Wednesday, March 23, 2011

Chinese, japanese, dirty knees, look at these

Hiina keel on üks naljaks olend. Ropult raske, aga kohati kerge ka. Hääldus on nagu mingi after school nightmare, aga märkide kirjutamine on kerge. Ilmselgelt tänu jaapani keele õppimisele. Palju on sama ja joonte järjekorrast saab juba peale vaadates kuuenda meelega aru. Aga jah, hääldus on muidugi killer. Õekese sõnul on see palju lahedam, kui ma hiina keelt harjutan. Jaapani keel kõlab liiga normaalselt, aga hiina keel nagu hiina keel, kui te saata aru, mida ma mõtlen.
Täna oli meid hiina keeles üldse ainult 11 õpilast, nii et lakkamatult pidi valvel olema. Suht jabur, sest kui ma end rühma registreerisin, olin järjekorras  92 inimene. Inimesed, kus on teie järjekindlus? Kadi ja Irina sõitsid Tallinasse mingi visual kei bändi kontsertile, mis tähendab, et meie nihongo no seltskond kahanes 50% võrra. Aga neil on muidugi korralik vabandus.

Selgus, et eile oli KAT-TUN-il viis aastat debüüdist. Ma tunnen end nüüd paha olendina, sest mul polnud õrna aimugi. Nad on siiski ju mu esimene Aasia poistebänd, keda ma hullunult fännasin. Otsisin oma kaustadest mingit lahedat pilti ja avastasin, et mul polegi neist eriti pilte. Ma olin tollal piltide salvestamisel väga valiv (ja mul polnud oma arvutit). Nüüd aga vastupidi ei suuda ma kiusatusele vastu panna ja tõmban neid liiga palju. Ei jaksa enam kaustasidki läbi vaadata.
Igatahes, alati lemmik KAT-TUN-i pilt. Mitte keegi ei ole normaalse näoga, mistõttu see pilt on eriti tore.


Proovisin tähtpäeva puhul oma lemmiklaulude järjekorda ka paika panna ning selgus, et see polegi nii raske:
  1. Crazy love: nii ilus viis, nii ilusad sõnad, Jini hääl...Aish, miks ma seda enam laulda ei oska?
  2. Real face: üks parimaid debüütvideosid ever, Jini nomnom soolo...mulle selgelt meeldib Jini hääl, eksole
  3. Harukana yakusoku: mu lemmik live neilt. Nii kaasahaarav ja elav ja hüplema panev
Kahjuks on Youtube pussy ja kõik need videod eemaldanud. JE, wae u don't understand the power of Youtube?

Ja Suju M on Hong Kongis. Ma tahan ka. Vahepeal me räägime Miaga nagu ta oleks seal reaalselt käinud. A la mäletad suvel Macaus seal lõbustuspargis või mäletad seda õhtut, kui Hong Kongis põuavälk oli ja Kyuhyun ja Zhou Mi sind Henryga rõdule luku taha panid. Ah, ilusad mälestused! Suvine reis koos Suju M-iga mööda Hiinamaad oli selgelt parim rollimäng ever. Missest et skisofreenilised teised minad olid täies hoos ja reaalselt olime me Lätis mitte Hiinas. Ja otseloomulikult ilma iidolpoisteta. Aga vähemalt olid meil iidolkaardid kaasas. Neid ei tohi kunagi maha unustada.

Huvitav kas Zhou Mi ka midagi maha unustas?


Tema pagas on lihtalt liiga kližee. Ausõna, ta on nagu iseenda paroodia. LV käekott, kleepsukestega ehitud kohver (kusjuures üks neist on tema enda fashionista a la satorialist pilt), lilla kohver...Oijah.

Zhou Mi on vahukomm. Ma olen seda öelnud ja ütlen ka tulevikus: Zhou Mi on vahukomm. Aga üks paganama bamf vahukomm.



No comments:

Post a Comment