Wednesday, April 13, 2011

Tüdrukud on Maal ilusad

Eile oli kosmonautika päev ja täna on mitte millegi poolest eriline päev, kui välja arvata see, et üks mu jutt algab sõnadega: On palju asju, mis juhtuvad maailmas kolmeteistkümnendal aprillil.

Mul on olnud kaks üsangi arvutivaba päeva, mis tähendab, et ma olen jõudnud muud kasulikku teha. Näiteks avastada, et öösel raamatute lugemine on poduktiivsem kui netis passimine; et Polina ja Molotov – ehkki muidugi äärmiselt sentimentaalne paar – on tegelikult ühed parajad snoobid; ning et mulle sobivad hirmuäratavalt hästi vanamoodsad riided.
Käisime eile emmega vanatädi korteri riidekapi koristamas, tegime korralikult catwalki ja lisaks kogu sellele pahnale, mis me ära viskasime, omastasime ka mõned võluvad riidetükid. Nägin vaheldumisi välja nagu mingi high-class põetaja 60-ndate filmist, stiilipuhas 80-ndate pihv või viiene plika 70-ndatest. Ning et retro on moes, tuleks seda ära kasutada.

Olen vahepeal näinud kahte veidrat und:
1.Käisin mingis kummalises koolis. Kõik oli paksult rahvast täis ja lärm oli talumatu. Teadsin, et mul on tornis (mis see oli Sigatüügas vä?) tund tulemas, aga mingil põhjusel läksin teises suunas. Ja seal mingis vaheruumis istusidki Nickhun ja tundmatu tõmmu poiss ja jagasid autogramme. Üks pihv karjus muudkui Oppa-ah! Mõtlesin, et küsin siis ka. Tutvustasin end siis inglise keeles ja ütlesin, et ehkki ma pole fänn, siis üks mu sõbranna on ja kas ta oleks mulle nõus tema nimel autogrammi andma. Nickhun ütles, et see muudab muidugi asja, et ma fänn ei ole ja et ma pean andma allkirja, et mul ei ole mingeid halbu kavatsusi. Lõpuks sain autogrammi kätte, see oli hästi väikesel paberil ja Nickhun tutvustas mulle seda kui mingit aplikatsiooni. Käekiri oli tal viienda klassi tüdruklik ja servale joonistatud lillekesed. Lol oli aga see, et ma kuulasin teda ainult poole kõrvaga ja vahtisin hoopis tõmmut poissi, kelle juures käisid ainult fanboyd.
2.Kilpkonnad. Mingi jama on ja siis ülejäänud kilpkonnad söövad ühe oma kaaslastest elusalt ära. Tükk haaval, amps-amps. Üsna jälk kui aus olla. Too oli reetur või midagi taolist. Ma veel mõtlesin: issand jumal, kas kilpkonnad söövad siis liha, pärast söövad veel inimese ka ära. Ühesõnaga – ma süüdistas sellistes unenägudes Yesungit.

Huvitavaid asju Sujumaalt, mis mulle viimasel ajal on silma jäänud:
  • Donghae üleskutse, kus Siwon ja Donghae on head samariitlased ja iseesnda sterotüübid. Kui ma seda lugesin, oli mul tunne nagu loeks mingit piiblilugu.
  • Suju M-i intervjuu. Üks lolim intervjuu nendega üldse, kus nad muud ei tee, kui panevad aina üksteisele ära.
  • Sujumi tüdrukute maitse. Selle järgi sobin ma mööndustega kõigile peale Eunhyuki, aga kohe kindlasti sobin Henryle. (Ja muidugi on siin kohustuslik Qmi,eks.)
  • Kyuhyun tahaks „Secret gardenis“ mängida Tae Suni ehk Modellipoissi isiklikult. Aga miks mitte?


1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete