Monday, May 16, 2011

I'm dead

Le paiement de votre commande s'est correctement effectué. Votre commande est bien enregistrée par nos services.
Korras? Päriselt ikka? Kas see on nüüd see koht, kus ma pean vihmas tantsima, tänavalaternate ümber keerlema ja õnnest hüppama? Sest ausalt öeldes: I can't belive it.

Ehk ma lähen juunis Pariisi SM Townile ja ma ei ole sellest veel aru saanud.
Ma olen hetkel emotsionaalselt ja vaimselt nii kurnatud, et ma ei jaksa spazzida; ma ei jaksa isegi olemas olla, rääkimata siis kogu sellest odüsseiast kirjutamisest. Kui ma jälle elavate maailma naasen, siis.

3 comments:

  1. Liisa läheb Mariaga Pariisi....
    Liisa näeb Zhou Mi ja Teamini jalgu ning Henry pannkoogi naeratust ja Sujut jne.
    Oeh.
    Ich olema Liisa ja Maria pärast õnnelik.
    Ich neab oma interneti kasutamise oskust ja loodab järgmise aasta peale.
    Ja Ich loodab ehk mõnda suveniirikest saada :D:D:D:D

    ReplyDelete
  2. Mul on ka hea meel. Aga kurb, et sina ei tule.

    Kui ma peaks Yesungit kohtama, siis ma löön ta uimaseks ja toon sulle kohvri sees kingituseks kaasa.(Kuigi Ryeowook oleks ilmselt parem mõte - võtab vähem ruumi).

    ReplyDelete
  3. See oleks sinust väga suuremeelne, aga politsei näeks seda ilmselt inimröövina, mitte suveniiride toomisena. Liisa vanglas on väga buhao.

    ReplyDelete