Tuesday, April 26, 2011

Wae wae

Burkee on maailm nii ebaõiglane? Ma olin valmis ostma need piletid, paganas – ma lausa läksin neid läbi hunniku prantuskeelsete linkide ostma – ja mis ma näen? Need on välja müüdud. Fucking viieteist minutiga. Ja muidugi ajal, mil mul lihtsalt ei olnud võimalik netti minna, sest ma pidin arstiga suhtlema. Väike lohutus on see, et isegi siis kui ma oleks õigel hetel läpaka ees istunud, oleks võinud ilma jääda: ma oleks ilmselt netiostlemise ja ülekannetega totaalselt feilinud. Aga sa ei või iial teada.
Mia oli suht nende peale solvunud, kes iganes need müstilised nemad siis on. Uuris kodus kohe nn musta turu piletite hindasid ja need olid lihtsalt asronoomilised. As-tro-noo-mi-li-sed. See on nii ebaõiglane, et mingid tolgused ostavad pileteid kokku ja müüvad neid siis roppu raha eest hädas olevatele fännidele. Maria kõlas telefonis üsna kibestunult. Eriti tige oli kellegi peale, kes vingus et tal ei õnnestunud VIP piletit saada. Well, meil ei õnnestunud üldse piletit saada. ( Kurb ja kuri Mia: lootku ta, et ta Donghaed katsuda saab, mitte keegi teine ei tohi teda endale saada)
But. Äkki nüüd agentuur näeb, kui väga nad Euroopas armastatud on, ja korraldab teise kontserdi ka? Nad peavad seda tegema, sest kuidas muidu ma oma tulevas mehega kohtuda saan, eks. Maria haub juba mõrvarlikke plaane, et sõidame Pariisi kohale ja tõmbame kontserdikoha ees paar fänni põõsasse, teeme vagaseks ja paneme piletid pätsu.
Sounds like a plan, ütleks Alex.

Aga nagu mini pisimuffinike, vastlakuklike, vahukoorekoogike ja iirisekommike Kadi palus, tuleb teha postitus oma iidolmatchidest. Kadi ja Linda nimekirjad olid üsna pikad, samas kui minu oma saab ilmselt lühike olema. Ma nägin kurja vaeva, et üldse keegi sobilik leida. Nii. 


Sungmin (kaljukits; pühvel). Kõige poolest keskmine suju. Kui aus olla, on ta viimane suju, kelle nime ja näo ma ära õppisin ning väga pikalt jättis ta mu üsna külmaks. Kuni ma nägin Super Show 2 dvd ja sain aru, et ta fierce badass, kellel on ilmselt üks Suju tugevaim lavasarm. Sellegi poolest ei saa ma aru, miks teda peetakse sujudest lauluoskusest neljandaks. Ja asi ei ole ainult selles, et tema hääletüüp ei istu mulle. Maria meelest pole ta põrmugi nunnu, vaid hoopis kuri, mis on tõele kindlasti palju lähedasem. Sungmin on ilmselt ka üks neist, kelle tegelik mina ja lavamina on kõige suuremas vastuolus. Sellest saab fanficide järgi hästi aru: inimesed ei oska teda usutavalt kirjutada. Mina olen igatahes algusest saadik olnud nunnu vastases parteis.
Arvestades, et me mõlemad oleme kaljukitsed ja üsna praktilise meelga korraarmastajad, kes kohati võivad tunduda külmad, peaksime me isegi sobima. Eriti, kui mõelda, et teatud varustuse osas sarnaneb Sungmin Onew’ga.


Daesung (sõnn; madu). Alguses kutsusime me teda Roosaks, sest ta kandis Kara Kara Go MV-s roosat särk-moodustist. Miale meeldisid väga tema käed ja neegrihuuled ning ta oli ilmselt Mia lemmik. Ta hääl (mida saan töödelda hästi ilusaks naisehääleks) ja tema lauldud kohad meeldivad mulle alati. (TOP seksikusest nõretavat häält tuleb hetkel ignoreerida). Ja oma valge triiksärgiga on ta Tonighti videos nii cool.
Ilmselt sobime ka meie; kui just which Big Bang member suits you best testis ei valetata.


Matsuda Shota (neitsi; pühvel). Kadi suur lemmikmees, sest ta oli „Liar game’is“ cool ruudus. Mulle meeldis ta HYD-s, kus ma olin üsna võimetu meelde jätma, et ta nimi oli Sojiro ja kutsusin teda seetõttu Teepoisiks.Tal om mõnusalt intense pilk.


Wooyoung (sõnn; madu). Kahjuks ei tea ma 2PM-idest piisavalt palju, et ma oskaks midagi arukat öelda.


Jo Kwon (neitsi; madu). Mhm, me saaks kindlasti läbi, aga couple? Nääh. Aga ta võiks mind Sooyoungile tutvustada ja meie pööraseks kolmandaks gey pereliikmeks hakata.

Olgu, mul on vaja üles minna. Ilmselt on paar Infinite liiget, kes mulle sobivad, aga ma jätan nad järgmiseks korraks.
To be continued, eks ole.

7 comments:

  1. Piletid.........nuuuks, nuuks.
    Siis kui 10. juuni tuleb, võime teha ühisjoomise ja olla maailma peale kibestunud, kakerdada ringi, inimestega tülinorida jne...

    Sul on mõned kadestamisväärsed matchid. oeh

    Ps Daesungi pilt ei avane.

    ReplyDelete
  2. Maria oli nii solvunud, et ta helistas mulle õhtul veel, et seitse minutit oma sappi välja valada.

    Proovin pildi ä parandada.

    ReplyDelete
  3. Nüüd ma saan Daesungi ka jõllata.

    Aga, jah, kurb elu :(:(:(

    ReplyDelete
  4. Ma leidsin sulle veel mehi:
    *Okura Tadayoshi (Kanjani8)
    *Yokoyama Yū (Kanjani8)
    *Kitayama Hiromitsu (Kis-My-Ft.2)
    *Shirota Yuu
    *Jiro Wang (Fahrenheit)
    Ma koostan Irinale tema meeste tabelit, seega ma vaatan kõik jälle üle.

    ReplyDelete
  5. Õõ, Shirota Yuu. Not my cup of tea. Minu meelest on ta veidi creepy. Aga Yokohama Yu mulle täitsa meeldib.

    ReplyDelete
  6. Oh õnne, sulle sobib ka Koike Teppei!!
    Kindlasti leiaks sulle SMAPist, TOKIO'st või V6'st ka mehi, aga ma ei viitsi neid uurida.

    ReplyDelete
  7. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete