Sunday, May 1, 2011

Ljubimõi moi radnoi


Pidasin just ühe ~vanema sümpaatse meesterahvaga~ vene keeles small talki. Sellest, kui spakoinõi siin ikka on ja kui ilusad rõbad akvaariumis on. Metsik, ma tean.

Eile käisid mussikud ja venna külas ning Kadi ja Irina kah. Halasin siis veidi, kuidas mu suurejoonelised plaanid Suju näha, feilisid ning kuidas ma ei näe ka Taemini uskumatult hästi liikuvaid peenikesi jalgu ja Onew...ee...kubemepiirkonda. Ja et kallis muffinike Kadi ei saanud aru, mida ma silmas pidasin, siis well, nüüd vast saab.

SNSD Mr Taxi kummitab mul nagu lollakas. Ja see totakas tantsukoht ka, aga ma ei saa seda tantsida, sest muidu nad vaatavad, et ma olen napakas ja transpordivad mind korrus alla poole.

Ja siis ma avastasin, et mulle meeldib ühe Block B tüübi lõust. Jaehyo? Selle, kes on selline pikk kolge ja veidi pissed off näoga ning kelle kohta Linda ütles, et ta on Kyuhyuni moodi. LOL. Vaatasin igatahes järgi, et too tüüp on must aasta noorem.

Kyuhyun ise aga paistab jälle haige olevat ja jalgadel suremisega tegelevat. Tal on suremises magistrikraad ja ma armastan teda selle pärast.

Mul ei ole tegelikult mitte midagi tarka öelda. Meie Annaga ei tea ise ka, mis me teeme. Vot tak vot.
 

2 comments:

  1. Muffinike? Koorekommike? jne? - - > ma parem ei küsi miks.
    Onew- - > shiisüs. Nüüd ma mõistan kõike. Kõike.

    ReplyDelete
  2. Sa ei vaata Onewd enam kunagi endise pilguga. Mina küll ei vaata.

    ReplyDelete