Sunday, May 29, 2011

Beauty lies bones deep


On olnud väga hariv nädalavahetus. Asju, mida ma olen teada saanud:
  1. Zhou Mi ja aprikoosivärvi taust ei sobi kokku
  2. Toomkiriku vaateplatvormilt näeb Lõunaka kollast palli
  3. Rain on surematu
  4. SME armastab SHINeet ja SNSD-d, aga mitte Sujut
  5. Jeka on päriselt Minho moodi
  6. Simple Plani „Grow upi“ müstilistel sõnadel on loogiline tähendus
  7. Tänapäeva meditsiin teeb inimesed haigeks
  8. My OTP is the best OTP
 Sorry, Mimi, aga ma ei taha teada, millele sa mõtled. Tähenduses, et tahan küll.

Kolmapäeval tuli mingi Bonamana tuju, nii et ma olen suht selle lainel olnud. Vahtisin pilte ja esinemisi ja makingut. Kõik nägid oma tumeda guylineri ja intense pilguga paganama seksid välja (kui ma aasta tagasi esimest teaser pilti nägin, ei suutnud ma peaaegu kedagi ära tunda). Et ei teaksi, keda ette võtta, kui ekskortpoisu tellimiseks läheks. Tegin ka huvitavaid avastusi.
Esiteks, Bonamana La la la versioon by KRYDS, mida ma polnud kunagi varem kuulnud. Sungmin on oma ilmetega suti naljakas, aga muidu on see suht lahe versioon.
Teiseks, kondine Kyuhyun. Tollal ma ei saanud aru, kui kõhn ta ikka oli, sest ma arvasin, et ta ongi kogu aeg selline. Well, praegu on ta Taiwanis korralikult kosunud, nii et vahe on suht suur.
Kyuhyun praegu

Bonamana Kyuhyun, kes näeb välja nagu fucked up modellipoiss disaineriga backstage.

Lugesin selle peale nii viiendat korda Qmimin supermodel!AU üle. Ma lihtsalt armastan seda fici.

3 comments:

  1. *itsitab pihku*

    ....sest ma nägin härra Kyuhyuni unes ja ta kandis SEDA valget mustade nööpidega särki ning kandis TODA musta lipsu.

    random kommentaar.

    ReplyDelete
  2. Well,LOL.
    Ja mina nägin jällegi unes, kuidas ma jäin rongist maha ning seisin halades peroonil koos Ryeowooki ja Yesungiga. Wookie ainult itsitas pihku, aga Yesungil oli käes kilpkonn ning ta tõstis seda taeva poole, karjudes:"Wae! Wae!"

    Sterotüübid.

    ReplyDelete
  3. Yup....

    Kyuhyun, minu uus parim sõber.
    Yessu ja Wookie, Liisa reisikaaslased.

    Unenägudes on meil põnev elu.

    ReplyDelete