Tuesday, April 19, 2011

He's not superman, he must be a mama's boy

Täna on Zhou Mi sünnipäev ja päev, mil Kyuhyun neli aastat tagasi harrypotterit tegi. Nagu ütleb Henry:
HAPPY BIRTHDAY MR.MIMI! (aaamps.)

Mu arvuti käis arsti juures ja on nüüd viirustest vabanenud ja pungil uusi filme, mida ma oma peatsel sundasumisel võin usinalt läbi vaatama hakata. Olen viimase aja filmide osas maha jäänud, nii et see viga tuleb parandada. Reedel kui Triin käis abiks venna hoidmisel, vahtisin üle paari aasta romantilist komöödiat. Oli uudne, ent värskendav kogemus. Õhtul läheme näitsikutega kinno, sest Jaff on käes ja kollektiivsed kinokülastused on alati lõbusamad kui üksikud. Eelmine aasta mul ei õnnestunudki ühelegi seansile minna, nii et ma katsun end siis kotoshi parandada. Seda enam, et programmis on ulmekad.

Random note: hiina ja jaapani keel on mõnikord ikka väga sarnased. Näiteks sõna eelmine aasta. Kirjutan märgiga 去年, ühel juhul hääldan kyonen, teisel juhul qu nian.
Eilne hiina keel oli üsna lõbus, harjutasime iseendast rääkimist ja õppisime loomamärke. Õpetaja rääkis siis, millised omavahel sobivad, nii et võtsime hiljem kenasti läbi millised iidolpoisid meile sobivad.

Nädalavahetusel käisin sagrada familiaga esimesel kevadisel väljasõidul Laiusel ja Kassinurmel, kus pool metsaalust oli veel lund täis ja rada sai järgida vaid puude järgi. Mängisime Kassinurmel Minas Tirithi vallutamist ja ma üritasin immaginaarse Grondiga kindlust vallutada, ent erinevalt orkidest feilisin. Katuseharjal „Kariibi mere piraatide“ muusika järgi nähtamtute (taaskord) mõõkadega võidelda on muidugi äärmiselt mature tegevus.

Vahtisin pühapäeval Jaapani Super Show 3 ametlikke videosid (sest Jaapanis on väga range filmimis- ja pildistamispoliitika ning fancame sellest ei ole. Aga selle asemel võtsid nad selle ise videosse, mis on muidugi suurepärane, sest kaamera ei ole wobble wobble).
Ah, „Shake it up“ live ja veel pealegi remix versioon (makilt, nagu Mia halva fännina märkis), kõik on mustas ja Kyuhyun on punases ja ma arvan, et see on Bonamana albumilt mu lemmiklugu, mida peaks Poweris lastama. Kas Powerisse on võimalik laule soovitada?
Ja „Rokugo“ on igavesti jabur, ainult et ma kuulen vaimukõrvas libasõnu, mis muudavad laulu muidugi poole loogilisemaks. Koreakeelne „Super girl“ on veider ja huvitav ja lahedate vaheosadega ja üleüldes, burkee Suju ma teid nii palju armastan?
Tunne on taas selline, et ma olen valmis oma ihu ja hinge maha müüma, et kunagi Super Showle pääseda. Kui nad Ladina-Ameerikasse lähevad, võiksid nad ka Euroopasse tulla.

2 comments:

  1. Sa võiks ka oma ultimate matchide kohta posituse teha.
    See "Shake it up" live on niiiiii (super) hea

    ReplyDelete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete