Monday, March 7, 2011

Kus Liisa obsessib Secret Gardeni üle. Jälle

Aish, eile õhtu pidin loobuma eurovisioonilikust meelelahutusest, mida pakkus ultrainteraktiivne reality show „Valimisstuudio“ ja vahtima selle asemel SG järgmist osa. 17. episoodi angst lõi täiega näkku ja pani meid praktiliselt pisaraid valama. Minu puhul siis rohkem vihast. Eelviimastes osades pole kunagi hea peategelne olla.
Samas stseen, kus Oska oma poizi lennujaamast ära röövib ja too teda bolševikuks sõimab, pani meid hullunult õnnest kihistama ja huilgama. Maria avastas õudusega, et ta on siiani hypocrite olnud ning talle tegelikult meeldib gay romance.
Ausalt, Oska ja poisi vahelises olematus romance’is on nii palju potentsiaali. Sexual tension on õhus nii et vähe pole. Vahepeal ma olin, et Oska ja pihv võiks juba kokku saada ja poisi lapsendada, aga nüüd ma olen nääh. Oska ja poiss võiksid hoopis kokku saada ja pihv võiks nendega lihtsalt ringi siiberdada.
Kas nad pole mitte täiuslik paar?



Põhjused, miks vaadata „Secret gardenit“
  1. Tegelased ei pane sind tahtma neid ära kägistada, ekraani peksma ja muidu vihast jalgu trampima (va üks lühike stseen 17. osas). Korea sarja tegelased teadupärast on muidu kõige suuremad iduajud maailmas, kes räägivad täpselt vastupidist sellele, mida nad mõtlevad.
  2. Mees on rohkem peategelane kui pihv. Plika pole tüübist alguses üldse huvitatud.
  3. Kõrvaltegelased on olulised ja sümpaatsed
  4. Puudub kuri rivaalpihv. Pihv, kelle kohta sa esimeses osas arvad, et temast saab kuri rivaal, on tegelikult jumala hea tegelane.
  5. Ühes osas juhtub väga palju ning ei nämmutata lakkamatult ühte teemat
  6. See on kõige reaalsemate suudlusstseenidega Aasia draama, mida ma olen näinud. Tavalised suudlustseenid Aasia sarjades panevad sind tegelaste peale karjuma
  7. Kõik tegelased on paganama ilusad
  8. Ja kannavad otseloomulikult ilusaid riideid

Tõestus meestegelaste näol:
Hyun Binil on nii ilus luuehitus. Ta nägu on lihtsalt nii proportsioonis ja ühtlane.

Lee Philip, rahulik kena mees, selline Hiina printsi välimusega tüüp

Oska. Hello, näitleja, kas sa ei ole mitte 37?

 Pretty young thing ehk modellipoiss

Kui juba Korea draamadest juttu, siis ma leidsin ühest tumblirist selle listi: things-you-can-learn-from-a-korean-drama, kus on hirmuäratava ja loliva täpsusega Korea sarjade kližeed kokku võetud.
Eriti tõesed: 24, 25 (üks eelis, mis Korea sarjadel on jdoramade ees – kõik vahetavad kogu aeg riideid), 29, 31, 34. NEED KEHTIVAD ABSOLUUTSELT ALATI.

Oijah, aga mingil põhjusel vahin ma neid sarju ikkagi.

No comments:

Post a Comment