Monday, March 21, 2011

Kus kõik sujub

Parafraseerides Maria tegelase kaudu iseennast: oo Suju, burkee ma teid nii palju armastan?.
Hakkasime eelmine nädal õekesega EHB-d üle vaatama ja avastasime taas kui armastusväärsed nad kõik koos on. Tunne on lihtsalt selline, et naerata ja raputa õndsalikult pead: ah, nad on Suju. Kammoon, tänu EHB-le ma üldse  Sujut rabuma hakkasingi. Olin mingi 38+ palavikuga kodus, vahtisin osasid suvalises järjekorras ja muudkui irvitasin. Tol hetkel tundsin ma umbes vaid Heechuli, Teukie ja Kangini ära. Aga kui ma lõpetasin...well, Sungmin ja Ryeowook olid veel mõnda aega problemaatilised.
Nõme on muidugi see, et mul ei jätkunud eelmine kevad, kui ma EHB-d esmakordselt vaatasin, seda nutti arvutisse tõmmata. Mul ongi vaid vee, metsa ja DBSK-ga osa hea kvaliteediga olemas, muud mitte. Ma arvan, et ma olen tänu sellele vee osa vähemalt kuus-seitse korda vaadanud.

Oo, Han Gengi lõust. Lemmik lõust ever.

Tänu vee osale sai Mariast vist ülse ka Suju austaja. Tuli koolist koju ja ma, värskelt näinu ja muidu hüper, pidin talle kohe näitama hingekinnihoidmisvõistlust (lol mis sõna, ma olen üsna kindel, et nii seda ei kirjutata, aga see näeb liiga jabur välja, et muuta). Ta oli suht lol Kibumi juuste üle ja teatas, et näita järgmist parti ka. Tulemus oli see, et me vaatasime osa lõpuni ja õeke teatas, et tahab ka EHB-d vaadata. Nojah, ma vaatasin seetõttu kogu EHB praktiliselt kaks korda järjest läbi. Aga teine kord ma juba teadsin, kes on kes, nii et see oli igati praktiline. Ja lõbus.

Maria teatas ootamatult nüüd EHB-d vaadates, et talle meeldib Kibum. Tüüp ilmus lihtsalt randomly kaadrisse ja me olime muidugi lol, hello there, but who are u?
Mul on päeva otsa olnud veider tunne, et Kibum tuleb viienda albumi ajaks tagasi. See oleks lihtsalt nii absurde ja lahe. Tegime mingeid võõrutusravi ja alkoholismuse naljasid, sest teadupärast oleme me pahad fännid.

Tegin paar kuud tagasi mingit testi, mis tüüpi Suju fänn ma olen. Ma eeldasin, et saan vastuseks, et paha, aga ei. Vastus oli hoopis: sa ei ole fänn. Ma olin muidugi haa-haa, vähemalt ei määratletud mind antiks.

Õdeolend on muidu hetkel kinos. Ma irvitasin, et ta läheb Heechuliga deidile, sest vend, kellega ta läks, pole mitte ainult Heechuli nägu, vaid ka juttude järgi Heechuli iseloomuga. Tõde, tõde. Huvitav tüüp igatahes.

Vaatsin kõige seduce’ivamat Suju fanvidi ever. Liigutused, laul...Sexual frustration on defineeritud. Käed üles.
Now meet Heechul. And meet Heechul’s tongue. He can put his tongue into good use.
Well then.

Malaisia Super Show mõned pildid on nii ilusad. Jätan oma lemmik Kyuhyuni pildi tuleviku tarbeks ja postitan hoopis Yesungist lemmikpildi. 


Ta tundub nii nukulik ja noor. Peaaegu laps.

1 comment:

  1. oi, mis video, väga kuum, väga kuum.
    Ja Yesungi pilt on tõesti nunnu.

    Ps! ma ei imestaks kui keegi kusikil tantsib sellises maskis balletti. <- - random mõte

    ReplyDelete