Tuesday, February 22, 2011

Of bling and bromance

Paistab et ma olen endale lõpuks leidnud uue draama, mis mulle täiega meeldib. Ma olen „Secret gardeni“ vaatamist kaua plaaninud ja nädalavahetusel võtsin ma selle siis viimaks ette. Põhjus – ilmselt kõige randomim ever. Nimelt Hyun Bini sädelev treeningdress. Jah, sädelev dress. Kyuhyun kandis seda hurmavat dressikat KRY kontsertil, kui ta „Secret gardeni“ OST-i laulu esitas (mis muide on nii originaalis kui tema esituses väga kena laul). Nüüd on mul tahtmine seda dressikat omada. Must sarnane on mul olemas, aga ma tahan sinist ka. Kiiksuga riided on mulle alati meeldinud.

Hyun Bin
 Kyuhyun

Igatahes, kolm osa on juba vaadatud (ilmselt oleks rohkemgi, kui ma seda koos õekesega ei vaataks) ja siiani on täiega hea ehkki sisututvustuse liin pole isegi alanud. Ausalt ma unustasin juba ära, et peategelased peaksid mingi aeg keha/hinge vahetama. Nüüd, kus ropult pikk nädalavahetus tuleb, saab loodetavasti korraliku vaatamise maratoni maha pidada. Tõrvas läheb rutem ka, sest Tartus ei taha need paganama streaming kohad end üldse ära laadida. Kammoon, kui Tõrvas töötab Wat jumala normaalselt ja siin väidab, et see sait pole minu maal lubatud, siis ajab ikka vihaseks küll. Mis Tõrva on siis Läti või?

Tänane päev ei erine sugugi eelmistest. Sest ma asun taas Sujumist jahvatama. Väga mitmekordne video ülevaatamine on pannud mind veel huvitavaid tähelepanekuid tegema:
  • Kyuhyuni ülikond on talle suur. Väga seksikas
  • Eunhyukil on pitsist läbipaistev särk. Väga...kummastav
  • Kõigile meeldib Zhou Mi Matrixi koht. Ja kõigi all pean ma silmas end, õekest ja Kadit.
  • Eunhae teeb alguses high five’i
  • Zhou Mi, Sungmin ja Kyuhyun kannavad ühe moekunstniku riideid (ok, sellest mina aru ei saanud, vaid hoopis üks Taiwani fänn. Aga mulle meeldis Kyuhyuni särk, mida ta umbes kaks sekundit kannab, nii et vähemalt ma tean, millistst riietest jutt käib). Ilmselgelt on siin mängus Zhou Mi the Fashionista pikk käsi. Või supportivad stilistid Qmimini. Või sai raha otsa ja teised pidid tavaliste riietega leppima

Pairingutest rääkides. Qmi shipperitel oli täna pidupäev. Esiteks, sest üle aasta on möödas Suju M viimatistest promotion show’dest and now their back! ja teiseks, Gentelman Mimi ja tema Kui Xian~ seisavad endiselt kõrvuti. Kõigis kolmes erinevas formatsioonis. Lol. Te ei kujuta ettegi, kui oluline see on. Fanfiction maailm peab ju kusagilt inspiratsiooni ammutama.

P.S. Mis ajast Eunhyuk laulda oskab? I feel cheated.

No comments:

Post a Comment