Tuesday, March 15, 2011

Don't call my name

Leidsin dokumentides möllates nimekirja, mille ma mõni aeg tagasi olin koostanud. Mõtlesin, et postitan selle siis siia. Ehk siis nimekiri sellest, kuidas ma iidolpoisse alguses kutsusin.
Enjoy!

SS501
  1. Hyun Joong: alguses ilus poiss. BOF-iga muutus Ji Hooks ja hiljem lihtsalt Liidriks
  2. Kyu Jong: Näpupoiss. Ainus veidratest hüüdnimedest, mida me siiani kasutame.
  3. Young Saeng: Kõrgehäälega poiss. Cammoon, seda oli ikka päris raske öelda
  4. Jung Min: Nunnupoiss, sest ta naeratas kogu aeg nunnult
  5. Hyung Joon: Baby. Lugesin alt kommentaaridest, et teda kutsutakse Babyks ja võtsin selle üle. Pärisnime ei kasuta vist iial, sest see läheks muidu Liidriga sassi.

SHINee – nimed põhinevad Ring Ding Dongi MV-l
  1. Onew: Onew. Tänu sellele prožektorile, mis talle peaaegu pähe oleks kukkunud, jäi mul ta nimi meelde. Kui aus olla, siis tänu sellele ma üldse SHINee vastu huvi hakkasingi ilmutama
  2. Jonghyun: blond tüüp
  3. Key: Adam Lambert
  4. Minho: Lokk
  5. Taemin: Piimapoiss

Big Bang – hüüdnimed Kara, Kara GO! mv järgi
  1. TOP ja GD: teadsin neid juba enne
  2. Daesung: Roosa
  3. Seungri: Sirgekulm
  4. Taeyong: see viies tüüp (või ka nigga tüüp)

SuJu
Naljakas küll, kuid neil ei ole esialgseid hüüdnimesid. Mul õnnestus kuidagi nende nimed niisama ära õppida, mis on üsna müstiline saavutus, arvestades, et neid on umbes 650 tükki ja puha. Shindong oli ilmselt alguses paks tüüp ja Kangin suur tüüp, kuigi seda viimast kasutasin ma rohkem oma õekese jaoks, sest ta ei teadnud veel nimesid. Ahjaa, ning Han Geng oli äärmiselt ebaoriginaalselt Hiinlane. Aga muidu netu. Nii et jah, kahjuks ei mingeid lolle hüüdnimesid Sujule

U-Kiss
  1. Alexander: Alexander, dj Marko (Marial oli ta nimi valesti meeles ja mingil põhjusel kasvas selleset välja dj Marko nali)
  2. Kevin: Kevin
  3. Kibum: Baby vend
  4. Soohyun: Henry-Daesung (lol mis nimi! Ilmelt ta meenutas neid veidi, mis on naljakas, sest tegelikult ta ei meenuta neid üldse)
  5. Dongho: see, kes Man Hanis peaga nõksutab
  6. Kiseop, Eli: ülejäänud tüübid

Beast – nende kõigi nimesid ma ei tea, nii et nad ongi hetkel parim näide, kuidas ma alguses iidolgrupi liikmeid kutsun
  1. Yoseob: Yoseob, sest vau! ma tean ta nime. Kuigi ka nunnu Toshio moodi poiss ajab asja ära
  2. Hyunseung: Mossnägu 1 (Leopardimuster)
  3. Mossnägu 2 (Valge)
  4. Blond eurooplase moodi tüüp, kes näeb välja nagu jalgpallur ja peaks vist maknae olema, lühemalt siis lihtsalt Eurooplane
  5. Nigga
  6. DJ
  7. Veel keegi, keda tegelikult olemas ei ole, sest neid on kuus. Ilmselt surrogaat Niggast ja DJ-st, kui me ei suuda neil parasjagu vahet teha
 Jep, vajalik info on vajalik.

2 comments:

  1. Ma jätsin ka algul Taemini piimapoisina meelde XDD

    ReplyDelete
  2. Lol, parim aeg mil kellegi kommentaari avastada.
    Aga mul on isegi iidolikaartidel, mis ma endale ise tegin, Taemin piimatassiga. see oli mu kinnisidee.

    ReplyDelete