Monday, May 9, 2011

Sunny. Magic. Boobs

Reedel käis Mia külas. Kutsus mind enne poodi ka, sest tal oli kingi vaja. Tulemusena ei saanud papud mitte ainult tema, vaid ka mina tegin impulsiivostu: ilusad šampanjakarva satäänist kontsad. Kusjuures ma olin just eelmine päev sarnaseid netis vaadanud ja endale tahtnud.

Laupäev oli AL-i külastuspäev ja et me oleme ikkagi kultuursed inimesed, rääkisime kunstist ja kirjandusest, ilusatest riietest ja – minu puhul – ka iidolpoistest. Pidin talle sujusid õpetama, et ta ikka teaks, kellest ta fice loeb. Kyuhyuni tunneb ta ära ja Zhou Mi lõust hakkab talle ka meelde jääma. Henry puhul arvas AL, et tüüp on 16-17 aastat vana.

Oo Henry ja sinu surematu Baby! SS3 on Vietnamiga viimaks läbi saanud ja nüüd ei jää muud üle, kui kpopi jumalate poole palvetada ja loota, et nad SS4 raames Euroopasse tulevad.

Kirjutasin paar päeva tagasi „Pärsia printsi“ ja kohe järgmine päev koperdasin selle gifi otsa.

Võtab üsna kenasti kokku, milliseid meetodeid Mia ja Sunny palleesse sisse murdmiseks kasutasid. Ausõna, teed paar boobforce’i nalja (no nii umbes kolm lk tegelikult) ja kohe heidab universum, kes teadupärast armastab pihku irvitada, sulle sobivad illustratsioonid ette.
Ei, Sunny oli mul juba enne tegelane, aga et ta on Mr Taxi MV-s nii kena, siis ma lihtsalt pean teda (ja tema boobforce’i) ekspluateerima.

Oh, ja nägin täna öösel täiega kummalist unenägu. See oli nii põnev ja huvitav, et ma ei ärganud teiste kolistamise peale üldse üles. Täiesti thrilleri või suspenese draama tüüpi, selline müstiline ja omamoodi ebareaalne. Kahjuks oli see liiga segane ja pikk, et seda täpselt ümber jutustada, aga mõned olulised detailid:
  • Heechul ja Teukie olid röövitud ja pandud kahekesi pisikesse peeglitega ruumi. Heechulil olid poolpikk bobi soeng ja ta nägi kohutavalt õnnetu ja segaduses välja. Kurtis kogu aeg, et on selle jaoks liiga vana, et ta on juba 27. Mille jaoks ta siis liiga vana oli? Noh, kapist hüppas välja Henry ja teatas, et tegemist on bordelliga ja neid asutakse välja õpetama. Süsteem toimis nii, et kaks kogenut koolitasid ühte noort. Pole siis ime, et Heechul teatas, et on liiga vana.
  • Zhou Mi ja Kyuhyun olid eliithoorad ja Henry oli nende õpipoiss. Ta pidi end alati kapis varjama ja piiluma, kui nad klientidega tegelesid.
  • Seal oli ka üks naiskurtisaan. Või klient. Imeilus ja idamaine. Ma ei mäleta, kas see olin mina või olin ma hoopis...ee mees. Well then. Henry oli igatahes kapis.
  • Kyuhyuni elu oli livejournalis ette määratud ja keegi kirjutas seda angsty järjejutuna. See oli topelt elu ning ta oli korraga nii olemas kui ka kõigest kirjanduslik kangelane. Sellistel kohtadel, kui juttu näidati, mängis alati ärev muusika ja kiri oli muidugi kursiivis.
  • Ja kõige lõpus rebenes maailm kaheks nagu „Päevases vahtkonnas“ ja bordell jalutas jalgadel minema kui Howli liikuv kindlus.
The end.

PS. Pealkiri sloganmakerilt. lolwut.

2 comments: