Saturday, February 12, 2011

Prettier than sin

Ma olin täna päeval nagu elus kližee sarjapihvist, kes on just oma poisist lahku läinud: vedelesin tekkidesse mässunult voodis, sõin mitu kausitäit piparmündi jäätist ja lugesin raamatut kingadest.
Kellestki lahku pole ma muidugi läinud, vaid olen lihtsalt Tõrvas, mis on enam-vähem ainus paik Eestimaa pinnal, kus veel piparmündijäätist müüakse. Lisaks viisin viimaks raamatu ära ja õnnestus isegi paar krimkat laenutada. Kartsin, et äkki mul on hiigeltrahv kaelas või nad ei taha mulle enam midagi laenutada, sest apparently, laenasin ma raamatu septembri lõpus ja praegu on veebruar. Well, ilmselt keegi ei igatsenud „Nichomachose eetikat“ eriti taga, mis on muidugi äärmiselt üllatav, eks ole. Lol on see, et reaalselt polnud mul seda raamatut vaja. Ma ajasin selle ühe teise Aristotelesega sassi.

Random note: emme mopib praegu, sest ükski eestikeelne lugu ei saanud Eurovisioonil edasi. Mhjaket, mul kama.
Minu huvi on siiski Aasia popimaastikul.

Suju M.
Arvestades selle lekkinud pildiga, on selge, et neid on nüüd kaheksa ja Sungmin ja Eunhyuk on igati kohal. Noh, kui see valguskogu seal tagareas tõesti on Eunhyuk.


Aga kõige olulisem pole siin mitte see, et neid on nüüd kaheksa. Ei, oluline on Konseptsioon. Ma olen alati öelnud, et pole kohutavamat olendit Konseptsioonist. Mingil põhjusel sisaldab see veidrat meiki ja koledaid riideid.
Minu idee on hetkel igatahes vene tsirkus. Kõik need karvamütsid, kübarad ja suured slehvid peavad ju midagi tähendama.
On aasta 1899 ja Peterburi talv on jäine ja dekatentsist läbi imbunud.Vaimusilmas näen ma veidi groteskset atmosfääri, kus särav lava vastandub segipööratud ja kaootilisele backstage’ile. Tume meik, katkine grammafon ja portselannukud; tualettlaual vedelev ruuž, üksildane mansetinööp ja mõranenud peegel; naeratus, mis on rohkem irve. Kyuhyun ja Zhou Mi on salapärased mustkuntstnikud, seda müstilisemad, et publik ei saa aru, mida Kyuhyun kannab: ultrakitsaid punaseid pükse või sukkasid. Sungmin ja Henry uisutavad sillerdaval jääl Tšaikovski taustal ja kohmetu pähklipureja Ryeowook ei tea, mida teha ja kuhu vaadata. Ülejäänud kolm on klounid.

Lisaks andis Suju M täna viimaks ka mõned ametlikud teaser pildid välja ja afhagkdhsadhal, Zhou Mi on sexy beast. Zhou Mi ei tohiks olla sexy beast. Zhou Mi on sinu gey bf, kellega sa koos poodled ja koogikesi teed ja kingaraamatuid lehitsed ja kinno romantical comedyt vaatama lähed (muidugi mina mitte, sest see ei ole just my cup of tea) ja muidu ilutsed ja kes kokkuvõttes on imearmas, kuid suti piinlikusttekitav. Aga jah, paistab, et Konseptsioon tahab, et ta oleks bamf.


PS. Zhou Mi on nüüd reaalselt porgandipea. Porgandipea. See on nagu mu lemmik sõimusõna.

No comments:

Post a Comment