palvetasin isegi päeval Notre Dame’is, et nad ikka tuleks ning kui „Super Girl“ (esimene terve Sujuga laul) hakkas, lugesin kiirelt liikmeid üle. Kahjuks oli neid  vaid kümme. Mingil hetkel märkas ka Maria ja küsis mult, kus Henry on. Rääkisin siis talle kurva loo ära.
Aga jah, oleme ausad: me ei saanud küll „Don’t don-i“ ajal hullunult HENRY! HENRY! karjuda, aga Suju oli sellele vaatamata imeline. Kõik teised olid ka imelised.

Asjad, mida me tähele panime:
Õhtu parimad hääled: Yesung, Onew, Luna
Õhtu populaarseim iidol: Amber
Õhtu kõige hullunumalt kaasa elatud laulud: „Miracle“, „U“
Õhtu kõige hullunumalt kaasa elatud grupp: SUJU!!!!!

Oijah, ma ei kujuta ette, kui palju ma siis jahvatan, kui ma põhjaliku muljetamiseni jõuan.

2 comments:

  1. Liisa, you lucky girl. I am so happy for you.
    Igal juhul....aaaaaaaah....puhahahaha

    Ma rõõmsalt jõllan Yessu pildikest.
    Tänks!

    Ootan kirjalikku kokkuvõtet.
    :D:D:D:D:D:D:D:D
    P.S. Mu nägu valutab itsitamisest ja irvamisest.

    ReplyDelete
  2. Ma vaatan ikka veel SM Towni pilte läbi. Et mul endal ju praktiliselt pilte pole, tahan sobivaid illustratsioone leida.
    Ma pole ikka veel Siwoni EU lipuga leidnud.

    Pane Yesung enda voodi kõrvale. Tead kui tore on teda hommikul esimese asjana näha.

    ReplyDelete