Saturday, May 7, 2011

Kyuhyun is always eating


Ja mina ka. Ma muud ei teegi viimastel päevadel, kui aina õgin. Kolm korda päevas sooja toitu saada on midagi äärmiselt huvitavat ja uudset, arvestades, et mõnikord ei söö ma kodus sooja toitu isegi mitte üks kord päevas. Eriti jabur on, et üks proua on dieedil, aga talle tuukase iga kahe tunni tagant võileibu ja antakse veel söögi kõrvale rohkem kraami kah. Sellise dieedi juures võib paksuks minna.

Kyuhyunil on imetabased võimed, kui asi puudutab söömist. Nii pea, kui ta Taiwanisse jõudis, kukkus ta hullunult õgima. Ausõna, kui neil on mõni välifilmimine või telesõu, siis ta muud ei tee, kui aina pugib. Ennastunustavalt ja säärase elegantsiga, et Henry on tema kõrval lauakommetelt lausa inglise prints.

Mida ma olen oma aastase fännamise jooksul tähele pannud, on tõsiasi, et Kyuhyun on võimeline väga lühikese ajaga juurde või alla võtma. Ikka väga lühikese ajaga.
Kui ta millagi veebruari lõpus vaikselt kosuma hakkas, siis tublid inimesed olid kohe ~guess fans are happy he’s gaining weight~. Mina olin muidugi lol, mina mitte. I like him skinny and pale. Et rangluud ikka korralikult välja paistaks, eks ole.

Ei, ausõna. Iidolid.
Kas neid ei toideta kodus? Ryeowook, ära vahi nii palju draamasid, tee oma liikmetele süüa, sest ilmselgelt on nad nälga suremas.
Vahet ei ole, kas sa oled Taiwani ööturul või filmid sõud, ainus mis loeb, on toit.
Söö, palveta, armasta? Nääh, Kyuhyuni lähenemine on leninlik:"Süüa! Süüa! Süüa!"

Ma lähen nüüd sööma. Kui kogu aeg toidust rääkida, läheb kõht päriselt tühjaks.

No comments:

Post a Comment