Thursday, May 26, 2011

In which there is almost no fandom

Eile oli siis hiina keele eksamike, mis loodetavasti läks vähemalt 99 punktiliselt korda. Närveldasime mingil põhjusel enne päris korralikult, kordasime paaniliselt hanjisid, sest juhuslikult olid meil täpselt samad märgid problemaatilised. Lõpuks polnud vahet, sest need olid töös juba niisama kirjas. Ja Ingrid suutis oma tööd kogu aeg nii pöörata, et nii mina kui Irinuffel saanuks suurepäraselt maha teha. Well then.

Üleeile oli Mia kunstikooli lõpetamine, mis toimus õues ja oli üsna tore. Mia oli aplausi järgi otsustades selgelt üks populaarseim pihv. Ma arvan, et meie kamba protsent tordi ja lastesampa hävitamises oli üsna kõrge. Olime igatahes viimased, kes jalga lasid. Üks õpetaja isegi mäletas vanadest aegadest häguselt mu lõusta. Vedelesin ülbelt tugitoolis, tort põlvedel ja pokaal käes, ning nägin muidu edgy ja boss välja. Kommenteerisin, et teen siin perfomance’it. (Ning kui ma teatasin mugavalt, et keegi hea inimene võiks mulle kahvli tuua, siis üks tundmatu tütarlaps kuulekalt tõigi.)
Lõpetajad nägid muidugi kõik ilusad välja; sukad ja kontsad ja kleidikesed kõik ekstraklass. Marie õel oli suht selline kott, nagu mina endale tahan. Ainult mitte Chanel. Miks keegi ei taha mulle Chaneli kotti kinkida? Või lihtsalt ilusat kotti.

Mia joonistamise lõputöö nägi välja nagu Minho laps. Suured ümmargused silmad ja juuksed olid täiuslikud Minho voogavad lokid. Ausalt öeldes oli tal Minho pilt ees, kui ta soengut tegi.

 Reference pilt lõusta jaoks
 
Teisi pilte pole veel näinud, pean näitusele vaatama minema. Kui ta siin põrandal agaralt joonistas, tuli endalgi taas tahtmine midagi korralikku teha. Kui Xian on igatahes (enam-vähem) valmis, järgmisena võtan Fashion Gentelman Mimi ette.

PS. Uus Firefox on pussy ja plõksib ja ma tahaks seda põlema panna.

No comments:

Post a Comment