Thursday, March 10, 2011

Everybody wears only white and black, that's so chic~. Yeah right

Ma olen hetkel liiga laisk, et Suju M-i riietest rääkida ja kõike seda, mida nad Kyuhuni kandma sunnivad, mõnitada. Kuigi ma olen üsna kindel, et ta on mõne stilisti ja cordi-noona korralikult välja vihastanud, sest kui kõik teised saavad enam-vähem normaalsed riided (välja arvatud Eunhyuk, kel on ilmselt kehv õnn), siis tema peab mingeid monstrumeid kandma.
Ja ha-ha stilistid, mis te arvate, et te petate meid ära? Mis need on mingid ümberpööratavad kostüümid?
Veel tõestust: kõik on väga dashing, va Kyuhyun ja Hyukkie.

Suju M-i riided on muidugi omaette nali juba algusest peale. Õeke suht vihkab mõningaid neist, sest sa nägid neid lihtsalt kogu aeg. Eriti 2008 aasta omasid. Et ma vaatasin enamikku 2008 ja 2009 promotion show’dest ühel ajal ja suht lühikese perioodi jooksul, jäid riided ju meelde. „Super girli“ ajal polnud hullu – siis olid stilistid tublid olnud ja iidolpoisid kandsid enamasti erinevaid ülikondi ja nägid kütkestavad välja, samas kui 2008...Well, igakord oli suht: oi, seda riietust olen ma juba näinud või kurat, jälle see rõve särk..
Positiivse poole pealt, sellest ajast pärineb Donghae särk ja kaelakee, mis on täpselt samasugused kui Mial. Ilmselgelt on nad meant to be, eks ole.


Oota, kas ma just ütlesin, et ma ei viitsi sujumi riietest rääkida. Yeah. Niipalju siis sellest.

Ja et ülejäänud Suju end kõrvale jäetuna ei tunneks:
Teukie, mulle meeldib su huumor
Feil, Yesung. Feil
Heechul, ma arvan et sa oled üks kirjanduslikuim inimene, keda mul on au mitte tunda. Ja see on minu suust alati kompliment
Shindong, sa nägid Kangini WGM-is väga hea välja. Ausalt.

Tänan, et meid toetate! We are Super Junior!


No comments:

Post a Comment