Tuesday, March 1, 2011

Henry:"Super Junior's dorm life is shocking and frightful"

“For the first 2 weeks, I couldn’t sleep and had to tremble in fear.”
Usun, täiega usun. Fandom on alati arvanud, et Henryl on esmasest Sujuga kokkupuutest lapsepõlve trauma ja nüüd kinnitab ta seda viimaks ka ise. Suju dormielu oli kindlasti väga ee...valgustav kogemus. Arvestades, et Henzzi meelest olid nad kõik geyd ja Heechul pealekauba veel ka transeksuaal.

Me siin nädalavahetusel tegime õekesega Secret Garden’ist inspireerituna nalja, mis siis juhtub, kui Maria ja Kyuhyuni hinged peaksid vahetusse minema (sest hinged peavad vahetusse minema ikkagi sellise inimesega, kellega totaalselt piinlik oleks). Maria oleks vähemalt selles mõttes paremas olukorras, et ta saab aru, kus ta on. Leidsime siis, et ta peaks võimalikult kiiresti mulle helistama (et ma paljalt mööda tuba ringi ei käiks ega muidu loll ei oleks) ja Henryst oma vandeseltslase tegema. Henry oskab vähemalt inglise keelt ja mõistaks Maria probleemi iseärasusi. Ta küll ilmselt mõtleks ka, et Kyuhyun on hulluks läinud, aga see on juba väiksem (ja Kyuhyuni) probleem. Ei, tegelikult ta ilmselt arvaks, et see on mingi varjatud kaamera, arvestades et tegemist on ikkagi iidolpoistega.

Vaatasin just Kangini WGM-i seda osa, kus Suju neil soolaleival käib. Ma naersin nagu poolemeelne, sest Suju on lihtsalt nii random:
  • Kangin paneb nad tagatuppa luku taha
  • Kyuhyun üritab ust krediitkaardiga lahti lõgistada, keegi kasutab traati ja taustaks laulab ülejäänud Suju MacGyveri tunnusmeloodiat. Nagu MacGyveri! Ma olin suht vau! vaatamata eri kultuuriruumidele oleme me lapsena ilmselt samu sarju vaadanud.
  • Samal ajal istub meie wierdo Yesung isiklikult toanurgas maas ja loeb mangat nagu poleks midagi juhtunud
  • Pepperoni mäng, mil kogu Suju filmib ennastunustavalt nagu tõelised paparazzid oma mobiilidega Kangint ja tema pihvi
Ja siis nad muidugi söövad.

Mul käib kodus ka mingi nomfest. Et eile parandasid head onud viimaks praeahju ära, saab taas söömisväärseid toite süüa. Ma olen ilmselt kahe päeva jooksu sama palju söönud, kui viimatise kahe nädala jooksul. Üsna uudne tunne küll, kui sulle toit ka reaalselt maitseb ja sa sööd seda, sest see on nomnom, mitte selle pärast, et teised arvavad, et sa oled muidu anorektik. Kui nii nämmu toidu tegemist jätkatakse, siis äkki saavadki mu riided mulle jälle reaalselt parajaks.
Sest ehkki paljudel on seda raske uskuda, mulle tegelikult meeldib süüa. Toit peab lihtsalt olema ~päris.


Ja seda peavd sulle pakkuma õiged inimesed.


1 comment:

  1. pean vaatama seda WGM'i osa.
    Muide, see tädi on Dream High's.

    ReplyDelete