Monday, May 2, 2011

It must be Henry

HENRY: So because I've been communicating a lot with the other Korean members, my Chinese right now has become really... crappy. And because I don't have that many opportunities to speak Korean, my Korean is also really crappy. And I've almost forgotten how to speak English, so right now I just feel really.... sad and pathetic.
ZHOU MI: But you were always like this.

Ich habe keine Leben ja seetõttu ma mölutan ja tegelen veidrate asjadega, kuni ma pean tagasi üles minema ja vene keeles jaapani majanduslikust olukorrast rääkima, nagu ma hommikul tegin. Ma olen puhkamisest väsinud ja tahan kui mitte koju, siis vähemalt välja. Ehkki õues on Alaska.

Lõin aega surnuks ja mängisin Sloganmakeriga. Esimesed tulemused:
Liisa do it
Maria for everybody
Zhou Mi brings happiness (LOL)
Perfect start with Kyuhyun
My house, my car, my Henry.

Jätkasin Katseid Henryga ja absoluutselt kõik tulemused olid geniaalsed:
Henry the real obsession. Henry for the rest of the night. Henry is a legend. Henry is so amazing. It must be Henry. There is no life without Henry.
Ühesõnaga, Henzz, Sloganmaker teab mu tõelist palet. Ja ma tean, et me sobime, sest sa ise ütlesid nii.


Ei, ausõna, see lehekülg on sõltuvust tekitav. Umbes nagu online riietusmängud.
Liisa - You see this name, you think dirty. Ning sellest tulenevalt:
Sleep under Heechul for the rest of your life.
Style outside, Donghae inside.
Don't play with fire, but play with Yesung.
Do it with Han Geng.
Qmi for every need.

Oijah, ma võikski sellega möllama jääda.
Why be irritated? It's Eunhae. Any questions? Eunhae is the right answer. The Power of Eunhae.
Qmi is good for life. Qmi - best of all. Qmi - Choice of the masters. Qmi - A never ending story.
Aww.
Ja see läheb aina edasi.
Isegi Hiina supermanid teavad, millised asjad omavahel kokku käivad.

 Aaah, ma peaks järgi jätma ja midagi kasulikku tegema. Näiteks oma morbiidset fanfici kirjutama või igavat raamatut, mis ei olegi nii igav, lugema.

Ausõna, mu postitusstiil vajaks tumblri kasutusoskust. Aga. Ma olen selle jaoks liiga laisk.

4 comments:

  1. Ma pean häbiga tunnistama, et ei teadnud Sloganmakerist midagi.
    Minu esimene katse kõlab nagu potensiaalne blogi pealkiri - -> There is no life without Musirull.

    Kui ma täna lõpuks viitsin postituse teha, ma ei imesta kui ma panengi selle pealkirja.

    From: *Kadi your vacation.*

    ReplyDelete
  2. Ma edaspidi hakkangi postituste pealkirju Sloganmakeriga tegema.

    ReplyDelete
  3. Siis tulevadki tabavad, aga random nimed.

    P.s. Mr Taxi on nii catchy, üle tüki aja üks tüdrukutebändi laul, mis mulle täiega meeldib.
    Nagu ütleb MR Sloganmaker: mr taxi - best of all.

    ReplyDelete
  4. Mr. Taxi, Taxi, Taxi soutou jeukshi jeukshi jeukshi

    Aish!
    Kogu aeg kummitab.

    ReplyDelete