Sunday, March 13, 2011

In which pretty people tend to be pretty

Üleeilne hommik algas muidugi paraja akira shockiga. Lähen mina õndsas teadmatuses arvutisse ilusate poiste pilte vaatama ja mida ma näen – no kpop today, ainult looduskatastroofid. Ja mitte mingil tavalise maal, vaid minu armastatud Jaapanis. Üle pika aja sai reaalselt taas pärisuudistel silm peal hoitud ja närvitsetud. Põnev oli ka: vaadata tsunami liikumisskeeme ja arvestada, mis kell see migile maale jõuab. Lõppkokkuvõttes võib vist öelda, et ülejäänud Aasial läks õnneks ning Jaapanis oleks võinud kõik veel palju hullem olla.
Nihon, fighto-o!

Aga Tõrva tagaaias õitsevad lumes lumikellukesed ja kraadiklaas näitab kümmet kraadi.
See kõlas milegi pärast nagu Sõpruse pst laulu lõpp. A la ka tänagi öösel seal paistavad tähed.
Ühesõnaga, maailm keerleb edasi.

Aga et mitte rääkida kurbadest asjadest, teeme sellest postitusest hoopis tribüüdi ilusatele noortele Korea modellipoistele, täpsemalt Lee Jong Sukile, kes mängis „Secret gardenis“ võluvat geipoiss Tae Ssuni (kellest – väga kurb lugu küll – ei saanudki lõpus Oska boy-toyd). Sellele vaatamata (või just seetõttu) on mul nüüd tahtmine kirjutada neist eepiline fanfic. Jep, ma olen veider.

 Härrased armurivaalid. Kuigi ma kordan end taas, ma oleksin täiesti rahul, kui tädi ja Oska poisi lapsendaksid.

Mulle meeldib kohutavalt selle pintsaku värv, selline mõnusalt rooskas-kreemikas. Poizu juuksevärv on ka kütkestav. Huvitav kas Zhou Mi sai inspiratsiooni?

 Tõestus, et ilusad inimesed on isegi koledates kalurikostüümides ilusad.

Ja et modellipoisid jäävad modellipoisteks isegi filmimise vaheaegadel

Taaskord, mulle meeldib see jakk ja selle värv.

Being fierce runaway model onstage...

...and backstage

Ja lõpetuseks rõõmsal toonil:

So do I, so do I.



1 comment:

  1. See viimane pilt on 100% win.
    Irwasin ja lolisin tükk aega :D

    ReplyDelete