Thursday, May 19, 2011

Here we come!


Niisiis. Mina ja mu õeke lähemegi juunis SM Townile ja see on kõige suurem dream come true, mis üldse juhtuda võib (kui ma emmele oma banaanikoore fantaasiatest rääkisin, ütles ta, et lootku ma edasi, et mõni iidolpoiss mulle lavalt sülle potsatab). Lennuki- ja kontsertipiletid – ehk siis kõige olulisem – on olemas ning nüüd ma juba tõepoolest usun, et ma neid kõiki näen. Hoidsin eile lihtsalt viis minutit piletit käes ja jõllitasin seda õndsalikult. Tunne oli lihtsalt nii wtf.
Maria igatahes owns me a ten second car ja ei saa kolm aastat mult ühtegi sünnipäeva- ja jõulukinki.

Ma tahaksin selle hiilgava võimaluse eest esiteks tänada oma vanemaid, kes organiseerisid reisi logistilise poole ja tänu kellele ma ei pea jala Pariisi poole astuma hakkama; oma prantsuse keele õpetajat ja Google translate’i (viimast muidugi rohkem); Prantsusmaa fänne ning SM Enti otsuse eest lisada teine kontsert and last, but not least Ryo-chan’i, kes pingelisel hetkel kokku ei jooksnud ning lasi mul osta piletid ka siis, mil süsteem näitas juba pool tundi, et need on välja müüdud.

Oijah. Piletit ostmine oli paras õudukas. Kurnas mu nii ära, et ma ei jaksanud pärast isegi ringi hüpata ja huilata. Kaks tundi olin nagu zombi. Lihtsalt vedelesin diivnil ja mõtlesin, kas see ongi nüüd kõik või jätsin ma midagi olulist kahe silma vahele.

Kuidas osta SM Towni pileteid (juhend algajatele fänngöörlidele)
  1. Ärka liiga vara. Närvitse. Ürita süüa (feili) ja närvitse veel.
  2. Ava pool üksteist õige lehekülg ja koht. Närvitse veel ja mõtle, et isegi inka suuline eksam ei olnud nii õudne
  3. Viis minutit enne ühteteist asu refreshima. Iial ei või teada, kui vale su kell on.
  4. 11.01. kui midagi ei juhtu ava ruttu uus leht kõrvale ja tungi selle kaudu sisse. Jõllita silti, mis teatab, et teiega tegeletakse varsti.
  5. Närvitse.
  6. 11.03 saa sisse, avasta et lk on prantsuse keeles ja esita ruttu oma tellimus. Saa vastus, et soovitud kohta pileteid ei ole
  7. Muuda lk inglise keelseks, kaota kogu jama, tee back ja ole tagasi pr keelsel lehel
  8. Vaata, mida ütleb ingliskeelne lk. Sa ei tahtnud seda teada.
  9. 11.04. piletid on välja müüdud. Saa närvivapustus ja kuku hullunult nutma
  10. Ava google translate ja saa teada Puuduvad kohad kategooria olete taotlenud. kohtade valik on järgmised
  11. Asu metoodiliselt pileteid läbi proovima.
  12. Pileteid pole.(aga aegajalt näitab, et cat’is on. Kui sa neid osta üritad, väidab, et piletid on otsas. Pussy)
  13. Korda. Korda. Korda.
  14. 11.16 saa Kadilt, kes pole pileteid saanud, kõne. Luba süsteemiga edasi sõdida.
  15. Sõdi.
  16. Ebamäärasel hetkel veidi enne poolt näitab süsteem, et cat’is on üks pilet. Vajuta valguskiirusel, et osta üks pilet
  17. Jõllita paar minutit juhmilt silti, mis teatab, et teiega tegeletakse kohe. Mõtle, kuidas Mia sind ära tapab, kui saab teada, et sa ostsid vaid ühe pileti.
  18. Saa taas süsteemi sisse ja avasta, et sul lubatakse uuesti piletite arvu valida. Vali kaks.
  19. Kinnita. Maksa. Valmis.
  20. 11.45. Ja ongi kõik? Kõik.
Polnudki ju nii keeruline. Võttis kõigest kolmveerand tundi aega, hävitas hulga ajurakke, lühendas eluiga paari kuu võrra ja tühjendas korralikult pangaarvet.
Aga ma arvan siiski, et need on ühed paremini kulutatud eurod mu elus.


No comments:

Post a Comment