Friday, March 25, 2011

It's Friday, Friday

Aish, kuidas kummitab. Mu tunded on üsna sarnased Taeminiga.

Kummalise kombel on see väga sõltuvust tekitav laul ja muutub iga korraga järjest geniaalsemaks.
Tomorrow is Saturday and Sunday comes afterwards!
Ja mina lähen Tallinnasse ja elan kaks päeva ilma neti ja arvutita. Jei!

Peaks oma muusikavarusid täiendama ja vahelduse mõttes mõne teise grupi arvelt kui Super Junior. Ausalt, mul on varsti nende laule rohkem kui Simple Plani omi. Ma ei saa aru, mis ajast Suju nii normaalseid laule teeb? Paradoksaalsel kombel pole ma harjunud neid iidolgruppe kuulama, keda ma kõige rohkem fännan. Varemalt oli mul vist kõige rohkem Big Bangi, kui kõik soolod sisse arvestada.

Avastasin, et mu lemmik laul Suju M-i uuelt albumilt on hoopis Henry soolo Off my mind. Ma olen seda juba pea kuu aega täiega fännanud. See on lihtsalt nii päris-päris ja kaasa lõugama panev. Eriti kui mõelda, et ta kirjutas nii sõnad kui viisi ise. Henry, kirjuta rohkem laule! See on lihtsalt täiuslik Ameerika pop, selline mõnus JB song. Henzz võiks muide kõigist JB lauludest coverid teha, see sobiks talle nii hästi. 

Ja Suju M-i In my arms esimeselt albumilt...Miks ma seda laulu varem ei teadnud? Ma olin kohe peale esimesi noote lummatud. Mul on suht nadi muusikaline kuulmine, aga mulle tundub nagu vahetuks laulu keskel helistik. Salm oleks nagu minooris ja refrään mašooris.

Ma ütlen, ma olen mingil muusikaavastuslainel. Vaatasin eile järjest Infinite’i asju ja mõtlesin, miks ma nad varem kahe silma vahele olen jätnud. Nad ei olegi nii valusalt alaealised nagu ma peale vaadates kartsin. Ainult üks neist ongi alakas ja üks liige on isegi must vanem. Ja Before The Dawn  MV on üsna minu maitse. Ilusad poisid ja vägivald, eksole.
Uued grupid teevad vastikult normaalset muusikat. Praeguse aja stiil? Kui vaadata vanade gruppide algusaegade laule ei saa muud teha, kui ennastunustavalt mõnitada. Samas võib-olla viie aasta pärast vaatad praegusele ajale tagasi ja irvitad samamoodi.

Random hetk internetis: vaatan pilti ja mõtlen oh what a lovely random couple...wait...they seem familiar...yeah, it’s Khuntoria. Feil.

Minu „Suju Wars“ jutus oli Kyuhyun igati teenitult jõu tumedal poolel. Proof that Cho Kyuhyun is a sith lord. Ma armastan Star Warsi. Ja gife. Ja Kyuhyuni ka. 


No comments:

Post a Comment