Wednesday, May 11, 2011

Kõigi maade fännid ühinege

Wazza! Tulles vastu rahva soovidele lisaski SM Ent Pariisi teise kontseri ja seekord kavatseb Liisa piletid saada. Sest kui ma nüüd ka ei saa, on see sulaselge mõnitamine ja vaese Liisa tunnetega mängimine. Ikkagi on once in a lifetime võimalus ja isegi papa lubas veidike rahaliselt aidata. Nüüd on küsimus ainult piletites ja pisiasjas, kas ma nende ostmisega toime tulen. Raske elu tõesti.

Tegelikult on elu ilus. Sain täna viimaks vabaks ja olen nüüd üle kahenädalase eemalviibimise taas kodus. Nii hea on oma kodus olla. Ja jälle normaalselt õues käia. Sest suvi on. Ja kogu aeg ei pea õgima, vaid saab söömisest puhata ka. Ja akna all õitsevad kirsi- ning pirnipuud. Ühesõnaga – idüll.

Mida veel?
Han Gengi film paistab üsna lahe tulevat. Ja totaalselt päris. Mitte et ma oleks õnnelik, et Han Geng Sujust jalga lasi, aga tuleb tunnistada, et soolokarjäär on talle ainult kasuks tulnud. Ja ma sain alles paar päeva tagasi aru, et Wu Chun mängib samas filmis. 
 Lol. Ehki Han Geng ei ole enam Suju M'is, kannab ta solidaarsusest samasugust mütsi.

Olen üldse terve see nädal  Farhenheiti poiste otsa koperdanud. Kõigepealt Wu Chuni; siis vahtisin Aaron Yani natuke kummalist, aga ilusat MV-d (poiss on suureks kasvanud); järgmisena Suju M-iga üht sõud, kus saatejuhiks oli Calvin ja lõpuks käis Jiro Wang Siwoni ja Donksiga jõusaalis (mis on muidugi  minu elu jaoks äärmiselt vajalik informatsioon). Tänu sellele on mul nüüd kõigi fahrenheitlaste nimed ja näod selged.

Olen vist viimaste päevade jooksul vaadanud oma kuus-seitse tundi Hiina ja Taiwani sõusid. Otseloomulikult sujumitega, kellega siis veel? Ma arvan siiani, et Hiina sõud on totally awkwardtown ruudus, mis ei muuda neid aga vähem naljakamaks. Mõningaid tähelepanekuid.
  • Ryeowooki hiina keel on võrreldes eelmise sügisega sellise boosti saanud. Kui tollal oli ta pisike zombi, kes silmad lahti suikus ja sobivatel hetkedel nunnult itsitas, siis nüüd moodustab ta selliseid lauseid, et Kui Xian on kadedusest roheline.
  • Tegelikult mitte. Kyuhyun põhiliselt mediteerib, sööb ja õiendab. Ja loeb täiusliku hääldusega hiina luulet ning moodustab surmava aeglusega liiga keerulisi lauseid. Probleem pole mitte selles, et Kyuhyuni hiina keel oleks alla käinud. Lihtsalt Ryeowooki oma on nii palju arenenud.
  • Suju M on praktiliselt kuueliikmeline. Siwon ja Donks pole peaaegu kunagi kohal.
  • Eunhyuk on variety god. Ausalt, vaatamata keelebarjäärile ja pisiasjale, et tema hiina keel on cräpim kui mul, on ta ikka naljakas. Ilmselgelt talle sobib enda lolliks tegemine. Ta oleks nagu Han Gengi koha üle võtnud. Põhinägu, kes kogu aeg midagi teeb.
  • Ja muidugi Siwon. Tüüp on Hiinas nagu puurist välja lastud metsloom. Küllap seetõttu, et ta ei pea oma rikas-ilus-hästi kasvatatud-täiuslik maine pärast muretsema ja võib rahus lolli mängida.
  • Sungmin oskab kõike, aga see-eest ei räägi midagi. Ja kui räägib, siis on enamasti vastikult poliitiliselt korrektne ja igav. Sorry, aga nii see on.
  • Zhou Mil on kari fan-boy’sid, mis muidugi asjaolusid arvestades pole sugugi imelik. Khm.
  • Donghae on hirmuäratavalt vaikne ja ooc. Ütleb enam-vähem ainult wo de baobei ja kõik. Kui ta üldse sõudes kohal käib. Tema ja Siwon on ju draamaga nii busy.
  • Henry on endiselt Henry ja ekspluateerib inglise keelt.

No comments:

Post a Comment