Wednesday, April 6, 2011

Mullivann, šampanja ja maasikad

Lugesin just Kadi kirjutatud KAT-TUN-i suremise fici ja see oli nii hüsteeriliselt naljakas. Mõtlesime ploti juba üldjoontes sügisel välja (enne Pajuri loengut ilmselt) ja nüüd viimaks kirjutas Kadi-chan selle valmis.
Lolisin mingil põhjusel täiega, kui lugesin, kuidas Ueda istus ihuüksi ja ihualasti meeldivalt mullitavas mullivannis. Elegantsed sõnakordused on elegantsed. Ja ausalt, ma ei lugenud kolm korda järjest, et tegemist on munnivanniga. Mkm, üldse mitte.

Pool minutit hiljem oli Hime-chanist saanud šampanjas kiirmeetodil keedetud inimlihasupp. Ta elas 31 aastat, täpselt nagu Franz Schubert.
Oh Kadikest ja tema palavalt armastatud Schubertit.

Illustratsioonid: Nakamaru läheneb oma surmale (jobunäoga Maru turistitamas). Lähenev oht (roosades kostüümised Hiina naissõdurid). Ultimate LOL.

 Ah, ma armastan musta huumorit.
Aga ma olen kade ka, ma tahan ka nii vaimukalt kirjutada.

Eile lugesin oma absoluutselt esimest Suju fici, mis mul lõpetama jäi, sest see oli ultra morbiidne ja ma ise ka ei teadnud päris täpselt, mida ma kirjutada tahan. Tegin siis sellele tagantjärgi ülipika sisuanalüüsi ja üritasin meenutada, millest see rääkima pidi.Tulemus oli väga mõtlema panev.

Vahtisin hommikul Boys in City Season 2: Tokyo scanne ja mul tuli ootamatult meelde, mida ma mõni aeg tagasi unes nägin. Nimelt jõudis Yesasiast viimaks kohale mu tellitud pakk, ent mingil põhjusel sain ma endale tellitu asemel hoopis SHINee ja Kara albumid ning Suju Tokyo photobooki, mis peaasjalikult paistis mu unenäos koosnevat sellistest Siwoni ja Kyuhyuni piltidest. Mitte, et ma kaebleks, eks.


Juures oli veel nimekiri asjadest, mida ma olin tellinud ja seal olid mu SS501 solo collection, Suju Sorry-Sorry album ja Mia „Oh!“ kenasti kirjas. Ma olin muidugi: väga tore, et te saatsite mulle asju, mida ma ei tellinud (eriti õnnelik olin ma muidugi photobooki üle. Ja SHINee albumil oli kaanel Onew, nii et ma olin sellepärast ka õnnelik), aga sellegipoolest oleks võinud te mu reaalse tellimuse ka kohale saata.
Igatahes, üks mu lemmik pilte sellest photobookist. 

Nad on niiiiii noored. Well, Kyuhyun on. Kui ma oleks rahaboss ja võluks kusagilt need dollarid välja, siis ma tahaks seda oma öökapile. Kammoon, see maksis ühes kohas 95 dollarit.

Päeva pildi auhind aga läheb sellele. Ma lugesin alguses mitte Gates, vaid Gays. Tubli, Liisa, tubli.

2 comments:

  1. ma arvan, et mul jääb vaimukusest kõvasti puudu.
    Thänkjuu äniväi.
    Aga sinu morbiidne jutt oli väga kaasahaarav.

    ReplyDelete
  2. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete