Monday, May 23, 2011

no.13

Täna viis aastat tagasi tutvustati Cho Kyuhyuni esimest korda kui Super Juniori 13.-dat liiget. Sujud said endale evil maknae ja Liisa lemmiku.
Kui uskuda Teukiet, olid 10 liiget 12-st esialgu Kyuhyuni liitumise vastu. Kes olid poolt, ei tea ma kindlalt. Ryeowook oli üsna tõenäoliselt üks ja teine kas Donghae või Sungmin. Pigem Donghae, aga eks see ole minu tagasihoidlik arvamus.

Praegu oleks sobiv hetk rääkida, miks see väike udupea – kui kasutada Zhou Mi väljendit – mulle meeldib, kuid ma olen liiga laisk. Arvestades minu obsessiooni ulatust ja teema laiust, tuleks sellest ilmselt kolmeköiteline eepos. Seda enam, et ma olen seda enda jaoks juba kirja pannud (juhuks kui ma peaksin kunagi mõnda Korea variety programmi sattuma ja mult küsitakse, kes mu lemmik suju on ning ma tahan põhjendustes natue originaalsem olla, kui sest mulle meeldib ta välimus ja hääl. Mis on muidugi ka tõde.)
Maria suur soov on, et talt kunagi mõnes Korea sõus küsitaks, kes ta lemmik suju on ja ta saaks täiusliku trollface’iga vastata, et Henry. Esiteks, et näha, mis näo tüübid teevad, kui ta julmalt tavasid eirab ja teiseks on see lihtsalt palju originaalsem kui Doghae, kes on mainstream, või Kyuhyun, kes on new wave.
Ma tean, meil on huvitavad arutlused.

Päris elus juhtus nii, et ma kukkusin täna trepist alla. Nagu filmis, veersin astmetest alla ja puha. Ilgelt lahe. Adrenaliin laksis täiega ja pärast olid jalad veid makaronid. Kappasin sellest hoolimata viimasesse hiina keelde, kus kolmapäev saab olema eksam. Mille me kõik muidugi A saame, sest me oleme hen hao xuesheng. Ilma toonideta on veider kirjutada, aga ma ei viitsi sobivaid tähti sümbolitest otsida.
Igatahes olen ma hiina keeles omandanud piisavalt teadmisi, et peaaegu üleni aru saada, mis siia kirjutatud on (va esimene sõna). Loo moraal, Suju M on üldhariduslikust seiusukohast kasulik.
Eksamieelne kordamine: Kadi, mis siia kirjutatud on?

 Kui sa õigesti vastad, annab Ryeowook sulle oma bubble tead.

2 comments:

  1. Yīnwèi wǒmen xǐhuan nǚshēng!
    Sest meile meeldivad naised!

    hahahahahaha
    kekekekekeke

    Ma siis jään Ryeowooki ootama. Ja bubble tead, mida ta toob mulle suurtes kogustes.

    P.S. ma arvan, et seda saab Pariisist osta (kui sa õigesse kohta lähed)

    ReplyDelete
  2. A+

    Kusjuures ma olen ka mõelnud, et äkki ma leian seda Pariisist. Mul on plaanis ainult hiinakates süüa.

    ReplyDelete