Wednesday, April 20, 2011

In Paris they go crazy

SM Town Pariis 10. juuni. SM Town Pariis 10. juuni. SM Town Pariis 10. juuni.

Ma olen praegu nii pöördes ja mu käed värisevad ja süda klopib ja ajud on sõlmes ja silmad on niisked ja ma jooksen mööda korterit ringi ja huilgan nagu lollaks ja naeran vahepeal ja saatsin õele kooli sõnumi, kes istus parasjagu matas ja muutuse selle tulemusel omg omgiks; ja ma vajan hästi palju raha ja siis ma sõidan Pariisi, kus ma pole kunagi käinud, aga mis on kindlasti lahe linn ja siis ma lähen kontserdile, näen nad ära ja võin rahus surra teadmisega, et ma olen elanud õnnelikku elu.

Ja võib-olla kui saatus mind eriliselt armastab, kohtan ma mõnes butiigis Genteman Mimit, kes ostab endale lademetes uusi käekotikesi ja me bondime silmapilkselt ja ta võtab mind kaas Seine’i äärsesse tänavakohvikusse, kus Kyuhyun joob juba oma neljandat pudelit veini, mille tõttu ta mõistus on pisut häiritud ja ta peab mind äärmiselt võluvaks ja siis me läheme koos Eiffeli torni, kus ülejäänud Suju hullunult pildistab ja on üdini turistyd Aasia turistid ja siis Maria libastub banaanikoorel ja kukub peaaegu tornist alla, aga siis Donghae püüab ta oma tugevatele (lol) kätele ja nad armuvad esimesest silmapilgust ning abielluvad ja elavad õnnelikult kuni oma elupäevade lõpuni ja lapsendavad Henry, kes väidab endiselt et on kogu selle jama jaoks liiga normaalne.

Aish, ma ei suuda millelegi keskenduda. SM Town, SM Town. Ma olen uudistega maha jäänud, aga ma ei suuda mitte millelegi muule mõelda, et mul on nüüd reaalselt võimalus neid näha. Palun laske mu unistusel täituda.
Mul käib juba praegu pea õnnest ringi, ehkki ma ei tea veel, kas ma saan minna. Ma ei kujuta ette, mis minuga siis juhtub, kui mu soov peaks päriselt täituma. Tegelikult kujutan küll: katus sõidab ilmselt ära.

Ok, mul tuli uus hoog peale. Lähen tantsin ja laulan taas veidi vihmas. Kui ma kunagi peaksin mõistusele tulema, kirjutan normaalselt.
Seda ei juhtu iialgi, ütleks Inglise prints.
LOL, ütleks Henry Lau. 

3 comments:

  1. Kui sina läheb Pariisi, siis mina olen 3 nädalat kadeduse pärast tumm.
    Kui mina lähen Pariisi, siis ma olen ootamatult rikkaks saanud.
    SUJU Euroopas OMFG.
    Tahan neid näha....

    ReplyDelete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete
  3. Get fast and legit loan here at 2% low rate for more details contact us at: sirmacho1111@gmail.com

    ReplyDelete