Monday, February 21, 2011

Tai wan mei

Lõpuks on Suju M-i mv väljas!
Ja nagu fännid ütlevad: it’s too perfect.

Laulust olen ma juba rääkinud ja ilmselt ei pea ma kordama, kui väga see mulle meeldib. Ikka täiega. Juba pool nädalat on see randomly suvalistel hetkedel mu suust välja lennanud:
Mina: Ooh tai wan mei!
Mille peale Mia tavaliselt vastu laualb: ta mi zhu wo shi xian
(Kuigi minu kõrvadel kostub see rohkem kui tai wa shi ma sha shi)

Videost:


  • Lemmikkoht on kindlalt Zhou Mi soolo, kus ülejäänud nagu Matrix aegluubis õhus hõljuvad. Ma tahan näha, kuidas nad seda live’is teevad. See oleks ultimately maagiline, kui nad õpiks reaalselt leviteerima. Kammoon, natuke Aasia salatarkust ja valmis! Kui keeruline see ikka siis olla saab?
  • Guyliner. Lot of guyliner. Zhou Mi appruuvib
  • Siwonile isegi sobib ta meik. See fluffy asi ümber tema käe meenutab mulle küll karvaseid käeraudasid, aga see on juba minu fantaasia probleem
  • Kui Xiani hääl, Kui Xiani hääl, Kui Xiani hääl (ja selline eriti nommitav yeah i wanna be sexy face, I dunno how, but I still am)
  • Eepik vastutanstimine ja hävitame põranda tants on win!
  • Palju Henryt!

Okei, kriitika kord:
  • Kui te Sungmini juba Suju M-i võtsite, oleksite võinud jätta ta hääle autotune’imata. Praegu pole nagu väga vahet, kes seda chipmunki kohta laulnuks. Või nagu Mia ütles – kui Ryeowook oleks seda kohta laulnud, poleks autotune’i vajagi.
  • Sungmini, Ryeowooki ja Donghae screentime oli üsna nadi. Küllap Donks ohverdas enda oma Eunhyukile.
  • SMEnt, võtke YG-st eeskuju. Mul pole midagi tantsuvideode vastu, aga on vabalt võimalik teha tantsuvideot, kus on plot. Liisale meeldib tantsimine. Aga Liisale meeldib plot ka.
  • Ryeowooki lilleline särk. Lolwut


Okei, ma lähen nüüd hiina keelde ja õpin, kuidas tai wan mei õigesti hääldada.

1 comment:

  1. Järjekordselt pean mainima, et Liisa on tähelepanelik.

    Mis ma pean välja tooma:
    *Kyuhyun on väha HOT
    *Zhou Mi jalad on tõsiselt pikad ja ta omab Matrix'i
    *jne

    ReplyDelete